starfild
huviline
Registreerunud 06.04.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.05 15:11
|
|
|
Audi A6 (1997-2005) omanikud palun vaadake!
Tere!
Plaan kirjutada Autolehte kasutatud auto tutvustus Audi A6'st (1997-2005). Siin teemas võiks selle isendiga lähemalt kokku puutunud inimesed oma
arvamust avaldada, et saaks selle mudeli kohta rohkem infot ning just Eestis sõitvate autode kohta. Näiteks teeolud on erinevad Saksamaast ja seega
Saksa foorumite uurimine pole kõige kindlam info. Kiidusõnad on teretulnud, kuid pigem oleks vaja just teada selle mudeli nõrku külgi. Või
omapäraseid asju. Ehk, et mida peaks potentsiaalne ostja teadma, enne kui sellise auto ostab.
Loodan, et tuleb kasulikku infot.
Tänud!
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.05 08:46
|
|
|
Aidake siis Hr. Ajakirjaniku
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 07.04.05 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: starfild
Kiidusõnad on teretulnud, kuid pigem oleks vaja just teada selle mudeli nõrku külgi. Või omapäraseid asju. |
sry 4 OT kuid sihilikult halva otsimine mõjub kangesti odavalt ja halvamaiguliselt. kas tõesti ei oska ajakirjandus muust kirjutada kui mõne teatud
objekti/inimese vigadest??????
T.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 07.04.05 10:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.P.
Tsitaat: | Algselt postitas: starfild
Kiidusõnad on teretulnud, kuid pigem oleks vaja just teada selle mudeli nõrku külgi. Või omapäraseid asju. |
sry 4 OT kuid sihilikult halva otsimine mõjub kangesti odavalt ja halvamaiguliselt. kas tõesti ei oska ajakirjandus muust kirjutada kui mõne teatud
objekti/inimese vigadest??????
T. |
Asi ei ole ju sihilikult halva otsimises. Pigem tüüpvigade jms väljatoomisel, millele peax tähelepanu pöörama, kui ostad kasutatud autot. Sest milleks
muidu kirjutada artiklit kasutatud autost.
|
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.05 11:20
|
|
|
No olge õnnelikud, et Teilt abi palutakse.
Üldiselt kipuvad propelleritest kirjutised küll väga kahtlase väärtusega olema, mis seal AL'is avaldatud on...
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 07.04.05 11:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivo
No olge õnnelikud, et Teilt abi palutakse.
Üldiselt kipuvad propelleritest kirjutised küll väga kahtlase väärtusega olema, mis seal AL'is avaldatud on... |
Mida sa selle all mõtled?
Lähtudes oma kogemustest on seal tihti ikka ka väga tõepärane põhi all.
Üldiselt räägiksin paljude kasutatud autode hinnagute kohta peaagu sama juttu.
BMW oli küll ükskord mingi eriline ront otsitud, aga seekordne universaal on on vähemalt korralik.
Rääkides uuemast A6st siis IMHO on tegu hea autoga:
1. Audi värvkate ja sisustus on klass omaette ja enamus teistest markidest ei küündi samale tasemele ka siis kui tegu on nö. sama klassi autoga.
2. Lähtudes sõbra kogemustest 2002 aasta Avant 2,8 Quattroga, siis ei ole ka esisillaga probleem olnud, kuigi auto on eestist ostetud. Esisild on küll
garantiiremondis korra käinud.
3. Vedrustus võiks paremini teid siluda ja automaatkast töötab liiga suure viivitusega.
4. kurvides kaldub liiga palju ja jätab ebakindlama mulje kui tegelikult on. Võrreldes 98 aasta sama mootoriga Passatiga on juhitavus kindlam ja
teetunnetus parem. Manuaaliga oleks olukord ilmselt veelgi parem.
5. Istmed on kõvapoolsed kuid head, kiiremal sõidul on sellest palju kasu ja üldiselt tunneb maanteel ennast selle autoga paremini kui linnas.
6. suur pagasiruum ja ilus välimus on veel paar plussi mis välja tuua.
Kuulnud olen, et Audi uute diislitega on probleeme ja haruldased ei ole suuremad mootoririkked.
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 07.04.05 12:12
|
|
|
1.autodel aastatest 1997-1999 esineb rohkem esisilla vigu, alates 2000 on olukord parem
2. 2,5 tdi on küllalt kapriisne ja remondikulud on suured(kehv kütus)
3. korras auto ja korras mootoriga puhas sõidurõõm(väikese töömahuga mootorid välja arvatud, näiteks 1,9 tdi)
4.salong väga kvaliteetne,ruumikas, istmed pigem kõvapoolsed kuid pikal sõidul on see pigem eeliseks,ei väsita nii väga
5.salongi materjalid on väga kestvad,elektroonikavigu esineb harva
6.kindlustus on küllaltki kallis(varastele hirmsalt meeldib)
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 07.04.05 13:12
|
|
|
Olles 2,5 TD-i V6 (132kw, 370Nm) omanik lisan ka enda kogemustest mõned read:
1) 135tuh km-i läbinud mootor pole peale regulaarse hoolduse mingeid probleeme üles näidanud. Enamasti see lagunemise jutt rohkem "rahva müüdi"
poole kisub. Tõsi ta on, et antud mootor tunduvalt kapriisem on kui eelkäija oma (C4 kerega A6). Väga suur tähtsus antud mootori puhul on selle eelnev
hooldamine. Vale õli kasutamine pidavat lühikese ajaga palju kurja tekitama (see väide põhineb töökoja meeste suust, kes antud mootoreid remontinud
on);
Kui vanemate diiselmootorite puhul 300tuh km läbisõitu ilma mootori remondita ei valmistanud mingeid probleeme isegi mitte kõige sõbralikuma
kasutamise korral, siis V6 mootori puhul tuleb valmistuda kap remondiks juba 220-250tuh kilomeetrise läbisõidu juures. "Achilleuse kannaks" antud
mootoril on nukkvõllid ja kõik muu antuga seotud.
2) 120 000 km-i hooldus on kallis: ~13 000.- eeku;
3) Mootor ei ole nii ökonoomne, kui diiselmootorilt võiks eeldada. Quattro ja tiptronic suudavad oma "koostöö" tulemusena linnatsüklis kütusekulu
keskmiselt 11-12l peale ära meelitada 100km-i kohta. Aga eks hobused taha juua kah!
4) 1997-2000 väljalaske aastaga isenditel esisild nõrga võitu.
< 2001 isenditel sild vastupidavam, kuna plastikust liigendi otsad/puksid asendati kummist omade vastu;
5) Võrreldes C4 kerega eelkäijaga on vedrustus läinud palju pehmemaks andes silmad ette isegi E39 kerega BMW-le.
6) Automaatkast on tõepoolest liiga uimase reageerimisega.
7) Üldine kvaliteet üsna hea ja igati oma hinna vääriline.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.05 17:19
|
|
|
võib siis SIIA ka vaadata
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 08.04.05 05:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
võib siis SIIA ka vaadata
|
Seal jutt C4 kerega A6-st.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 08.04.05 06:17
|
|
|
Kui autol õhkvedrustus siis tasub ettevaatlik olla. Quattrotel tuleb päris tihti ette kütusenadurite vahetust (3tk neid paagis). Esisild siiski meie
teede jaoks liiga õrn.
|
|
|