Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw - 2003 - MZR (LUKKU) (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3278)
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 06.04.15 20:56 Tsiteeri
Audi A4 B6 1.8TQ 140kw - 2003 - MZR (LUKKU)



Tere foorumlased!

Minu käsutusse jõudis viies Audi, eelnevalt omanud igasugu muid automarke, viimane oli Toyota Avensis 2.2D-CAT. Audi ostsin 21. märtsil, eelmisel päeval käisin proovisõidul ja olin veendunud, et see peab mulle tulema. Kahtlemata oli tegemist tunduvalt põnevama autoga kui seda oli nö "pereisa" Avensis :D.
Auto ostetud uuena Turu Audi esindusest, ehk siis põlis Soome auto. Esimeseks omanikuks naisterahvas. Kilomeetreid praeguseks kogunenud 243800 ja olemas hooldusraamat. Kaasa sain veel üliheas seisukorras Bridgestone naastrehvid Audi originaal 16 tollistel valuvelgedel.
Kriime ja pisemaid mõlke leidub mõningaid, samuti pisut roostet esimeste poritiibade sise servades. Salong suures plaanis hästi säilinud, juhiuksepolstri käepide on veidi kulunud ja kriimuline. Vajaks salongi märgpesu, siis on tip-top.
Veermik on vaikne, mingeid kolinaid hetkel ei ole. Autol on all punast värvi amordid, vist vähe sportlikumad.

Kuna autot vaevas algusest peale mure, et kiirendades hakkab jõnksutama, siis lõpuks sai läbi pika saaga jõutud lahenduseni. Tehtud rõhutest, mis paljastas üsna mitu leket: turbosse minev suur lõdvik katki ja üks peenike voolik lisaks, õlimõõtevarda kõri kahest kohast katki. Lähipäevil saab uue lõdviku kätte ja olen üsna kindel, et sellega on murel lõpp. Mootori temperatuuriandur pani ka segast, lülitas ventikad järgi ilma põhjuseta, seegi sai asendatud.


Tegemist on siis 25.03.2003 daatumiga liinilt maha veerenud sedaan kerega Audi A4 B6-ga, mille südameks vähemlevinud 1.8T BEX tüüpi mootor, arendades 140kw/240nm. Mõisatagi veoskeemiks quattro ja käigukastis leidub 6 käiku. Värviks on ming.blau metallic (LZ5L koodiga). Kusjuures, mu eelmine A6 oli sama värvi. :D

Mainimisväärsem varustus:

Tehase xenon lähituled
S-line vedrustus
4x el.aknad
2x istmesoojendused
püsikiirushoidik
el. peeglid soojendusega
concert II cd mängija
tekstiilist sportistmed ja nahkkattega sportrool
plokisoojendus ja sisepistik.


Eelmise omaniku ja autopoe poolt tehtud viimased hooldused/remonttööd:
pidurikettad ja klotsid
hammasrihm juurdkuuluvaga (242000km)
esisilla stabilisaatorikondid ja puksid


Minupoolt praeguseks tehtud hooldused/ja muud tegevused:
Mootoriõli (Mobil 1 ESP 5W30) ja õlifilter (243500km)
bensiini- ja mootoriõhufilter (243500km)
salongiõhufilter (243500km)
toonklaas, esiuksed 50% ja sealt tahapoole 15% (teostaja sõber)
tagatuledele pandud kile (teostaja sõber)
eemaldatud märgid tagaluugilt (venna idee :D)
mootori temperatuuriandur (aju jaoks)

To do:
turbolõdvik (tehtud)
käigukasti ja tagadiffri õli
lip tagaluugile
coiloverid (lähitulevik)
esitiivad ja kapott ülevärvi (lähitulevik)
chip

Mõned kehvad pildid, salongist hetkel pole.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/01083510973f730.jpg
Ostupäeval tehtud . Alguses veeres auto Skoda Octaviale mõeldud velgedel, millel ET oli 54. Õnneks vahetasid need omanikku üsna kiiresti.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/0108351031e6cd0.jpg
Asemele sai muretsetud hea hinnaga InterActioni 19 tollised randiga veljed, 8,5tolli laiad ja ET35. Rehvid olid kehvad, sai tellitud uued 235/35/R19 mõõdus suverehvid tootjalt Sailun, 70eur/tk.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/0108351001308ed.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/0108351089ee47a.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/010835103745cdb.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/010835109105464.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/202/01083510938afb9.jpg
Peasüüdlane :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 07.04.15 07:20 Tsiteeri


Ilus. :)
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 07.04.15 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Ilus. :)
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära. :D


Tänud!
Numbrialuseid pole küll kusagil. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 07.04.15 09:10 Tsiteeri


Turbo lõdvik(89 eurot) ja õlivardakõri saabuvad homme, siis sellega ühel pool. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 07.04.15 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MZR
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Ilus. :)
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära. :D


Tänud!
Numbrialuseid pole küll kusagil. :D

Soome numbrid ongi vist sellised? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 07.04.15 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Tsitaat:
Algselt postitas: MZR
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Ilus. :)
Hõbedased numbri alused vaheta kohe ära. :D


Tänud!
Numbrialuseid pole küll kusagil. :D

Soome numbrid ongi vist sellised? :)


All on ilmselt mingi plekist alusplaat ja sinna külge kinnitub plastik kruvidega numbrimärk. Hiljem lähevad kahepoolse teibiga nagunii. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 07.04.15 21:13 Tsiteeri


Avastasin puht juhuslikult ebays kolades ja nähes ühte amortide/vedrude komplekti, et minu autol on all S-line vedrustus. Välimus sama nagu ebays :)

http://www.ebay.com/itm/S-LINE-komplettes-Fahrwerk-SACHS-Audi-A4-B6-8E-Stosdampfer-Dampfer-Federn-/181711175582?pt=LH_DefaultDomain_ 77&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA4&hash=item2a4ed47f9e


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 10.04.15 02:19 Tsiteeri


Nonii terekest..
Lõdvik vahetatud, kasu siiski ainult 75%. Uus lekketest ei tuvastanud ühtgi kadu ja autocom ei näita vigu DTC's. Ikkagi nügib pööretel 3000 ülespoole. Oskab keegi öelda, milline peaks olema süütenurk tühikäigul? Minu omal laperdab see 4,5kraadist ca 9kraadini?!? :o
On mainitud ka N75 kusagil, mis võiks seda nügimist põhjustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 13.04.15 17:13 Tsiteeri


Tere tere,

Jällegi kogemuse/teadmise võrra targem. Probleemi lõppfaas oli seotud süüteküünaldega, mis sugugi polnud eelmise omaniku poolt tehtud hooldusraamatu sissekandega vastavuses. Need on ikka väga vanat tüüpi Boschi küünlad. :D
Real-time testi ajal sai jälgitud silindrite tööd ja oh üllatust, esimene silinder hakkab tõrkuma, minuti jooksul suutis kaheksal korral märke maha jätta. Tõstsin esialgu poolidd ümber, ei miskit. Siis vahetasin 1. ja 2. silindri küünlad, probleem siirdus 2. silindrisse.
Lähipäevil paneb uued küünlad ja originaal süütepoolid peale, praegused poolid mingid no-nameid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 13.04.15 19:36 Tsiteeri


Kena B6:)

Mul hetkel sama olukord tegelikult,hakkas reedel raputama:D Vahetasin kohe küünlad ära,peal olid ka miskid vanad Bosch küünlad+Üks süütepool on töölepingut lõpetamas:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 13.04.15 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
Kena B6:)

Mul hetkel sama olukord tegelikult,hakkas reedel raputama:D Vahetasin kohe küünlad ära,peal olid ka miskid vanad Bosch küünlad+Üks süütepool on töölepingut lõpetamas:P


Tänud heade sõnade eest! :)

Kas sul lahenes see olukord?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 14.04.15 03:18 Tsiteeri


Pean täna süütepooli ostma eks siis näis:) Aga uued küünlad tegid asja paremaks küll,mul roolis kerge vibra ka sees(vb mõni mootoripadi kehva),vibra muutus ca poole väiksemaks küünalde vahetusega,eks õhtul näis kas kaob üldse ära kui uue süütepooli peale saab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 14.04.15 03:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
Pean täna süütepooli ostma eks siis näis:) Aga uued küünlad tegid asja paremaks küll,mul roolis kerge vibra ka sees(vb mõni mootoripadi kehva),vibra muutus ca poole väiksemaks küünalde vahetusega,eks õhtul näis kas kaob üldse ära kui uue süütepooli peale saab:)


Tegelikkuses oleks parem kõik neli pooli väljavahetada, kuna teisedki tõenäoliselt sama vanad. Esialgu võid nii proovida küll, loodetavasti on kasu sellest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 25.05.15 20:23 Tsiteeri


Teema lukku kuna auto müüdud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]