DIY: Audi 80/90/100/200 veakoodid kellaplokki
Kuna see on mu esimene õpetus, siis proovin seletada võimalikult pikalt ja selgelt. Esmalt tuleks ära mainida, et tegelete oma auto juures omal
vastutusel!
Eeldused: Natukene loogilist mõtlemist ja elektrilisi teadmisi, 2x2 pistik , kust vilgukoode tavaliselt välja loetakse ja vaja läheb ka pool tundi
vaba aega.
Nii, et hakkame pihta. Vaja on luua ühendus veakoodi pistiku valge pistiku L pin-i, armatuuris oleva CAT või muu sarnase tulega ja vahepeale lisada
tavaline lüliti, et saaks hakata vilgukoode üldse lugema.
Asume siis asja kallale. Tavaliselt asub vilgukoodi pistikud kapoti all või jalgade juures juhil, seal peab olema valge pistik, mille L -pin me
kasutame.
Pildil on näidatud, see pin millest tuleks võtta ühendus traditsioonilisel viisil lühistamise teel. Igastahes vea üks juhe pin L-list endale kuhugile
salongi ja eemalda kellaplokk. Ideaalis leiad seal kollase pistiku, millel on 26pin-i. Sealt on vaja meil 24-dat pini(CAT TULI). KUi see on juba
okupeeritud, siis oleks mõistlik võtta originaal pin välja ja panna sinna uus ühendada kollase pistiku pin24 kokku L pin-ist tulnud juhtmega. Antud
ühenduskohta on vaja lisada veel üks juhe, mida on vaja selleks trigger -iks, et hakkaks üldse veakoode näitama. Selle trigger juhtme ja kere vahele
tuleks nüüd paigutada lüliti ja ongi kõik.
Ühendused peaks siis olema:
Diagnostika valge pistik pin L ->ühendus->kellaplokki kollane pistik nr 24
Kere(ground) - lüliti pin 1
lüliti pin 2 - ühendus(esimese ühenduse pistik pin L ja kellaploki pistiku pin 24 vahel)
Kindlasti kontrolli, et CAT või sinupoolt kasutatavas mõnes muus märgutules oleks pirn ka sees ja töötaks.
Üle jääb ainult asja testida. Testimiseks keera süüde sisse. Nüüd peaks CAT tuli hakkama põlema. Kui auto tööle paned peaks CAT tuli ära kustuma.
Nüüd, et veakoode lugeda peab auto esiteks käima. Teiseks tuleb vajutada 3 sekundiks lülitit, et aju saaks aru, et sa tahad veakoode lugeda.
Järgmisena ilmuvadki veakoodid sinu kellaplokis. 1 pikk ja siis loodetavasti 4 4 4 4 ehk veakoode ei leitud.
Veakoodid ja nende tähendused leiad:
http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/vw_blink.pdf
Video antud ühenduse toimimisest 2.3 NG mootoril: https://vid.me/CsKY
NB: Kui teie autol pole CAT tuld, siis võtke mõni teine(nt külmkäivitus karb või mõni muu, mille trigger on ground)
Igasugune tagasiside on oodatud.
|