Tanello2
huviline
Registreerunud 19.12.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 B4 ABK 85kW FWD automaadid ; 2x B4 avandid ABK-d
|
postitati 30.05.15 16:25
|
|
|
Mingi imelik reaktsioon pärast pesu
Piserdasin kogu auto üle veega lahjendatud autoampooniga ning seejärel lasin kogu auto puhtaks survekaga ja kohutav vaatepilt avanes kapotil kui auto
suutis pärast ära kuivada.



Viga esineb ainut kapotil ning näeb välja nagu keegi oleks sinna valanud ämbriga mingit jama peale. Terve auto piserdasin ühtemoodi ampooniga üle ja
pesin survekaga suhteliselt kaugelt puhtaks.
Paanikas pesin seda kohta veel nõudepesu ainega fairi ja nühkisin seda puhta svammiga aga olukord ei muutunud paremaks.

Kusjuures, kui kauaaega näpuga ühe koha peal hõõruda siis kustub see hall jama kapoti pealt ära ja värv jääb alt paistma, aga selleks tuleb mingi 2
min hõõruda.
On kellegil mingeid ideid , kuidas selline asi sinna tekkida saab ning kuidas seda maha saaks sealt, ma ei julge enam seda kapotti puutuda, ennem kui
ma tean millega mul üldse tegu on.
ÜLEJÄÄNUD AUTOL POLE HÄDA MIDAGI.
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 30.05.15 16:38
|
|
|
Eks see shampoon ole ikka,juhul kui pudelis kus selle kokkusegasid oli muudest ainetest puhas.Aga ka see mõjutab sellist asja kui auto plekkid on
kuumad ja piserdad seda kuumale pinnale.aga proovi mõne leotus ainega uuesti kapott üle pesta või mõne pigieemaldajaga.
Kuivatamiseks soovitan seemisnahast lappi!Müüdakse enamvähem kõikides autopoodides mis teevad kuivatamise suhteliselt lihtsaks.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 30.05.15 16:57
|
|
|
Kas eelmine kord pestes seda ette ei tulnud? Millal kapott viimati pesu sai?
|
|
|
Pontsik
huviline
Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.15 17:43
|
|
|
Endal oli passat b6-ga samavärk
Terve auto oli üleni halli/valge kihiga.
Aga aitas see, kui lasin autopesuga tegelevas ettevõttes pesu teha.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 30.05.15 21:33
|
|
|
Pese autot käsitsi ja svammiga, kasuta tavalisi pesuvahendeid/ampoone. Pesur on küll mugav asi, aga nagu käte pesulgi, annab viimase lihvi ikka
rätik! Igal pesuvahendi pakendil on soovitused - loe neid! Ehk oli tõesti plekk liiga soe? Endal on ka küllalt olnud juhtumeid, mil peale pesu on auto
olnud sitasema välimusega kui enne pesu. Tavaline ampoon(vahel isegi Fairy) - svammiga pesu ja särab kak u kota jaitsa!
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 07 BMW 335xi E91
|
postitati 31.05.15 05:56
|
|
|
Pane need Fairy pudelid käest ära, see teeb asja ainult hullemaks pikemas perspektiivis. Soovitan sul osta selline komplekt, müüa võib olla ka keegi
muu, ei tee reklaami. http://www.noortehnik.ee/meguiars-brilliant-solutions-paint-restoration-kit-varvi-taastamise-kompl/
Autot pese kindlasti varjus, jahedas, mitte otsese päikese käes, siis kuivabki vahend enne auto peale ära kui sa jõuad selle maha pesta. Kasuta
korralikku svammi ja kuivata auto korralikult ära enne hooldusvahendite kasutama hakkamist.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 03.06.15 14:43
|
|
|
Ega juhuslikult värskelt ostetud autoga tegu pole?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Tanello2
huviline
Registreerunud 19.12.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 B4 ABK 85kW FWD automaadid ; 2x B4 avandid ABK-d
|
postitati 26.06.15 18:25
|
|
|
Auto on meie pere olnud 6 aastat, varem pole pesu käigus midagi sellist juhtunud, järgmiseks hommikuks oli kadunud ja kapott läikis nagu õige puhas
asi ikka läikima peab , kõihe tõenäolisemalt oligi süüdi minu pesuvõtted kuuma käes sest täna näiteks seda plekki õhtul pestes tavalise kastevoolikuga
ei tekkinud...edaspidi lasen ainult käsitsi.
|
|
|