Metapritse, muudetud sisselase ja normaalselt mitte töötav või mitte kalibreeritud õhulugeja ei ole erand.
Vähemalt üks nendest asjadest on pea igal projektikal mida ma kunagi häälestanud olen.
Kui sul airbox ära visatud ja asemel mingisugune teistsugune sisselase, siis selle mafi näiduga võib kohe lutsu visata isegi paneelfilter mõjutab
märkimisväärselt näitu.
Samamoodi igasuguse "universaalse kiviga", kuna kogu asi on kohe täiesti mööda ja tuleb konkreetse auto põhjal kõik paika panna...
Olen häälestanud ca 30 bensumootoriga autot 99 bensuga UK-s ja meie 98-ga võrreldes täpselt samas olus on nende 99-ga (Tesco Momentum, Shell V-Power)
4-5 kraadi rohkem süüdet ja loomulikult ka märgatavalt rohkem jõudu sama õhukogusega. Näiteid on veelgi, need ei ole erandid.
Kõiki neid asju näed siis, kui iga päev nende autodega tegeled. Tegelikult ei ole mitte ükski auto täpselt sama nagu teine. Kõigil on väikesed
erinevused seepärast ongi tehase tarkvara piisava varuga ning mida vanemaks auto muutub, seda suuremaks lähevad erinevused pealtnäha samasuguste
autode vahel.
|
|