Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas geneka viga või muu elektroonika. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1283)
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.15 13:41 Tsiteeri
Kas geneka viga või muu elektroonika.



Tere! Milles võiks seisneda laadimise anomaalia käivitusel?
http://www.upload.ee/files/4610962/20150402_172215.mp4.html
Talvel on see aeg, mil seier oma õige koha sisse võtab, tunduvalt pikem.
EDIT: Nii, nüüd siis sain natuke selgust sellele anomaaliale- selgus, et eelsüüte küünlad jäävad mootori töötades mingiks ajaks sisselülitatuks, mis olevatki normaalne. Aga ma ei mõista, miks genekas siiski ei suuda täisvõimsusega kohe laadima hakata. Keegi maini midagi puuduvast ergutusest, aga point on selles, et niikaua kui norm. laadimist pole, ei saa ju (eriti talvel ja pimedal aja) sõitmagi hakata. Kui ma ikka tuled, ahju, vajadusel kojamehed peaks sisse lülitama, siis jääb juba akustki väheks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.15 13:29 Tsiteeri


Lootsin, et pärast teema muutmist liigub ta ettepoole, aga võta näpust!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.04.15 16:19 Tsiteeri


Anomaaliatega tegeleb Igor Volke.

Aga mis digitester aku klemmide peal näitab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 23.04.15 16:56 Tsiteeri


Mul hakkas C4 enamvähem samamoodi jamama. Käivitades ei tõusnud voltmeeter sinna kuhu peaks. Aitas see, kui korraks natuke pöördeid tõsta. Võtsin tableti välja ja harjad olid üsna kulunud, vahetasin ära ja nüüd hüppab voltmeeter kohe enda kohale. Vaata ka tablett igaks juhuks üle, ehk harjad kulunud.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 23.04.15 19:00 Tsiteeri


Panustan kulunud harjadele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.15 04:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Mul hakkas C4 enamvähem samamoodi jamama. Käivitades ei tõusnud voltmeeter sinna kuhu peaks. Aitas see, kui korraks natuke pöördeid tõsta. Võtsin tableti välja ja harjad olid üsna kulunud, vahetasin ära ja nüüd hüppab voltmeeter kohe enda kohale. Vaata ka tablett igaks juhuks üle, ehk harjad kulunud.

See ongi minu järgmine samm selles saagas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]