Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diisli etteande pihustite torude probleem (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1742)
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 15.05.15 07:12 Tsiteeri
Diisli etteande pihustite torude probleem



Tervist foorumi kaaslased.

Mure selline ,et jagelen juba pikemat aega etteande pihustite torudega mis koguaeg aeg mõranevad.
Olen juba 4 korda vahetand torusi, saan kuu aega sõita kui üks toru läheb.
Autoks audi 80 1.9Tdi 66kw z1 mootoriga. Autol ka vibra sees kui tühikäigul töötab + süütenurka muudetud varasemaks. Rõhku peale keeratud 0.9bar.

Kas osta jälle kasutatud torud ja vahetada mootori padjad ?
Või oskab keegi muu lahenduse välja pakkuda mis raviks seda haigust ?

Tänan juba ette ära, kui leiate aega vastata !

Sand3rp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 15.05.15 09:46 Tsiteeri


Kui oled koguaeg kasutatud juppe ostnud, siis proovid ehk ka uue ära? Kasutatud jubina puhul on suure tõenäosusega leitud volla täpselt samas seisus, mis sinu enda auto jubinad.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.05.15 18:04 Tsiteeri


Jutt käib siis metallist pihustitorudest?
Põhimõtteliselt on ju pump ja pihustid kindlas asendis teineteise suhtes ja miski ei tohiks neid torusid lõhkuda. Aga kui näiteks kõrgsurvepumpa keerata süüte reguleerimisel, siis tuleb torud korraks lõdvaks lasta pumba küljest ja tagasi kinni keerata, et need pingesse ei jääks. Üldiselt peavadki nad vabalt paika minema, ilma et neid painutama peaks mutri kinni saamiseks jne..
Ühel tuttaval läksid pidevalt katki EGR-i torud, ei osanud ka nagu mingit põhjust leida sellele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 15.05.15 19:43 Tsiteeri


Nendel torudel on peal ka fikseerivad klambrid mis torud omavahel ühendavad. Kui need vigurid puudu siis ka suht kähku kipuvad pooleks värisema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 15.05.15 20:53 Tsiteeri


Scania V8 lõhkus mul ka, viga oli väntvõlli otsas olevas rihmarattas, vibratsiooni tunda polnd


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]