Lehekülgi: 1 2 3 |
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 17.11.17 09:44
|
|
|
Käsipidur ja tagapidur toimetavad hästi. 6 kuud enne teenistust tegin ketaste, klotside vahetuse ja suppordite hoolduse. Sellega probleemi ei
tekkinud.
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 19.11.17 09:24
|
|
|
Eilsega tehtud õlivahetus enne mida tegin mootorile sisepuhastuse spets ainega, 10min tiksus tühikäigul ja vahetusse, vahetatud kütusefilter,
ebaõnnestunud õhufiltri vahetus kuna ustav autoremonditööda tellis vales möödus filtri. Filter oli liiga lai. Sellegipoolest sai vana filter puhtaks
lastud õhuga. Salong ja pagasnik samuti puhtaks tehtud, salongiventilaatoor vahetatud.
Peale õlivahetust nägin esmakordselt õlirõhunäidikul 5 bari.
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 19.11.17 15:22
|
|
|
Otsin juppe punasele
KUULUTUS
Otsin veel:
istmete külgmisi plastikuid (kõik 4tk)
S-mudeli kolme kodaraga rooli
Mootori alust põhjaplastikut - OLEMAS
soojendusega el. parempoolset peeglit - OLEMAS
salongipeeglit - OLEMAS
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 24.11.17 21:06
|
|
|
Vahepeal sai külastatud audimees80 Rapla külje all. Algselt mootori põhjakattele järgi sõitmine läks natukene pikemaks nokitsemiseks. Sai kontrollitud
udutuled üle, mõlemal niiskus kõva sees ja reflektorid oma aja ära elanud, rääkimata pirnidest. Kuna hoovi peal leidus hulganisti varuosi siis sai
kohe leitud korralikud udutuled, proovitud ja veendutud korrasolekus, keerasime külge.
Roosa Coupe ja töökorras udukad (ära vajunud suundadega)
Lisaks proovisime kiiresti reguleerida juhiust mis halvasti ära vajunud ja sulgedes ukse küljes lukukarp sai löögi enda peale. Ei saanud väga
reguleerida, sest siis läheb paigast klaasi asend, küll aga nihutasime kere küljes luku vastust ja sai ilusti sulgema. Veendusime et mõlemal suunal
udutule sisse minevad kõrvad on puru ja oleks uusi vaja et sirgelt istuks. Läbirääkimised käivad uute suundade osas.
Kuna tuhin peal, hüppasin enne ööd ka motonetist läbi ja keerasin salongis nuppude taha uued pirnid sisse. Nüüd süda rahul, kriibib veel muidugi
tulede regulli nupp aga see ka juba leitud ja läbirääkimised käivad.
Tuled viled töötavad, ajastukohane raadiokanal kah
Tahaks salongis veel peeglite reguleerimisnupu lahti võtta ja LEDid välja vahetada, ja kaasreisijapoolse klaasi avamise nupu LEDi vahetus.
Lisaks sattusin sellise leiu otsa
Omniva kulleri käes peaks hetkel Kuressaarest Saue poole liikuma selline asi:
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 25.11.17 18:01
|
|
|
Kätte sain uue spido, korralik originaal. Kõik viled töötavad
Kuna kinnituskõrvad olid puru, leidsin sinna sobilikud jupid vahele
Kõrvad ise
Selline jubin läks vahele
Spidoblokil küljes veel all välistemperatuuri näidik, küll aga mul seda autol tehasest kaasa ei tulnud ja puudus pistik, ilmselt koos anduriga siis.
Nüüd oleks soov see sinna külge aretada, tehtav? Kindlasti...
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 25.11.17 21:17
|
|
|
Vaatan et kellad on vdo omad.
R5 kellad ja mis on 260km/h on tavaliselt un4 omad.
Tahokas näitab ka õigesti?
Kui saladus pole, mis hinnaga tuli?
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 25.11.17 21:45
|
|
|
Küljes olid UN4 kellad, uued tulid 2.3 98kw ehk sama motoga Avandi pealt, kes teab kas need originaalis. Sain kätte enamvähem turuhinna keskmisega e
30. Ideaalne oleks muidugi kui saaks välistempi ka näitama, aga selleks vaja auto külge asjad installeerida. Pöörded tundusid õiged, kui täpsed või
ebatäpsed, ei tea.
Kütuseseier ka kas tumm või siks väga paigast, proovisin kuuskandiga reguleerida aga liikus kahtlaselt vähe.
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 27.11.17 21:12
|
|
|
Täna sai vahetatud välja õli, sees oli 5w40 täissünt, sisse läks 10w40 poolsünt + õlifilter. Lisaks külge keerasin uue õhufiltri ja termostaadi. Põhja
alla läks originaal põhjakate, nüüd saab julgelt läbi veelombi sõita, ilma et geneka rihm libisema hakkaks.
Küll aga vaevab mind probleem. Uue kellablokiga on tekkinud miski anomaalia. Nimelt kui uskuda õlirõhu seierit, siis kui rõhk läheb üle 2 bari hakkab
armatuuris õlituli põlema. Määrimine tundub olevat korralik, üleval sektoris
tiksumist pole.
Tühikäigul langeb rõhk ca 1.8 bari peale ja tuli kustub ära. Maanteel sõites kaob õlituli vahepeal 10 sekundiks, vahel 20 sekundiks ära ja siis ilmub
taas. Õlitase on normis, ning justkui peaks kõik korras olema. Kas mitte õlituli ei peaks põlema hakkama kui õlirõhk langeb alla teatud piiri, ehk
vastupidiselt töötama? Kiirustades leidsin üles juhtme kust õlirõhu näidik signaali saab aga kust võtab õlituli armatuuris enda signaali?
Panin ülesse püsika soetamiseks kuulutuse, sain kasutaja rocketilt ka vastuse, et mis see komplekt maksma läheb. Nüüd vaja natuke eelarvet vaadata ja
mõelda kas tasub püsikas külge keerata.
E: Leidsin sellise workshop manuali. Audi workshop manual -
õlituli
Tundub, et
above 2000 RPM, the high pressure switch is used to determine low oil pressure. The oil light will turn on if the control module loses the ground
signal from the high pressure switch. For vehicles with an autocheck system: a chime will sound three times. For vehicles without an autocheck system:
a buzzer will sound for as long as the light is on.
The high pressure switch works the opposite of the low pressure switch. When the oil pressure is sufficient (above the switch specification, see
below), the switch closes and sends a ground signal to the oil pressure control module. When the oil pressure is too low (below the switch
specification), the switch opens to ground.
EHK: High pressure switch ei anna signaali õlirõhu kontroll moodulile ja siis tuli läheb põlema. Ja see õlirõhu kontrollmoodul asub siis selle manuali
järgi kaitsmeplokis
E2: Lisaks üks mõnusalt pikk teema õlirõhu anduritest jnejne. mida vaja nüüd uurida. http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/96161.phtml
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 28.11.17 07:58
|
|
|
Viga leitud
Peaks olema see õli rõhuandur mis töötab 1,8-2bari vahemikus. (Pildil alumine väiksem) Ühendasin selle pistikust lahti ja armatuuris enam tuld põlema
ei löö, andur ise 4 euri, tellisin ära ja kui garaa˛i pääsen saab vana ka üle testida. Ja rõhu üle mõõta mootoris endas.
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 29.11.17 22:18
|
|
|
Nii nüüd endiselt vaevab üks mure.
Mootori temp ei taha väga maanteel ega ka linnas sõites tõusta üle 60 kraadi. Linnas tipptunni ajal saab edukalt 90 kätte aga nii kui näiteks pikema
rohelise lainega sõita siis kukub alla. Maanteel üle 60 üldse ei tõuse. Ja kui linnast väludes maanteele jõuda siis langeb temp ca 60 peale.
Vahetasin ära termostaadi ja olen püüdnud süsteemi õhtutada läbi salongiradika väljuva vooliku õhutisnippli (uus lõdvik töötava nipliga) ja ka
kohapeal pööret hoides, jälgides paisupaaki jooksva vedelikus õhumulle, paisupaagi kork maas.
Kevadel seismisega oli jahutusvendi relee saba andnud ja ÜV ajal endine salongiradikas lõpetas koostöö, sisse läks uus radikas. Suvel muidugi koguaeg
kõige jahedama peal salongivent ja ei täheldanud probleemi. Külmaga ja uue näiduliblokiga viga selgesti tuntav. Vedelik läheb suurde ringi alles 87
kraadi peaõ, nii nagu toimiva termostaadi järgi peaks minema. (ehk paisupaaki hakkab jahutusvedelikku tulema alles sellel temperatuuril /
termostaadist radikasse minev voolik läheb siis soojaks)
Mida teha?
Salongiradika läbipesu vastupidises voolusuunas?
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 29.08.18 20:49
|
|
|
Auto võib minna lähiajal tervikuna või varuosadeks müüki.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 00:36
|
|
|
Mis põhjusel järsku selline otsus?
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 03.09.18 06:20
|
|
|
Uus sõiduk ning kalkulatsioon, et jupitades võimalik rohkem tagasi saada.
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 05.10.18 12:24
|
|
|
Sõiduk müügis!
|
|
|
RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 23.10.18 10:04
|
|
|
Kuulutust on ka kuskil näha?
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 11.02.20 11:11
|
|
|
Kahju, et maha müüd... Aga... Äkki tahad auto pealt spidoka mulle maha müüa
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 11.02.20 21:33
|
|
|
Davai, 800 eest saad kõik muu ka kaasa.
|
|
|
KriP
huviline
Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.3 '92
|
postitati 25.02.20 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KriP
Davai, 800 eest saad kõik muu ka kaasa. |
Auto müüdud. Uus omanik võttis projektiautoks. Varasemalt on taastanud ühe täisvarustuses Cabrio.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |