Lehekülgi: 1 2 |
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.04.15 13:58
|
|
|
Süüde hiline jah. Alustuseks oleks vaja õigeks keerata.
|
|
|
|
Mareks
huviline
Registreerunud 10.02.15
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5
|
postitati 16.04.15 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Süüde hiline jah. Alustuseks oleks vaja õigeks keerata. |
Ehk oskad juhendada kuidas seda teha vp44 pumbal? olen otsinud aga kahjuks pole kusagilt leidnud.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.04.15 16:40
|
|
|
Sellest on palju juttu olnud siin, tuleb lihtsalt otsida.
Omadest kogemustest võin öelda, et kui kasutada ettenähtud rakiseid ja töövõtteid, siis polegi vaja enam sättida pärast arvutiga. Aga põhimõtteliselt
lähed VAG-COM abil "measuring block" 4 ja vajutad seal "Basic setting". Siis hakkab aju keerama "süüdet" edasi-tagasi maksimaalselt hiliseks ja
varajaseks. Jälgid kraade hetkel kui kirjutab seal hiline/late, siis peab olema 2 kraadi peale ÜSS/ATDC. Maksimaalselt varajane asend on umbes 15
kraadi enne ÜSS/BTDC. Mootor peab töösoe olema. Ma ise VAG-COMi ei kasuta, eks keegi parandab kui valesti läks midagi.
Reguleerimiseks lased lõdvaks kolm polti juhipoolse nukkvõlli rihmaratta küljes ja pöörad seda ratast vajalikus suunas.
|
|
|
Mareks
huviline
Registreerunud 10.02.15
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5
|
postitati 16.04.15 18:30
|
|
|
Niipalju kui olen lugenud, siis pole võimalik vp44 pumpa manuaalselt reguleerida. Või olen valesti aru saanud?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 16.04.15 18:32
|
|
|
Füüsiliselt tuleb süüde paika seada, arvutiga vaatad numbreid ainult. Ise olen graafiku järgi paika pannud ning siiani tundub kõige parem.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.04.15 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mareks
Niipalju kui olen lugenud, siis pole võimalik vp44 pumpa manuaalselt reguleerida. Või olen valesti aru saanud? |
Põhimõtteliselt sa ei reguleerigi midagi pumba enda juures, koos rihmaratta pööramisega nukkvõlli otsas pöörad koos rihmaga edasi ka pumba võlli,
sellega muutub pritsehetke ajastus väntvõlli suhtes vastavalt varasemaks või hilisemaks. Nõme ongi see, reguleerida saab ainult seisvat mootorit, siis
paned jälle käima ja kontrollid arvutiga.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 16.04.15 19:44
|
|
|
1mm võrra rihmaratta keeramine on pritsehetke vaates juba päris palju, niiet ei tasu väga suure isuga seda keerata seal. Hetkel olevast asendist tasub
markeriga vms märgid peale teha rihmarattale.
|
|
|
|
Mareks
huviline
Registreerunud 10.02.15
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5
|
postitati 16.04.15 21:25
|
|
|
Tänud!
Võtan nädalavahetusel töö ette, kuna siis rohkem aega.
|
|
|
Mareks
huviline
Registreerunud 10.02.15
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5
|
postitati 17.04.15 04:14
|
|
|
Vaatasin siis eile õhtul, et kas pumba remont üldse midagi muutis. Tundub et oli kasu küll kuigi natuke tuleb ikkagi sättida süüdet.Jään nüüd ootama tagasivoolu klappi ja loodan et see on hommikuse
käivitusprobleemi lahendus. Mõned pildid ka eilsetest näitudest.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 18.04.15 05:06
|
|
|
Kuidagi imelikult kuvab VAG-COM neid asju, mida see miinusmärk seal kraadide ees nüüd tähendab?
Kui on juba selgitus BTDC või ATDC, siis pole nagu mingit märki vaja enam.
|
|
|
Mareks
huviline
Registreerunud 10.02.15
Asukoht: Kilingi-Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5
|
postitati 27.04.15 11:22
|
|
|
Praeguseks hetkeks muudetud süütenurk ja vahetatud filtripealne tagasivoolu klapp, aga hommikul käivitamisel tahab ikka natuke gaasi, et käima jääks.
Vag ei tuvasta ka ühtegi viga. Ei tea enam mida teha, mõistus otsas. Kas 742 rpm tühikäigul on täiesti normaalne, või pigem madal?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |