Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.05.15 07:32
|
|
|
Kust on toodud Eestis müüdav kütus.
Väike ninanips siis "vorstileti" kummardajatele.
Kes kust hangib oma kütuse
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 13.05.15 07:57
|
|
|
Leedus on nad juba oma ärimudelit muutnud, Vilniuse kesklinnas selline kohvik:
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 13.05.15 12:29
|
|
|
Kas on reaalset põhjust arvata, et Poola firma Leedust tulev kütus oleks kuidagi halvem Soome omast?
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 13.05.15 12:56
|
|
|
Seda kas parem või mitte, aga neste Soome kütsi ka kiita just ei saa.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 13.05.15 13:05
|
|
|
Ega ei teagi mingit põhjust miks Soomet Leedule peaks eelistama, ma arvan, et see aeg on juba ammu möödas kui Soome suunas üles pidi vaatama ja
ahhetama kui vinge värviline traat neil seal ikka on. Leedu tehas peaks olema tõenäoliselt veidi värskem, äkki on siis kuidagi parem ka? Toormaterjali
võtavad mõlemad ilmselt Putini käest, et selles osas ka väga vahet ei ole.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.05.15 13:05
|
|
|
Kas või mis on parem, polegi siin teema. Lihtsalt see on huvitav teadmine kindlasti paljudele, mida enne pole vist nagu kuskil avaldatud sellisel
kujul. Ja tore ju, kui inimesed saavad oma valikuid teha millegi muu põhjal, kui ilus jutt reklaamidel ning mingid kahtlased lisad-lühendid-plusid ja
powwerid kütusemargi taga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 14.05.15 08:25
|
|
|
Julgen väita Estis ostetud kütus tunduvalt parem kui soomes, soomes tarbib minu 4,2 quattro 16l 100km ja perse düno tunneb jõu kadu. Estis tankides
tuleb keskmine 13l 100km ja jõud taastub peale teist tankimist. Summutist ei tule sellist hapet samuti. Tangin siis Soomes E5 ja Eestis 98. Soomes
etanooli lisa tunduvalt suurem ja äri tulusam.
Adolf Hitler!
|
|
|
|
q_max
huviline
Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDIq '04
|
postitati 14.05.15 10:37
|
|
|
Võibolla tobe küsimus, aga ega see kütus ju otse tanklasse lähe. Vahepeal ju tehakse sellega omakorda keemiat? Statoil näiteks lisab mingeid lisandeid
jne. Ehk mida ma mõtlen on see, et puhtalt selle järgi kust kütus tuleb ei saa ju otsustada.
|
|
|
kodanik88
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi
|
postitati 14.05.15 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: q_max
Võibolla tobe küsimus, aga ega see kütus ju otse tanklasse lähe. Vahepeal ju tehakse sellega omakorda keemiat? Statoil näiteks lisab mingeid lisandeid
jne. Ehk mida ma mõtlen on see, et puhtalt selle järgi kust kütus tuleb ei saa ju otsustada. |
Just, kõik see P..sk ju maa seest tuleb ja vahet pole, mis kandist. Põhiline on ju see kui kvaliteetselt seda edasi töödeldakse. Siiamaani oleme kõik
sellega sõitnud ja sõidame edasi.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 14.05.15 18:16
|
|
|
Ma ei saa sellest asjast aru, kui kütus on igas tanklas praktiliselt sama hinnaga siis mis vahet kust sa selle ostad? Kui on kiire võtad automaadist,
kui tahad närida siis statoilist. Tangid ennast ka vähe ja kui tahad odavalt siis ostad ikka kanistriga vasja käest.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
epidemic
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: Österbymo (S) / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Mazdaspeed 3, Isuzu D-Max, Audi S6 C5, Lexus IS-F
|
postitati 14.05.15 19:24
|
|
|
Huvitav on see, et Rootsis tangitud diiselkütus ei vahuta üldse nii nagu Eesti oma. Eestis lased rekka paagi enda meelest silmini täis, püstolit välja
võttes aga vaatad, et päris suur osa sellest on vaht ja siis ootad ja ootad, millal see vaht sealt ära kaoks, et saaks jälle sortsu juurde niristada.
Rootsis nagu sellist asja ei ole ning tankimine käib oluliselt kiiremini. Millest selline jama tingitud on, mingitest lisanditest või?
- Eksjö Maskin & Truck AB -
|
|
|
|
q_max
huviline
Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDIq '04
|
postitati 15.05.15 07:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epidemic
Huvitav on see, et Rootsis tangitud diiselkütus ei vahuta üldse nii nagu Eesti oma. Eestis lased rekka paagi enda meelest silmini täis, püstolit välja
võttes aga vaatad, et päris suur osa sellest on vaht ja siis ootad ja ootad, millal see vaht sealt ära kaoks, et saaks jälle sortsu juurde niristada.
Rootsis nagu sellist asja ei ole ning tankimine käib oluliselt kiiremini. Millest selline jama tingitud on, mingitest lisanditest või?
|
Kui tegemist sama tanklaketiga, siis oleks väga põnev seda küsida just neilt ja vaadata mis vastavad
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.15 09:30
|
|
|
Rootsis on nii turvaline elu ju , ilmselt on ka kütuse pumpamisel vooluhulk
väiksem tänu sellelele ja sellepärast ei vahutagi.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.15 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Rootsis on nii turvaline elu ju , ilmselt on ka kütuse pumpamisel vooluhulk
väiksem tänu sellelele ja sellepärast ei vahutagi. |
Aga kui vooluhulk väiksem on, kuidas siis tankimine kiiremini läheb?
|
Ta ju ütles et peale paagi "täislaskmist " tuleb Eestis oodata vahu taandumist. Ma olen ka üsna kindel, et ta seda aega stopperiga mõõtnud pole ja
selleks, et vedelik vahutama ajada ei pea see vooluhulga erinevus kordades erinema.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 15.05.15 13:15
|
|
|
Kui ma esimest korda talvel Statoilis "teist" diislit ehk seda ülisäästlikku ja palju jõulisa pakkuvat (mitte talvist ja suvist segi ajada)
tankisin, siis too vahutas oluliselt rohkem, kui "tavaline diisel". Niiet see on pigem ikka lisandite teema, kui tankuri võimsuse.
edit: samas tanklas võrreldud tulemused, võimalik et ka samas tankuris aga pigem mitte.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 16.05.15 07:28
|
|
|
See vahutamise erinevus võib kindlasti ka talvisel ja suvisel erinev olla.
Huvitav millal Eesti tanklad hakkasid seda Leedu tehases tehtud kütust kasutama või millal seal üldse tegema hakati? Tunnen huvi seetõttu, et u. 15 a
tagasi räägiti, et kõikide tanklate kütus tuuakse Soomest, ei tea kas oli tõsi.
|
|
|