KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
postitati 13.05.15 21:12
|
|
|
Audi 80 1.8 B2 GTE quattro - 1985 - Kylamartin
Tere!
Kuskil pool aastat tagasi sai toodud viljandist selline isend siis. Tegemist siis huvilise R2ivo vana autoga. Otsisin talveks jäärajale quattrot, aga
trehvas just see. Talve ta aga, seekord eriti ei näinudki. Autol puudus ülevaatus ja kindlustus, kuid koduni sõitis ilma probleemiteta. Autoga sain
kaasa veel prakselt terve teise veermiku. Mootoriks on siis 1.8 82 kw.
Ma ei tea miks, aga karbid ja taga stange alune oli üle lastud mingid pehme mastiksiga, mis tuli esimese survepesu tagajärjel koos värviga maha,
paljastades suured roostekolded. Need said siis kohe esialgselt korda tehtud, kuna soov veel rajale jõuda oli suur siis erilist kvaliteeti sealt ei
lootnudki ja värvi sai ka esimene ettejuhtuv kodust võetud. Lisaks sai ka sillatalad ja õõtsad värvitud ja puksid vahetatud. Eest taha jooksvad
piduritorud said ka uued pandud. Ja palju muud nipet näpet korralist ja ülevaatuseks vajalikku. Kahjuks esimesel korral sai siiski korduv passi
saadud. Kuna ühel supordil murdus nippel sisse ja sai proovitud õhutada toru kaudu, mille tulemusel ei saanud kogu õhku süsteemist välja ja tagumiste
pidurite erinevus oli liialt suur. Sai siis kodus natuke nokitsetud ja teisel katsel läbisime ülevaatuse puhtalt.
Sai isegi talve jäänuseid nautida ja sõita. Kuniks üks rehv otsustas sõiduajal pauguga ribadeks lennata. Pärast avastasin, et olin kuskil naela üles
korjanud ja ju siis polnud rõhk rehvis piisav. Selle vähese ajaga mis sõita sain on auto hakkanud vägagi meeldima, mille tulemusel kujuneb sellest
sõidukist hoopis üks suurem projekti auto.
Esialgne plaan on siis võtta auto nii pulkadeks kui annab ja hakkata vaikselt rebasega võitlema. Kui kerega kunagi ühele poole jõuab siis plaanides ka
1.8t mootor vahele istutada, kuna hetkel tundub ainuke legaalne lahendus. Aga pikka juttu lõpuks ka mõned pildid.
Eks aegamööda üritan ka värskemaid pilte lisada ja vähe juttu ka teha. Igasugused soovitused ja õpetused on teretulnud.
|
|
|
RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 14.05.15 05:42
|
|
|
Lahe pill! Vajab eelkõige armastust, kannatust ning paksu rahakotti.
Ootan huviga, mis sellest masinast tuleb.
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 14.05.15 06:51
|
|
|
R2ivo nägi selle autoga tõesti kurja vaeva. Loodame, et sul läheb kergemini.
|
|
|
|
KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
postitati 14.05.15 14:07
|
|
|
R2ivo nägi vaeva jah, tänu temale ilmselt see auto veel elus ongi, aga on näha ka seda, et on tehtud rohkem jäärajal sõitmiseks. eks hiljem kajastan
neid nõrku kohti ka siin.
|
|
|
KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
postitati 02.06.15 14:59
|
|
|
Mõningad suuremad murekohad siis, mis vajavad keevitamist. Kahjuks on neid veel.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.15 17:09
|
|
|
Need kohad ei vaja mitte keevitust, vaid uusi detaile.
Ja järjekord mida see auto vajab on sul puha vale, aga noh, eks aeg õpetab, õige on: raha ja kannatust, kui mingil põhjusel aja möödudes mõlemat veel
alles on, siis saab ka armastust
|
|
|
KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
postitati 02.06.15 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Need kohad ei vaja mitte keevitust, vaid uusi detaile.
Ja järjekord mida see auto vajab on sul puha vale, aga noh, eks aeg õpetab, õige on: raha ja kannatust, kui mingil põhjusel aja möödudes mõlemat veel
alles on, siis saab ka armastust |
Ei saa su mõttest aru...mis valest järjekorrast sa räägid. Pildil nähtavad keevitused on eelmise omaniku poolt tehtud...pole ise sinnamaale veel
jõudnudki. Ja millega siis need uued detailid veel kinnitatakse kui mitte keevitusega. Aga eks see mul esimene auto ka teha. Õpetus sõnad alati teretulnud.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.15 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RS88
Lahe pill! Vajab eelkõige armastust, kannatust ning paksu rahakotti.
Ootan huviga, mis sellest masinast tuleb. |
Seda postitust mõtlesin tegelikult.
|
|
|
KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
postitati 07.09.15 15:40
|
|
|
Pole ammu siia midagi kirjutanud, aga eks põhjus on ka selles, et enamus ajast pole jõudnud auto kallal midagi suurt teha. Praeguseks on siis asjad
nii kaugel, et enamus asju on küljest võetud, kere kallutuspink valmis tehtud ja kere puhtaks pestud. Edasi tuleb kere täiesti haljaks tõmmata. Ei
teagi veel kuidas läheneda. Mastiksit ilmselt liivaprits ei võta. Aga eks pildid räägivad enda eest.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 07.09.15 15:53
|
|
|
Räägi sellest kere kallutuspingist ka natuke lähemalt On see ainult B2
kere jaoks tehtud, või saab sedamistahes auto kere keevitusel kasutada?
|
|
|
KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
postitati 07.09.15 16:01
|
|
|
Praegused kinnitused on tehtud just selle kere jaoks tõesti. Aga väikese ümberehitusega saab ka teised kered kenasti siia panna. kuna pikkendamis ja
lühendamis võimalus on jäetud alles. lisaks on võimalus ka teine pool ratastele teha...aga praegusel juhul on lahendatud ühest kohast teise viimine,
traktoriga vedamise teel.
|
|
|
KülaMartin
huviline
Registreerunud 01.01.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 GTE Q, Passat B5
|
|