Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Garaa˛i kompressori valimine (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 5612)
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 30.03.15 01:05 Tsiteeri
Garaa˛i kompressori valimine



Hei klubilised!

Oleks soov garaa˛i osta kompressor, suurim hind mida oleksin nõus välja käima oleks 500€
Kompressor võiks hakkama saada ka värvimisega, pigem siis hobikorras.
Siiski oleks kriteerium et ühe laksuga suudaks kompressor toime tulla poole auto värvimisega, ehk enamgi?
Tavapäraste tomingutega peaks ka kindlasti hakkama saama, st löökmutrikeeraja oleks peamine.

Niipalju kui tegin ise eeltööd siis vastused oli väga erinevad, kuid enamus siiski soovitas üle 100l paagiga ja tootlikust üle 200l/min.

Ise valisin välja 2 kompressorit, kumb neist oleks nüüd parem ja saaks tööga hakkama?
Ehk hoopis soovitab keegi midagi paremat sama raha eest?

http://antehnika.eu/toode/494/kompressor-sky100-1f-30kw-maktek
http://antehnika.eu/toode/114/kompressor-em100-380v100l

Igasugune abi ja arutelu on teretulnud.

Tänud juba ette,
Vahur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 30.03.15 01:55 Tsiteeri


Kolb kompressorid kaunis nõrgad tootlikuse poole pealt. Lisa paak peaks ka päris palju Aitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 30.03.15 03:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Kolb kompressorid kaunis nõrgad tootlikuse poole pealt. Lisa paak peaks ka päris palju Aitama.


Üks vana 50L gaasiballoon täitsa vedeleb kodus, kuidas näeks välja selle ühendamine nüüd antud kompressoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 30.03.15 04:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VahurAudi

Üks vana 50L gaasiballoon täitsa vedeleb kodus, kuidas näeks välja selle ühendamine nüüd antud kompressoriga?


Kui tegu on kasutatud ballooniga siis jääbki seda (gaasi)haisu sealt tulema.
Kinnises ruumis oleks seda vast päris ohtlik kastutada. Väidetaval seda gaasist niisama puhtaks ei saagi.

Ma ise proovisin, lõpuks loobusin, just selle gaasi(haisu/vingu) pärast.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.03.15 06:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VahurAudi
Hei klubilised!

Oleks soov garaa˛i osta kompressor, suurim hind mida oleksin nõus välja käima oleks 500€
Kompressor võiks hakkama saada ka värvimisega, pigem siis hobikorras.
Siiski oleks kriteerium et ühe laksuga suudaks kompressor toime tulla poole auto värvimisega, ehk enamgi?
Tavapäraste tomingutega peaks ka kindlasti hakkama saama, st löökmutrikeeraja oleks peamine.

Niipalju kui tegin ise eeltööd siis vastused oli väga erinevad, kuid enamus siiski soovitas üle 100l paagiga ja tootlikust üle 200l/min.

Ise valisin välja 2 kompressorit, kumb neist oleks nüüd parem ja saaks tööga hakkama?
Ehk hoopis soovitab keegi midagi paremat sama raha eest?

http://antehnika.eu/toode/494/kompressor-sky100-1f-30kw-maktek
http://antehnika.eu/toode/114/kompressor-em100-380v100l

Igasugune abi ja arutelu on teretulnud.

Tänud juba ette,
Vahur.



Kui rahakott kannatab, siis võta 3-faasilise mootoriga, teeb seadme elu lihtsamaks. Kuigi, tegelikult on ka selle esimese variandi mootor 3-faasiline, lihtsalt on kondensaatoritega 1-faasi pealt käivitatav. Kuna hetkel Eestis enam keegi nn. "vene" tööstusgaaside balloone ei täida, siis soodsalt saab kasutada hapnikuballoone lisapaakidena (ei haise). Mul endal on saunaahju boiler 150L lisapaagiks pandud. Ka suhteliselt soodne lisapaagiks ja igast ehituskaupade poest soetatav.
Olen antehnikast igasuguseid tööriistu ostnud ja ei ole pidanud pettuma (hobikasutus). Hinna ja kvaliteedi suhe on täitsa ok.

Oluline on trassist veest lahti saada, kuna seda ei armasta ka ükski tööriist. Korraliku vee-eraldusfiltri saab kas Hansamaalrist või Tallbergist. Mul on vahel 2000l/min isetühjenevaid filtreid 2tk jadas ja veeprobleemi ei ole. Lisaks muidugi paagist/kompressorist tuleks ka tihti kondentsi välja lasta.

Kui kavatsed garaa˛i trassi ehitada, siis väga edukalt saab kasutada PEM toru. Trassi väljavõtted peaksid olema horisontaalsest torust ülevalt (ikka sõbra vee vältimiseks) ja horisontaalsest trassist veel vertikaalne toru trassi tühjendamiseks. Eriti, kui värvi näppida, siis vett ega õli õhutorus näha ei taha. Samuti kasuta värvipüstolile eraldi toitevoolikut, mis otse kompressori järel pole käinud, ehk võimalikult puhast.

Löök-mutrikeeraja tahab saada piisava siseläbimõõduga voolikut, muidu ei saavuta piisavalt võimsust.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.03.15 06:29 Tsiteeri


Mina paneks oma kogemustele toetudes alampiiriks tootlikkus min 300-350l/min ja paagiks min 150l.
Süües kasvab isu. Poleerida ei ole alla 300l minutis üldse võimalik näiteks .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.03.15 06:29 Tsiteeri


Maktek? Maktec on Makita tütarettevõte, aga Maktek?:D Ja Erman?
Ma vaataks ikka midagi sellist, mis rohkem levinud on, et pärast ka garantiiga ja varuosade saamisega veidi kindlam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.03.15 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Maktek? Maktec on Makita tütarettevõte, aga Maktek?:D Ja Erman?
Ma vaataks ikka midagi sellist, mis rohkem levinud on, et pärast ka garantiiga ja varuosade saamisega veidi kindlam.


Ma loodan, et ma endale nüüd karuteenet ei tee, aga siiski julgen antehnikat usaldusväärseks pidada. Neil on põhimõtteliselt kodus üsna vinge ladu seadmete ja tarvikutega ja isegi nendele odavatele asjadele saab tarvikuid ja varuosi 24h. Muide, mul on analoogne kompressor soetatud Stokkerist, aga julgen arvata, et sünnipäraselt on need asjad üsna samast tehasest pärit.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.03.15 15:45 Tsiteeri


Ilmselt konkreetset müüjat pole põhjust vältida, tähtis kuidas asi vastu peab. Lihtsalt mul on tööga seoses kogemus kus 2 ühesugust odavat kompresorit olid, üks neist lõpetas töö vähem kui aastaga (remont oleks sama kalliks läinud kui kompressor ise) ja teine päris ära ei surnud, kuid oli korduvalt probleeme sellega. Eks asjadel oli töökoormust ka parajalt, nö. pühapäevakasutaja võibolla oleks mitu aastat kasutada saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 30.03.15 17:35 Tsiteeri


Tänan kaasa mõtlemast härrased.

Oskab keegi ehk miskit etemat samas hinnaklassis pakkuda?
Või on selle raha eest seda kompressorit küllalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.03.15 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VahurAudi
Tänan kaasa mõtlemast härrased.

Oskab keegi ehk miskit etemat samas hinnaklassis pakkuda?
Või on selle raha eest seda kompressorit küllalt?


Sõltub, kui palju Sul tegelik kompressori kasutus on. Jutt käib ikka hobist?
Kui oled väga nõudlik ja raha palju kulutada ei taha, siis oma praktikas julgen soovitada [https://www.youtube.com/watch?v=JdrlDBRmQaI]Atlas Copco kastutatud kolbkompressoreid[/email]. See videol olev on paljaks ratsitud, kuid ei leidnud paremat. Ma kunagi ettevõtja olin, siis selline toitis ära mööblitööstuses 2000m2 tööala koos 2 cnc puidutöötlemiskeskuse, viimistlusruumi ja puurpinkidega, lisaks igal töökohal puhastuspüstolid ja Mirka orbitaallihvmasinad paranduses. Ja nii irooniline kui see ka ei ole, siis kompressor sai soetatud 10000.- krooni eest Mõisaküla traktorisahkade jms tehasest. 7,5kw, töötab väga vaikselt, 2 astmeline käivitus ja jahutus. St väikese raha eest on võimalik soetada päris seadmeid. Pigem on probleem saada olevates amprites kui jutt küib hobitegevusest.
Samas töökindlusest: Mul on lisaks veel 24L paagiga no-name kompressor kasutusel juba 16 aastat kruvituna 10bar peale käivitamaks naela/klambri/silikooni püstoleid 10/bar pealt ja Zil`i kompressori peal nõukaaegne kompressor, mida saab pärandada (mitte väga tootlik, aga vaikne).
Kuna hinna vahed pole suured, siis võid valida ka turvalise müüa.
Julgen veel soovitada Alas_kuul`i. Kodulehel hinnakirju pole, võta pakkumine. Aga järelteenendus suure raha ees väga hea.
Kruvikompressorid üldjuhul jäävad hobiksutajatest välja. Esiteks pole sellist voolutugevust võttagi.
Tee kõigepealt oma õhuhulga vajadus ajaühikus selgeks, siis saab otsustada, mis taseme seade valida. Ja mis tarbijad järel on. (kompressorid on minu jaoks huvitavad, kuna enamus elust töötatud ettevõtetes on nende jaoks olnud eraldi ruum ja sel juhul jutt kruvikompressoritest...)

Lisaks:

Õhk on kallis ajam. Teatud tööriistade jaoks saab ajamit valida. Näiteks ku vajad head orbitaallihvmasinat, siis Mirkal on olemas elektriline, sama kaalu ja omadusetega, nagu pneumaatiline. Aga voolutarve on 4 korda madalam. Soetasin kunagi esimese Eestis Mirka Eesti käest. St õhkajami puhul vajad ca 2kw energiat ainult 150mm orbitaallihvija jaoks. Eelpool mainitud Mirka elektriline tarbib max vaid 400W ja töötab sagedusmuunduri pealt, st võimsust ON


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.03.15 20:17 Tsiteeri


Omaltpoolt quattromees jutule lisaks, et kui võtta kasutusse selline suurema tootlikkusega kruvikompressor, mida ta ka mainis, siis oleks soovitav ka juurde soetada eraldiseisev kuivati enne paaki.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.03.15 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Omaltpoolt quattromees jutule lisaks, et kui võtta kasutusse selline suurema tootlikkusega kruvikompressor, mida ta ka mainis, siis oleks soovitav ka juurde soetada eraldiseisev kuivati enne paaki.


Kõige raskem on antud asjade puhul mitte saedmete soetamine vaid nende ekspluateerimiseks vajaliku voolutugevuse omamine. Kodudes on see minu arvates ikka tõsine probleem. Energiamüüatest võib ju aru saada, et suurtel trafodel on tühijooksukaod suured, sellest ka kallis hind võimaluse eest rohkem energiat osta.
Kodus olen mina selle probleemiga suhteliselt kimpus.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 30.03.15 20:38 Tsiteeri


Nojh, kopa pealt pärit kompressor, õhu paagiks üks vene aegse korstna lüli, mis sai maja kõrvale püsti aetud. Töötab nagu peab, rõhukõikumine on pandud mingi poole ati peale. Kui õhku peaks lendama siis jama kui palju. Testida sai mingi 10 atiga, jäi kokku. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.03.15 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Omaltpoolt quattromees jutule lisaks, et kui võtta kasutusse selline suurema tootlikkusega kruvikompressor, mida ta ka mainis, siis oleks soovitav ka juurde soetada eraldiseisev kuivati enne paaki.


Kõige raskem on antud asjade puhul mitte saedmete soetamine vaid nende ekspluateerimiseks vajaliku voolutugevuse omamine. Kodudes on see minu arvates ikka tõsine probleem. Energiamüüatest võib ju aru saada, et suurtel trafodel on tühijooksukaod suured, sellest ka kallis hind võimaluse eest rohkem energiat osta.
Kodus olen mina selle probleemiga suhteliselt kimpus.


Arusaadav, nii voolutugevuse, kui ka ruumi poolelt, sest seadmed vajavad ka hoiustamise pinda.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.03.15 21:02 Tsiteeri


Kuna suruõhuseadmed mulle väga meeldivad, siis nimekiri seadmetüüpidest, mida kodus kasutan:
Kodukasutuses mina kasutan vastavalt mingil põhjuseks osaks saanud vabale ajale:
Rehvipumpamispüstol, 1/2" löökmutrikeeraja, 1/2" 90 kraadi löökmutrikeeraja, suruõhumeisel, Mirka 150mm ekstsentriklihvija, Pneumaatiline kerehöövel (edasi/tagasi liikumisega 80mm lai lihvmasin),, pneumaatiline autokere pendelsaag, värvipüstolid (5tk), Kivikaitsepüstol, Punktliivaprits, Kotist tarbiva voolikuga liivaprits, erinevad naela ja klambri/tihvti püstolid, pneumaatiline silikoonipüstol, jms.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 31.03.15 21:09 Tsiteeri


Mina vaatasin seni suuremaid, kuni sain aru, et vahel on vaja asi ka autosse tõsta ja siis pole ka varianti sellel, et kolmefaasilist kasutada kuskil suvalises kohas diisel või bensiinigeneraatori taga. Lõppkokkuvõte on hetkel selline, et pisem kvaliteetsem ja tootlikkuselt mingi 250l/min sai ära ostetud ja statsionaarne suuremateks vajadusteks on siiani soetamisel :). Pneumotööriistade tarbeks tunnen vahel puudust paagi mahust, aga tööd tegemata pole jäänud ja lisapaaki pole sellele külge viitsinud aretama hakata. Kui viitsimist on pusida, siis saab ka ise statsionaarsema kompressori kokku panna, on ka eraldi vidinaid müüa.
PS! Mingite kollasemate lihtsamate kolbkompressorite tootlikkus on vägagi küsitav, võta reklaamitust julgelt 30% maha :(. Ise olin lausa üllatunud kui oma 850nm pneumo mutrikeerajaga tuttava 50l hiinaka taga ei saanud isegi ühte ratast lahti keeratud - käsitsi oleks palju kiiremini kokkuvõttes masinal talverehvid vahetatud olnud ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.15 21:22 Tsiteeri


Kusjuures väga äge oleks teha kompressorile eraldi ruum, jätta sinna mingid õhuavad, aga heliisolatsiooniga eraldada. Sel juhul võib see paak ka natuke väiksem olla, sest pigem on just müra see, mis häirib. Värvimistöid tehti nõuka ajal ka nii, et pandi vahepaagiks mingi K700 sisekumm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.04.15 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Kusjuures väga äge oleks teha kompressorile eraldi ruum, jätta sinna mingid õhuavad, aga heliisolatsiooniga eraldada. Sel juhul võib see paak ka natuke väiksem olla, sest pigem on just müra see, mis häirib. Värvimistöid tehti nõuka ajal ka nii, et pandi vahepaagiks mingi K700 sisekumm.

Mu garaa˛is oligi varasemalt veetud torustik, kus olid siis kogu ruumi ulatuses ja ka kanalis väljavõtted. Kompressor asus üldse keldris eraldi ruumis koos ~300L paagiga, millele oli ka alla õhutuskraan kondensaadile tehtud. Kuna aga see nõukaaegne asi ikaldus ära, siis pole siiani jõudnud selle asendamise ja ka uute kiirkinnitite paigaldamisega torustikule jõudnud tegeleda :). Nõukaaegne rõhukell vaatab kah veel seinal vastu :P. Aga jah, enda jaoks pole ühel kompressoril tegelikult väga asja - üks peab olema kompaktne + teine võimas ja suure mahtuvusega. Eks teema algataja peab samuti oma prioriteedid ikka ise kõigepealt paika panema ;). PS! Mulle kah iseenesest pneumotööriistad väga istuvad. Igasugune elektriline värk on lihtsalt üks juhtmerägastik, kui mitut seadet läheb kanalis või mujal vaja. Ma kanalis toimetades loobusin isegi kahest voolikust vahepeal, kuna ka need kippusid ikka krussi minema :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.10.16 16:20 Tsiteeri


Handymannist hambapuuri kellelegi? Tegelikult jäi lihtsalt reklaam paberil silma :).

http://ufo.planet.ee/foorum/pneumo.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 11.10.16 18:34 Tsiteeri


Teemasse ka siis, milline kompressor lõppude lõpuks sai.

Sai hea hinnaga soetatud selline elukas, https://www.upload.ee/image/6240731/P_20160802_173222.jpg

Sigarahul antud ostuga, rahuldab igasuguse kompressori vajaduse ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.10.16 07:53 Tsiteeri


Samalaadse tootega nagu härra kps linkis siia, suutsin omal ca 15 aastat tagasi parema käelaba ikka pulbriks lasta.
See alumiinium korpus purunes ringjooneliselt sees olevate haamrite piirkonnast ja kogu see päästikust ettepoole jääb osa hakkas ringi käima ning siis lihtsalt purunes miljoniks.
Suuremast päästis paks töökinnas, aga parem käsi oli ca 2 kuud töövõimetu. (vasakuga sai päästikut vajutatud ja paremaga kinni hoitud püstolit).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.16 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Samalaadse tootega nagu härra kps linkis siia...

Ma pigem jah selle "34Nm" info mõttes tegin klõpsu, aga jah olgu see asi ise olemata. Tuli mullegi mingi muu suurema komplektiga sellelaadne "hädaabi" kaasa, aga ei avanud see asi mitte ühtegi kõvemalt kinni olevat polti/mutrit isegi M8 läbilõikest alates.
PS! Teema algataja on teinud väga hea soetuse. Korralik paak kompressori taga on põhimõtteliselt "must have", et saaks normaalselt tööd teha igasugu pneumodega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]