Lehekülgi: 1 2 |
JanP
huviline
Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 240, 300
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Mina olengi üks neist, kes vajadusel sinusuguseid (mitte halvustavalt öelduna, vaid kaherattalisi) blokeerib fooride taga, ja seda mitte kadedusest,
et sa ennem jõuad ära, vaid seda seepärast et ma ei viitsi hiljem peeglite (või muude keredetailide) värvimisega tegeleda. Lisaks sellele pean siis
veel sinuga ja su võimaliku ebakindla manöövriga arvestama (tänavaaugust möödapõige). Üldiselt on ummikus niigi kitsas. Nagu ütlesid - ridade laius
peab seda võimaldama ja ilus oleks kui saad siis foori taha esimeseks, mitte paar autot ettepoole olemasolevast positsioonist järjekorras.
Baigi ostmise suurim pluss ongi ummikutes oluliselt kiirem läbivus. Aga siis võiks ju helikopteri ka osta. |
Mitu korda Sul reaalselt seda juhtunud on, et oled pidanud keredetaile ridade vahel liigelnud mootorratturi pärast värvima?
Mitu korda Sul seda juhtunud on, et kaasautojuht on parklas mõlgi löönud?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Kui vahe on nii väike, et ma Su peegleid puudun, siis ma sinna autode vahele ei roni. Lihtsalt, kui on piisav laius, et ratas läbi mahub, siis ma ei
saa aru, mis erutuse sellest saab, kui talle meelega ette keerata?
Kindlasti on selliseid, keda see vahe ei huvita ja ronivad igasse kitsasse pilusse, ise samal ajal tagarattal 100-ga lastes, aga sama palju on ka
fantoom autojuhte, kes bussirajalt 100-ga foori ette lasevad. Rattur teeb suure tõenäosusega ainult endale ja vb Su autole haiget, aga selline
autojuht sõidab lisaks Su autole Sinu ja kaasreisijad vigaseks või surnuks, see ei ole õigustus vaid näitab probleemi suurust.
Sügisel kohtusin sellise pahatahtlikkusega:
Pöörasin Veerennist rattaga Järvevanale, peatusin stop märgi taga nagu peab. Seal on kiirendusrada lisaks ka bussirada, hakkasin seal kiirendama,
alguses kiikasin üle õla ja kedagi ei tulnud, kui umbes 70 sees oli, siis vaatasin, et ees peatuses olev buss hakkab lähenema, et pean enne seda ära
reastuma, lükkasin suuna sisse, kiikasin uuesti üle õla, ca 70-100m kaugusel oli üks auto, mille puhul tundus, et see kiirendab jõuliselt, et ma
vahele ei saaks, aga kuna seisev buss jõudis juba väga lähedale, siis pidin ära reastuma. Õigesse ritta jõudes kiirendasin veelgi, et sellele autole
jalgu ei jääks, sellegi poolest kiirendas see Opel Insignia mulle nii lähedale kui sai ja jäi sinna kuni sinna maani, kus algas uuesti 2 rida. Seal
reastusin ma vasakule ritta, pärast seda sõitis Opeli juht mulle kõrvale ja hakkas rooliga ähvardavaid jõnkse tegema, sellele järgnes veel veidi aega
tõmblemist ja siis lasin esimesel võimalusel sealt jalga.
Minu jaoks oli selline käitumine täiesti arusaamatu sest ma ei seganud reaalselt mitte kuidagi tema liikumist, ega teinud ohtlikke manöövreid, ainuke
liiklusrikkumine oli see, et kui tema ette olin reastunud, kiirendasin veel 90-100-ni, et talle jalgu ei jääks. Seega palun liikle ise ja lase teistel
liigelda.
//edit:
To end3l: Selle ette keeramisega lõhud Sa oma auto suurema tõenäosusega ära, kui rahulikult liigeldes. Isegi kui rattur jõuab pidurdada, siis veidi
temperamentsemad vennad lähevad koos Su peegliga minema ja siis saad ainult iseennast süüdistada, et tõmblema hakkasid ehk ära löö esimest lööki, kui
Sa ei oota, et et vastane tagasi lööb.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
To end3l: Selle ette keeramisega lõhud Sa oma auto suurema tõenäosusega ära, kui rahulikult liigeldes. Isegi kui rattur jõuab pidurdada, siis veidi
temperamentsemad vennad lähevad koos Su peegliga minema ja siis saad ainult iseennast süüdistada, et tõmblema hakkasid ehk ära löö esimest lööki, kui
Sa ei oota, et et vastane tagasi lööb. |
Soomes kunagi üks keeras ühele bikele nii ette. Kuigi ruumi oli kõvasti läbi lasta. Bike sai natuke viga ja peagi lahkus. Autojuht jäi aga kiirabi
ootama.
Endal ka kunagi üks bike liikluses märkamatta jäänud. Üleni must oli ja lähituli ka ei põlenud. Õnneks jõudsin piisavalt reageerida ja tema ei pidanud
midagi tegema. Jäi veidi veel ruumi ülegi. Päikselise ilmaga siis. Ise
ostan suvel vast Honda ja kindlasti erksat värvi.
Alati ei saa enda õigust taga ajada. Tuleb mõistusega ja ettevaatlikult liigelda.
Mõistvat suhtumist kõigile.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Alati ei saa enda õigust taga ajada. Tuleb mõistusega ja ettevaatlikult liigelda.
Mõistvat suhtumist kõigile. |
+1
Vihkamine sünnitab ainult vihkamist
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kui vahe on nii väike, et ma Su peegleid puudun, siis ma sinna autode vahele ei roni. Lihtsalt, kui on piisav laius, et ratas läbi mahub, siis ma ei
saa aru, mis erutuse sellest saab, kui talle meelega ette keerata?
//edit:
To end3l: Selle ette keeramisega lõhud Sa oma auto suurema tõenäosusega ära, kui rahulikult liigeldes. Isegi kui rattur jõuab pidurdada, siis veidi
temperamentsemad vennad lähevad koos Su peegliga minema ja siis saad ainult iseennast süüdistada, et tõmblema hakkasid ehk ära löö esimest lööki, kui
Sa ei oota, et et vastane tagasi lööb. |
Kui ikka baiker lauluga tuleb, ega ma takistama kipu Mõtlesin selliseid
tegelasi, kes on ummikus seisma jäänud, ja siis hakkavad vaikselt enne rohelise saabumist vingerdama autode vahelt, endal jalad maas - kord käib baik
ühele poole, kord teisele poole.
Siiamaani pole ühtegi peeglit veel värvima pidanud eelküsijale, aga parem karta kui kahetseda ja aega raisata töökodade vahel jooksmisele. Lisaks
sellele on oht, et bikeril on pohh ja sõidab eest ära, mulle jääb kaskorõõm(200€).
Nagu näha - bikereid on normaalseid ja mõistvaid, kui ka lambaid. Kui on palju ruumi, palun väga mine esimeseks ja naudi kaherattalise rõõme. Aga
kitsastes oludes autode vahel ukerdamisel ei näe ma küll mingit pointi.
Trügimisel ja trügimisel on suur vahe, mõnda saab aksepteerida, mõnda mitte. Kõik oleneb olukorrast.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Siiamaani pole ühtegi peeglit veel värvima pidanud eelküsijale, aga parem karta kui kahetseda ja aega raisata töökodade vahel jooksmisele. Lisaks
sellele on oht, et bikeril on pohh ja sõidab eest ära, mulle jääb kaskorõõm(200€).
Trügimisel ja trügimisel on suur vahe, mõnda saab aksepteerida, mõnda mitte. Kõik oleneb olukorrast. |
Jah, kui vahemaad tegevust lubavad, siis kütku kulles, kasvõi tagarattal, ise saan vaadata, kuidas "ohmoon" eputab.
Töökodade vahel jooksmine jne, isegi ärasõidu puhul on võimalik kogu raha (ka kasko) põhjustajalt sisse nõuda.
Eks debiilse tegevuse tagajärjed löövad reeglina hetkeks elurütmi sassi, kui põhjuseks kasvõi "tühipaljas" kriipimine.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Ummikus on jah kolme tüüpi juhte: ühed keda absoluutselt ei huvita kaherattalised, tahavad mahuvad läbi, ei taha ei mahu. Teised on sellised kes
võimalusel hoiavad piisavalt kõrvale, et poleks ohtu "vänderdavale" motikale liiga lähedale jääda. Kolmandad kes meelega punnivad vahe nii
pisikeseks, et kuidagi kaherattaline ära ei mahuks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Mina ei saa üldse aru, mis mõte sellel tõmblemisel on. Tegelikult tsiklimeest ei saa autoga võrrelda. Niigi on rattaga ohtlik sõita ja iga nõksu puhul
on tagajärjed palju hullemad kui autoga. Mis mõtet on tsiklimeeste elu veel keerulisemaks ajada. Las tsiklimehed naudivad suverõõme ja liikleme
ohutult ning arvestame üksteisega, eriti kergliiklejatega.
a.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuitsTöökodade vahel jooksmine jne, isegi ärasõidu puhul on võimalik kogu raha (ka kasko)
põhjustajalt sisse nõuda.
|
Sorry, aga läbi politsei raha taga ajamine on ideaalis 3 kuud kuni pigem kuus kuni 12 kuud ja edasi pikk protsess kus teisel osapoolel
(riigil/politseil) on SUHT ükskõik.
Kui ei edene, siis läbi kohtu võib minna 24 kuud või rohkemgi, kui tunnistajad ja advokaadid ja osalised hakkavad ükshaaval palavikku või nohusse
jääma. 24 kuu jooksul toimuvad MITMED kohtumised erinevate pooltega, advokaatidega jt inimestega - kokkusaamiste organiseerimine, vaba aja leidmine
selleks - see kõik on vaev ja ressurss.
Korraks OMA reas teise äärde tõmbumine on 1min peavalu bikerile kuniks foor on roheline, kuid oluline ajasääst mulle oletuslikus olukorras kus auto
jääb terveks ja ma ei pea raha, aega ja närvirakke raiskama mõttetust olukorrast tekkinud auto remontimise vajadusele.
Ma ei pea viha bikeri edasijõudmise vastu ega taha teda takistada. Lihtsalt pole mõtet trügida mõttetus olukorras, kus jõuad 3 sekundit minust ette. 3
minutit, okei - kui on meetreid vabu ruumi, trügi ette palju vaja.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
|
Kui sind ikka peksti koolis ja meheeaski saad kodus naise käest sugeda, siis ongi vats paagi peal rippumas ühe foori tagant teise taha kiirendamine
enam-vähem ainus viis end suure ja tugevana tunda. Kuni mõni veoauto asjad jälle klaariks teeb.
Mootorratturi psühhoanalüüs.
Kui aus olla, siis tunnen ka ühte mootorratturit, kes end välja elamas ja kiirelt sõitmas käib ringrajal ja liikluses chillib niisama.
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
|
Ja saag on käima tõmmatud.
Kasutaja "end3l" suhtumine meenutab ühte vana anektooti:
Ristmikul toimus liiklusõnnetus žiguli ja kamassi vahel, žiguli mehe seletus kirjas oli kirjas: "Mõtlesin, et lipsan läbi!" , kamassi juht oli
kirjutanud oma seletuskirja: "Mõtlesin, et sitta sa lipsad!"
Kas maanteel ka kui tagantsõitja ei rehkenda kiiruseid õigesti ja võib tekkida olukord kus 3 masinat peab teel kõrvuti olema siis pressid pigem
keskjoone poole kuna võib peegli maha sõita või tõmbad rohkem teeserva?
Endal pole siiani olnud vajadust autode vahelt foori taha esimeseks ronida aga ise roolis olles jälgin küll pidevalt liiklust ja vajadusel tõmban
koomale, et kaasliikleja läbi lasta.
Kas sellele oled mõelnud, et kui rattur näeb, et tee on piisavalt lai, et läbi mahtuda ja sa tal tee nö kinni paned siis keerad sellega käru ka
tagantliiklejatele kes peavad siis seal taga nt kolmes reas hiljem teed jagama hakkama?
Suurema tõenäosusega jääb mul peegel ka alles kui võimaldan ratturile rohkem ruumi liikumiseks ning enesetunne ka parem, et ei ole tüüpiline kiuslik
eestlane kes alati kaasmaalastele igal võimalusel keerama peab.
Paratamatult on rattur kõige suurem kannataja avarii korral. Paljud õnnetused juhtuvad ratturi sõiduveast kuid tihti on süü autojuhtidel kes enamus
aastast ei ole harjunud kaherattalisi liikluses nägema ja ei panen neid lihtsalt tähele (kirev riietus võib päästa kuid ei pruugi). Vahet ei ole kas
autot juhib idioot või soliidne pereisa ja kas ratta seljas imbetsil või elukogenud ja rahulik pereema. Õnnetusi juhtub kõigiga.
Rohkem tolereerimist ja sallivust kaasmaalaste suhtes ükskõik mis liiklusvahendil!
PS! Sõida alati nii nagu kaasliiklejad oleks purjus.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Teema läks üldiselt kaherattaliste peale.
Just mõned päevad tagasi tammsaare teel motottsiklist, tüüpiliselt ronis autode vahelt läbi, et siis rohelise tule süttides, täpselt teise sõiduraja
keskel 30 km/h kogu joru pidurdama hakata, rööpad ilmselt segasid vmt. Arvake nüüd ära, kui ma paremalt temast möödun, kas ma tekitan talle ruumi kui
ta kord otsutab taas hoo üles saada? See muidugi õnneks erand, kuid sageli jääb mulje tõesti, et kaherattalistega sõitjad (jalgratturid veel eriti) on
eneste arvates surematud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Teema läks üldiselt kaherattaliste peale.
Just mõned päevad tagasi tammsaare teel motottsiklist, tüüpiliselt ronis autode vahelt läbi, et siis rohelise tule süttides, täpselt teise sõiduraja
keskel 30 km/h kogu joru pidurdama hakata, rööpad ilmselt segasid vmt. Arvake nüüd ära, kui ma paremalt temast möödun, kas ma tekitan talle ruumi kui
ta kord otsutab taas hoo üles saada? See muidugi õnneks erand, kuid sageli jääb mulje tõesti, et kaherattalistega sõitjad (jalgratturid veel eriti) on
eneste arvates surematud. | Mulle sōitis paar
nädalat tagasi Vaasas üks tädi jalgrattaga ristis vastu. Mina läksin vasakule ja tema tuli sealt. Loomulikult vastassuuna vööndis ja midagi
jälgimatta. Mina jäin koheselt seisma kuna kiirus väike. Tema aga tuli ja tuli ja pool meetrit enne sai pidama. Siis vahtis veel otsa nagu oleks tema
päeva ära rikkund. Sõitis muidugi minu suunas ja piisavalt keset teed, et ei oleks saanud ka vastassuunast läbi lipsata audiga. Samas uidistes jälle
oli avarii, kus auto sõitis peateel liikund bikeile ette. Eks neid pisikesi on raske märgata, kui teega veel sama värvi.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Jah, Kalda ja Kadaka ristis eile oli üks punane bike A6 küljepealt sisse sõitnud. Kujutan ette, mis hooga bike mäest üles lendas rohelise tule
süttides. Seda raske märgata tõesti Kalda tn välja keerates.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Jah, Kalda ja Kadaka ristis eile oli üks punane bike A6 küljepealt sisse sõitnud. Kujutan ette, mis hooga bike mäest üles lendas rohelise tule
süttides. Seda raske märgata tõesti Kalda tn välja keerates. |
Kujutad ette, et tuli suure hooga, aga kas olid kohal, et tead öelda, et sõitis vale kiirusega?
Mulle on korduvalt ette keeratud täiesti normaalse kiirusega sõites, ratas on sinine, et peaks eristama teekattest küll.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Äkki paneks teema lukku ? Aitab plärast, siin läheb asi väga käest ära muidu. Lehekülgede kaupa mitte relevantset infot lihtsalt.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
|
Tegelikult mõnes mõttes see mootorratturi autode vahelt ettetrügimine on võrreldav näiteks sellega, mis toimub Venemaal kus ummikute ajal sõidavad
osad autojuhid mööda kõnniteed või haljasala teistest ette.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|