Reigo
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kiire!
|
postitati 19.10.02 08:34
|
|
|
Kiirendus??
On audi 200TQ 147kw
Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......
Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?
Reigo
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 19.10.02 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reigo
On audi 200TQ 147kw
Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......
Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?
Reigo
|
Ot, mismoodi see asi sul ongi? Et peale 10 sekki jääb lahjaks või? Kaob jõud ära? Kogu aeg on nii olnud?
Kuule, aga peale 10 sekki on sul juba oluliselt suurem kiirus sees, kui EV-s lubatud...
Mul sama mootor, sellist asja justkui nagu ei tea. Ootan teadjate kommentaare.
|
|
|
Reigo
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kiire!
|
postitati 19.10.02 13:08
|
|
|
Väike minupoolne seletamise viga......
Nimelt 10 seki jooksul muutub auto uimasemaks....
Ja jõud kaob.... olenematta kiirusest.....
reigo
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 01.09.04 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reigo
Väike minupoolne seletamise viga......
Nimelt 10 seki jooksul muutub auto uimasemaks....
Ja jõud kaob.... olenematta kiirusest.....
reigo |
Ilmselt tuleneb see lihtsalt sellest, et mootor on soe ja soojana on metall teadupärast kergelt paisunud (kulunud mootori puhul peaks tunda andma).
Uuesti käivitades on küttesegud ja muud temp. sobivamad ja seetõttu on alguses minek veidi parem.
Puhas oletus muidugi 
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 01.09.04 12:54
|
|
|
Minul oli S4-l näiteks nii, et kuskil umbes sama aja pärast peale käivitamist kadus jõud. Tegu oli sellega et mul oli õhulugeja läbi ning auto hoidis
ennast niiöelda "tagasi". Et aru saada ajul et kõik pole päris OK, läks umbes niipalju aega ning minek kadus.
The replacement for displacement
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.09.04 19:14
|
|
|
Põhjuseid on mitu, esimesed sekundid töötab lisaks käivitus pihusti. või
Pihustid kusevad seistes bensiini sisselaske kolektorisse ja käivitades on bentsu milest tulevad lisa jõud.
|
|
|
audi5000
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal
Auto: ammustel aegadel oli
|
postitati 03.09.04 21:04
|
|
|
pea aegu teema väline
mull on eelmine omanik käivitus pihusti eraldi nupu alla pannud,et kui ristmikul hätta jään nupp alla ja minek,ega see minek kaua kesta !aeg ajalt
vajutad ,siis kogub.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.09.04 21:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja audi5000
mull on eelmine omanik käivitus pihusti eraldi nupu alla pannud,et kui ristmikul hätta jään nupp alla ja minek,ega see minek kaua kesta !aeg ajalt
vajutad ,siis kogub. |
sullamulla
Kas selle külmkäivituspihusti rakendumisega mitte sooja mootori segu üle ei kipu rikastama? Millegipärast tuleb silme ette palju aastaid tagasi soome
tv'st vaadatud seriaal kus autol ka kiirendamiseks nupp oli. Nupu peale oli vist "turbo" kirjutatud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 03.09.04 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reigo
On audi 200TQ 147kw
Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......
Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?
Reigo
|
Pakun omalt poolt varjandi(läbitud aga ei pruugi kehtida sinu autol)küttesegu oli lahja ja esimesed~10 sek. töötas külmkäivituspihusti mis rikastas
segu parajaks aga pärast jälle uim
|
|
|
audi5000
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal
Auto: ammustel aegadel oli
|
postitati 04.09.04 20:27
|
|
|

|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.09.04 05:25
|
|
|
On audi 200TQ 147kw
Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......
Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?
Reigo
Mina arvan et kui sa jätad sooja mootoriga auto seisama, siis pigem see õhk seal intercooleris soeneb, mitte ei jahtu. Kuna kapoti all olev mootor
kiirgab kuuma. Sellest ei saa see minek tekkida. Ei oskagi kohe seletada seda lugu. Samas jällegi kui pihustid kusevad siis peaks käivitus väga
pikaldane olema, kuna pihustid jooksevad tühjaks ja auto ei taha käima minna enne kui süsteemi surve jälle ülesse tuleb. Aga selle aja peale kui auto
üks kord käima läheb on see rikas segu sealt mootoris juba välja puhutud. Ja külm käivitus pihusti töötab minu arust ainult siis kui mootori temp on
õige ja ka seda ainult siis starteri andmise hetkel. Kui auto on juba käima läinud, peale seda külm käivitus enam lisa rikastust ei anna. See nupu
varjant mida keegi juba eel pool mainis, on valesti ühendatud, kui minek kaob peale mõnda seki. ära. Ilmselt on vana omanik ühendanud nupu enne termo
aeg lülitit ja kui sina seda nupu pressid, siis külm käivitus pihusti töötab nii kaua kui kuni termo lüliti kuumeneb ja lükkab pihusti tagant ära.
Nimelt elekter ka soendab teda ja kui sa lased nupu lahti siis jahtub ta natuke ja mingi aja pärast saad jälle uuesti vajutada mõneks sekiks. Nupp
tuleks otse külm käivitus pihusti peale vedada, siis on lisa rikastus nii kaua taga kuni nupu vajutad.
Oeh väga segane jutt sai, aga äkki saate aru mida ma mõtlesin. Kõik ei pruugi ka absoluutne tõde olla, kõigest minu arvamus.
Ja PS-sse pole mõtet hakata saatama teemadel ala kui jobu ma olen ja midagi ma ei tea.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 05.09.04 15:07
|
|
|
Tegemist pruuni 86. aasta avandiga?
Minu mäletamist mööda polnud tollel aju või mootor päris õiged. Ploki peal oli kirjas 1B ja ajul MAC-05B? Viimane on tegelikult KG mootori aju,
1B'l peaks olema vist MAC-12, aga ma pole kindel.
Ma vaataks sellel kõik andurid jms. jubinad varuosakataloogi põhjal üle, siis saaks teada, mis täpselt on vahetatud (ilmselt siiski mootor, sest tolle
aasta autodele veel 1B'd ei pandud) ja mille vastu, praegu on võimalik, et mingid asjad lihtsalt ei sobi.
Ulvar
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.04 17:05
|
|
|
KG aju peaks olema MAC11 äkki?
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.09.04 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
KG aju peaks olema MAC11 äkki? |
KG motol siiski MAC-05
Omal ka selline peal ja KG moto.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.04 06:47
|
|
|
vaatasin ka järgi, ja päris õigus polnud kummalgi 
KG võib olla ka MAC11B ajuga, mis mul ka on.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 06.09.04 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
vaatasin ka järgi, ja päris õigus polnud kummalgi 
KG võib olla ka MAC11B ajuga, mis mul ka on. |
Minu KG oli MAC-05B või C, ei mäleta enam täpselt. MAC-11 peaks olema MC-1 mootori aju, ju siis MAC-11B jälle pole. Samas peaks ju seal ka tehasekood
peal olema, mille järgi kontrollida.
Lisaks ei muuda see fakti, et 1B mootorit tehases 1986.a. autole ei pandud: midagi on seal aretatud. Mis ulatuses ja kui korralikult seda tehtud on,
see tasub välja uurida, kui aparaat kunagi korralikult pole töötanud.
Ulvar
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|