Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 10.04.05 13:02
|
|
|
K: Kas keegi jagaks nõuandeid B4 tagaklaasi toonimisel
proovisin ise panna kuid eiõnnestunud..nimelt tulid voldid sisse klaasi mõlemasse alumisse serva seal on see nõme suur kumerus...
et kui kellelgi oleks anda mõni hea soovitus siis võiks selle siia teemasse kirja panna..
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 10.04.05 14:22
|
|
|
Tuttav pani sigarile järgmiselt:
1. kõik asjad tagaakna ümbert välja seestpoolt(aknalaud, uksepostide katted jms.)
2.lõikas kile väljaspool akent mõõtu(enne seda puhasta aken ka väljastpoolt)
3.aken puhtaks seest
4.kile peale ja õhk välja
5.soojendas kilet fööniga seest ja akent väljast
enda sigarile lasin panna tagaakna A-autokiles, maksis ta küll 700.- aga tulemus oli ka väga ilus.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.05 14:33
|
|
|
Odava kilega seda kuumutamist ei tee... odav kile saab lihtsalt sellepeale otsa. Kuid tegelt ka seda venivat USA kilet soendatakse vaid siis kui ta
alles väljapool mõõtu lõigatud on, et väljast klaas märjaks, kile peale, lõikad mõõdu ning hakkad vaikselt kuumutama ja siluma kuni kile on klaasi
kuju võtnud, alles siis kleebitakse asi seestpoolt peale ja silutakse mullid välja.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.04.05 14:55
|
|
|
hmm . . . tagaklaas unusta ise ära, usu.
Olen pannud mitmeid audi tagaklaase ja inimene, kes seda ennem teinud ei ole (kumeraid klaase siis), hakkama ei saa.
Korduvalt testitud.
Loomulikult kui mingi 20x proovid, hakkab tulema.
Lisaks on seal palju nippe mida tuleb jälgida ja mitte üks "kiletaja" ei anna oma leiba niisama käest.
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.05 16:15
|
|
|
tegelt ka see ajude n*ss ei ole seda raha väärt et ise panna.olen 4 autol pannud. mine lase panna kuskil...hoiad palju aega ja närve kokku
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.04.05 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
tegelt ka see ajude n*ss ei ole seda raha väärt et ise panna.olen 4 autol pannud. mine lase panna kuskil...hoiad palju aega ja närve kokku
|
kõik on suhteline.
Inimene kes teab mida teeb, selle jaoks ei ole see ajude n*ss.
Lõppude lõpuks, iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 10.04.05 16:34
|
|
|
eiei ma ei pane mitte esimest korda kilet..olen pannud honda accordil ja civicul ja ka golfil..aga need pole nii kumerad..seda ma tean et esmalt
pannakse kile väljapoole ka nö koolutatakse fööniga..aga ikkagi läksid alumised nurgad kortsu..olen kuulnud ka seda et b4 ja üldse audi pidi kahest
jupist lihtsam panna olema..
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.04.05 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vector
eiei ma ei pane mitte esimest korda kilet..olen pannud honda accordil ja civicul ja ka golfil..aga need pole nii kumerad..seda ma tean et esmalt
pannakse kile väljapoole ka nö koolutatakse fööniga..aga ikkagi läksid alumised nurgad kortsu..olen kuulnud ka seda et b4 ja üldse audi pidi kahest
jupist lihtsam panna olema.. |
ma ei tea millised on nende teiste autode klaasid, kuid audil on tagaklaas kumer. Avant audidel ka tagumised küljeklaasid ja coupel on kõik klaasid
kumerad.
Kuid kui Sa ennem oled kuumaga kilet vormi ajanud, siis milles point?
See, et klaas kumeram on, ei näita midagi, samamoodi käib asi!
Kahest tükist on kole ja see liitekoht jääb ka kõige paremal peitmisel näha.
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 10.04.05 16:50
|
|
|
no lihtsalt need kile..kuidas öeldagi noh et kile jäi palju kõrgem sealt alt äärest..et koolutades se eitõmmanud nii palju kokku et ta vastu klaasi
läheks..
kas oleks pidanud siis ühe selle suure "laine" mitmeks väikseks tegema?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.04.05 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vector
no lihtsalt need kile..kuidas öeldagi noh et kile jäi palju kõrgem sealt alt äärest..et koolutades se eitõmmanud nii palju kokku et ta vastu klaasi
läheks..
kas oleks pidanud siis ühe selle suure "laine" mitmeks väikseks tegema? |
mõtle nüüd ise.
Kumba on raskem kätte saada, kas mitut väikest või ühte suurt.
P.S> mida tumedam kile, seda enam jäävad sisse kuumatamise randid (st. päikese käes ühe nurga alt tulevad need imo. väga valustalt nähtavale).
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 10.04.05 16:56
|
|
|
no ma saan aru jah et on väikseid lihtsam ajada..aga pole eriti lihtne neid tekitada..nii kpiuvad need murdejooned vms tekkima..aga jah ühesõnaga oli
mu tehnoloogia siis vist enamvähem õige ja eks ma lähen siis teisele katsele
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.04.05 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vector
no ma saan aru jah et on väikseid lihtsam ajada..aga pole eriti lihtne neid tekitada..nii kpiuvad need murdejooned vms tekkima..aga jah ühesõnaga oli
mu tehnoloogia siis vist enamvähem õige ja eks ma lähen siis teisele katsele |
Sinu nn. murdjooned ei teki, kui Sa neil tekkida ei lase.
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 10.04.05 16:59
|
|
|
eks jah peab hoolikam olema..
|
|
|