Lehekülgi: 1 2 |
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 09:52
|
|
|
Kusjuures käis ka see mõte peast läbi, et vändaga aknad olnud. Ma ise panin taha 6.5" ning ette 5.25. Vaatan, et 5.25 palju väiksem pole
väljasmõõtudelt 
Ette uute 5.25" panek on paras pusimine kuna originaal 11cm ja tuli adaptrid teha vahele(panin pleki külge). Mulle need originaalid ei meeldinud.
Aga edu autoga 
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 12.02.17 17:07
|
|
|
Tervist!
Mõned lugejad kindlasti teavad, et vahepeal olid mul auto käima saamisega probleeme. See ka põhjus, miks pole seda teemat täiustanud. Link mu
probleemile: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=168885
.
Aga teen ka siia teemasse väikse ülevaate kõigest (koos piltidega). Täpsemalt siiski lugeda lingi all olevast teemast, kuna teksti on palju ja ei
hakka siia 1:1-le ümber kirjutama.
Põhiprobleem oli siis see, et nii kui talv saabus, mu auto enam käima ei läinud ja igakord kui arvasin, et lahendus on leitud, tuli midagi uut. Alla ma ei andnud ja hetkel igatahes auto toimetab.
Kuna algselt tundus, et viga on selles, et kütus langeb alla, siis sai vahetatud tagasivoolu klapp (ostsin AVSK'st metallist tagasivoolu klapi, hind
umb 8eur) + filtri peal olev klapp koos rõngastihendiga (klapi kood: 191127247A, rõngastihendi sain Baltflex'st, maksis umb 1eur, mõõtu peast ei
mäleta hetkel).

Seejärel hakkas starter juppsima. Võtsin maha, aga õnnestus ära lõhkuda tõmberelee.
Starteriga käisin Tallinnas C4 2.5tdi meeste seas tuntud remondimehe juures (edaspidi Priit). Panime kolmest starterist ühe kokku ja ühtlasi sai ka
kõik ühenduskohad ära lihvitud (pildil märgitud punasega).
Tõmberelee ostsin uue (Firmast Aleklena OÜ, tel 53423258. Maksis 25eur.). Hiljem käis ka starter üleüldises kontrollis, samas firmas, aga viga polnud
seal midagi. Soovitan muidu neid kutte, väga asjalikud ja hinnad ka sõbralikud.
Uus vs vana tõmberelee:




Genakas sa ka uued harjad.

Seejärel sai veel puhastatud igasugu ühenduskohti:
1. Starteri ja mootori vaheline ühendus
2. Mootori ja kere vahelised ühenduskohad
3. Generaatori ühendused




Tegin üldse uued juhtmed generaatori ja starteri vahele + mootori ja kere vahele.


Kuna üks eelsüüte küünla juhtmeots murdus ära, siis tegin küünaldele keermed peale ja panin uued otsad (pilti kahjuks pole).
Vahetusse läks ka ülemine temperatuuri andur (Kood: 035919369M).

Seejärel sai Priidu juures maha võetud pumbapea, mis läks vahetusse koos kütusetemperatuuri anduriga. Miks? Sest minu oma nägi välja selline:

Pagasnikust sai ka välja võetud see tasemeanduri osa, mille kaudu ta kütust võtab. Kuna mul olid seal keskel mõrad sees, siis lasin selle töökaaslase
sõbral mingi komponentse plastikuga ära lappida.


Kuigi see parandus jäi ilusti hoidma, ostsin siiski ühe vähekasutatud "uue", sain hästi soodsalt (orig. maksab poes 141eur (odavaim mis
leidsin)).

Kuna kütusenäidik pani vahepeal villast, siis tegelesin ka ühtlasi selle probleemiga. Nimelt tuleb võtta näiteks naise sukk-sokk vms (NB! Ära võta
korralikku ja uut, muidu saad kere peale!) ja puhastada ära tasemeanduri ühenduskohad. Sellest pole muidugi kasu, kui sinna plaadi peale on juba
sügavad sooned sisse kulunud. See nipp toimib ka kõigi teiste autodega, millel selline andur olemas.


Ühtlasi tegin ka paagi põhja puhtaks. Pildilt pole küll aru saada, aga seda s***a oli seal omajagu.

Vända anduri vahetasin ka kaks korda välja (pilti pole jällegi). Kes teab seda andurit, siis minu omal sai plast osast kini võtta ja metall osa
keerutada nii palju kui tahad (tegelt peaks ta olema ilusti fikseeritud).
Ära sai ka vahetatud suretusklapp ja ka selle voolu ühenduskoht ära lihvitud parema ühenduse jaoks (pildil punase noolega).

Kuna asja ikka ei saanud, läksin taas Priidu juurde ja maha sai kakutud kõrgsurvepump, ning see algosadeks. Vahetusse läks seekord kõik tihendid ja
võll, millel oli natuke liiga sügav soon sisse kulunud, samuti ka võlli simmer.
Kuna süüteregulaatori juhtmete klemmid olid ära oksüdeerunud, siis sai ka need puhastatud.
Kõik kokku tagasi, tunde järgi asjad paika, mootor soojaks, ja kõik täpsemalt paika.
Siis aga otsustas auto, et kaua ta ikka lollidega mängib ja andis meile teada, milles viga. - Auto töötas ilusti ühtlaselt ja vaikselt ning siis see juhtus - samal ajal kui jälgisime arvutist andmeid (ei
oska seda nüüd paremini seletada) jättis mootor nagu vahele ja oleks peaaegu välja surnud ning süütehetk hüppas 4.5 pealt 9.2 peale 
Nukkvõlli polt lahti ning ratas maha, ning viga leitud - polt oli järgi andnud. Arvatavasti ära veninud. Ratta peal oli ilusti seda jälge/hetke näha
kus ta süüte ära viskas. Arvatavasti tegi ta seda iga külmkäivituse hetkel. See seletaks ka selle ära, miks iga kord kui süüde paika pandud ja auto
hommikul enam käima pole läinud ning peale käima tõmbamist arvuti uuesti taha panna oli süüde hoopis teistsugune.
Õnneks leidus riiulis üks polt, mis leidis koha minu vana asemel. Peale seda on auto iga kord käima läinud. Pilt kurikaelast:

Siinkohal SUURED tänud kõigile kes nõu andsid, kust mida teha. Eriti aga Priidule, kelle juures mu auto ikka korduvalt käis, ning kes aitas mind ka
korduvalt telefoni teel. 
Nüüd saab natukene teistest asjadest kirjutada. 
Pildil olev voolik sai lühemaks tehtud, kuna oli kuidagi vastu rihma läinud ning augu sisse kulutanud.

Samuti sai tehtud uus voolik turbolõdviku ja tagaseinas oleva potsiku külge (pidi olema mingi turborõhu voolik), mis oli minul täitsa puudulik.


Kuna mootoris on kerge plõgin sees, siis sai maha võetud ka vaakumpump, lootuses, et saab sellest lahti.
Mootori küljest saab pumba lahti 13mm lehtvõtmega. Seni kuni pump veel mootori küljes, soovitan ka lahti keerata see mutter, kuhu voolik läheb (peaks
olema 22mm) - pärast on seda lihtsalt raskem teha.
Tuppa jõudes kakkusin ta täitsa laiali.

Kaane maha saamiseks peaks olema 25torx. Kui tahad ka vedru lahti saada, siis mina sain ta lahti kasutades 13mm padrunit ja tollmõõdus 7/8 padrunit
(peaks olema 22mm, aga mul istus kuidagi see tolli oma paremini).
Kuna elan korteris, siis ei olnud mul kruustange vms, kasutasin toorest jõudu. Panin 13mm padruni alla, pump vahele ja vajutasin kärriga, millel 7/8
otsas, vedru otsast peale, et saaksin keerata - hoidsin koguaeg pinget peal, et kui vedru vabaneb, ei pane ta lae poole lendu. 
Illustreeriv pilt:

Puhastasin kõik ära, vahetust vajas ka üks klapp. Läks ka uus mootri ja pumba vaheline tihend. Veel läks vahetusse ka see pulk (Uus kood: 074145307B
(Kood muutus aastast 2001)).
Kokkupanekust siis. NB! - Vaata, et klapid saaksid õiget pidi, muidu saad kõik uuesti lahti võtta!
(Vajuta piltidele, et need suuremaks teha. Mõtlesin, et muidu äkki läheb postitus liiga jõhkraks ).
Kõigepealt pane kokku see suur plaat ning pane ta tagasi oma kohale.

Kolmel klapil on ka tihendid (esimene pilt).
Pumba sees olevale klapile läheb kõige õhem tihend (tihend alla, klapp peale) (teine pilt). Seejärel pane tagasi see metallplaat (kolmas pilt). Siis
saad tagasi panna vedru ning selle sinna kinni keerata (neljas kuni kuues pilt).
Vedru kinni saamine on natuke keerulisem, kui lahti võttmine. Mina võttsin oma naisukese appi. Nimelt panin vedru paika ja selle seibi ning poldi ka
läbi. Seejärel panin kogu kupatuse vedruga vastu põrandat (kui teil parkett, siis papp vms alla, muidu parketil auk sees ja saate naise käest nii, et
tolmab), ning vajutasin selle ümara plaadi nii alla kui sain, samal ajal pani naine selle väikse muttri oma kohale ja keeras nii kinni kui sai -
hiljem keerasin ise üle.

Kui need asjad koos võid tagasi panna ees olevad klapid, neile lähevad ka need kaks paksemat tihendit (esimene pilt). Teisel pildil olev plast klapp
läheb siis esimesel pildil vaadates vasakule üles.
[img]https://i.postimg.cc/wtFkWCvq/DSC_0324_(2).jpg[/img]
Kaane tagasi panekul on nüüd aga asi selline, et seda kaane tihendit enam müügis pole. Mina lahendasin asja nii, et ostsin poest hästi madala ning
ühtlasi kõrge temperatuuritaluvusega silikooni. Panin silikooni pumba poole alla (igalepoole kuhu läks ka tihend) ja seejärel tihend peale. Kaan peale
ja kinni.
Pump koos:

Uus vs vana pulk:

Seejärel pump auto külge tagasi, aga enne ka uus tihend vahele. Lisainfoks veel, et pumba ja mootori vahele mõeldud tihendeid on kahte erinevat sorti,
ning kumb sul seal on, saada teada alles siis kui pump maas. Kuna mina ei viitsind enne pumpa maha võtta, siis ostsin mõlemad ära (kokku vist 9eur
vms).
Mis siis veel...
Kuna sumpa tagumised kerepoolsed kinnitused olid mädad, siis sai need uued tehtud:


Panin ette parktuledesse valged led'id (korralikud 'nature white' valged, mitte 'külm valged'. Sest 'külm valged' on siiski õrnalt
sinakad. Pildilt pole võibolla päris hästi aru saada, aga on ilusad valged.

Valged led'id läksid ka numbrituledesse.

Seejärel sain kätte paki kus olid sees 'nature white' salongi pirnid - sain lõpuks need plaadid ära asendada.


LED'ide kohta niipalju teistele infoks, et kui te tahate saada ilusat VALGET valgust, siis tuleb valida 'nature white', mitte 'külm
valge'. Teiseks on see, et värvi temperatuur peab olema 4000k-4500k (4500k on kõige parem).
Ise olen ostnud kõik pirnid ebay'st kasutajalt NJYTOUCH. Link: http://www.ebay.com/usr/njytouch?_trksid=p2047675.l2559. Tema pirnidel on ka hea temperatuuritaluvus.
Siis olen veel vahel igasugu juppe kokku ostud, kui need on hea hinnaga tulnud.
Led päevasõidu tuled (Vaja veel releed, et hakkaksid autom. lülituma):

"Madal" käigukangi kott:

Kompuutri & autocheck'ga kellad:

Tulede pesurid + pump:

Nuppudega S'i rool:

Selle rooli saamise lugu on ka natuke huvitav. Nimelt nägin osta.ee's oksjonit, kus antud rooli oli müügis. Osta kohe oli tal 60€, hetke suurim
pakkumine oli 48.50€. Pakkumise samm 0.50€. Panin siis endale piiri paika, et 50 ja üle selle ma ei lähe, tegin pakkumise 49€ - see oli 23h enne
oksjoni lõppu. Kuna osta.ee teatab, kui keegi üle pakub, siis jäin salamisi seda ootama . Järgmine õhtu käiski piiks telefonis - olin võitnud. 
Kaks topsihoidjat:

Kuna hiljuti läks just üks jook salongis ümber, siis vajalikud asjad.
Kuna see postitus on üpris pikk ja selle tegemine võttis palju aega ,
siis tegin ka vahepeal pausi. Pausi ajal aga sain ma endale kommiraha eest sellise toreda asja:

Tänaseks vast aitab. Loodan, et mul palju kirjavigu ei tulnud ja kõik sai ilusti kirja .
EDIT://
Ühe asja unustasin siiski ära. Kuna Audi oli pikalt rivist väljas ja autot oli vaja, siis sai jõululaupäeval ostetud selline aparaat :

|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 13.02.17 19:49
|
|
|
Hea töö! Kas põllumees? 
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 13.02.17 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Hea töö! Kas põllumees? |
Tänud. Ei ole põllumees. Miks seda arvad? 
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.02.17 21:44
|
|
|
Hea, et keegi viitsib vana auto õigesti käima panna! Aga küsimus kust sa selle pumba suretusklapi hankisid? Mul sel mingi tükk vahel olnud ja sooned
sisse kulutanud lihvisin küll pinnad siledaks pool aastat hiljem tegi jälle lollust ja ma arvan, et see üllatab veel mind. Uus originaal on natuke
soolase hinnaga nii väikse asja kohta.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 13.02.17 22:34
|
|
|
See rool läheb vist vahetükiga?
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 13.02.17 22:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Hea, et keegi viitsib vana auto õigesti käima panna! Aga küsimus kust sa selle pumba suretusklapi hankisid? Mul sel mingi tükk vahel olnud ja sooned
sisse kulutanud lihvisin küll pinnad siledaks pool aastat hiljem tegi jälle lollust ja ma arvan, et see üllatab veel mind. Uus originaal on natuke
soolase hinnaga nii väikse asja kohta. |
Tegelikult on veel omajagu teha seal mootori juures, enne kui rahule jään. Aga eks ma proovin teda elus hoida.
Aga suretusklappi isegi ei mäleta enam, kust ma sain... Äkki sain Forsist või Motonetist (äkki leian homme tšeki üles, siis saan teada). Kuna ta sai
sellepärast võetud, et saaks veel midagi välistada, siis ei tahtnud ise ka BOSCHi peale nii palju kulutada, võttsin mingi odava. Pärast selgus aga, et
orig. BOSCHi oma oli korras Jättsin aga selle peale ja orig. jäi
tagavaraks.
Aga vaata siit: http://www.parimosa.ee, klapi kood: 046130135A
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
See rool läheb vist vahetükiga? |
Rool on jah C5 pealt, nii et sul on õigus. 
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 13.02.17 23:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: adr3naline
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Hea töö! Kas põllumees? |
Tänud. Ei ole põllumees. Miks seda arvad? |
Valgus vist mängib kytuse siniseks. 
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 14.02.17 04:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Tsitaat: | Algselt postitas: adr3naline
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Hea töö! Kas põllumees? |
Tänud. Ei ole põllumees. Miks seda arvad? |
Valgus vist mängib kytuse siniseks. |
Ei pannud seda ise alguses tähelegi. 
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 25.04.17 19:18
|
|
|
Tervist,
Vahepeal palju pole juhtunud. Päris mitu kuud mul tegelikult motivatsioon puudus igasugu tegemisteks - ei viitsind midagi nokitseda ega muudki teha.
Naine mõtles ka juba, et olen haigeks jäänud, kuna varem koguaeg nokitsesin midagi. Nüüd on motivatsoon jälle tagasi ja olen hakanud jälle asjadega
tegelema.
Hakkasin uuesti käetoega tegelema. Natuke veel vaja kinnituskohti parandada, seejärel pahteldada ja värvida.
Viisin auto remonti, et ära teha pihustid. Hea on, et viisin - kõik pihusti otsad vajasid vahetust. 
Järgmine kuu on plaanis rihmavahetus, õli vahetus ja kõik muu sinna kuuluv. Lisaks ka hüdrotõukurite vahetus.
Vahetasin ära ka tagaluugi amordid.

Kuna eemaldasin tagaluugilt kõik märgid peale rõngaste ära, siis otsustasin TDi märgi panna ette. 
Kõigepealt tegin märgile tagaosa, millega saaks ta sinna kinnitada. Panin sinna sisse 2 muttrit (ühe pidin väiksemaks viilima külgedelt) ja liimisin
kõik omavahel kokku.

Tegin metallist nn seibi, et saaks poltidega ta kinni keerata ja värvisin mustaks. Poldid värvisin samuti mustaks, et need väga silma ei paistaks kui
märki lähemalt vaadata.
[img]https://i.postimg.cc/Z9zgtz46/DSC_0535_(2).jpg[/img] [img]https://i.postimg.cc/wRjZf5HP/DSC_0570_(2).jpg[/img]
'I' tähele panin taha uue punase kleepsu ning kruttisin võre auto külge tagasi. Lõpptulemus jäi päris hea:
[img]https://i.postimg.cc/MfGp8r1m/DSC_0573_(2).jpg[/img]
Tegin autole seest ka kevadise suurpuhastuse, tegelt juba kaks korda. 
Kuna võttsime naisega plaani käia võimalikult paljud matka/õpperajad läbi, siis tegin ühes ka väikese klõpsu autost.

|
|
|
Petu
|
postitati 26.04.17 06:40
|
|
|
Huvitav ja põhjalik teema sul! Õpetlik ja infoküllas lugemine.
Mis selle C5 nuppudega rooliga plaanis teha on? Endale meeldiks volume sealt timmida, ei tea kas delta cc-ga saaks nii tööle.
Tundub, et sul on kuri naine. Hea, et
auto kallale laseb 
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 26.04.17 09:04
|
|
|
Tervitus!
Päris hea lugemine üle pika aja, ajab endale kah nokkimiseisu peale. Hullult - kusjuures. Hoia meid kursis oma kangutamistega, mis siis, et sul
diisel!
veekaheksa
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 29.04.17 16:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Petu
Huvitav ja põhjalik teema sul! Õpetlik ja infoküllas lugemine.
Mis selle C5 nuppudega rooliga plaanis teha on? Endale meeldiks volume sealt timmida, ei tea kas delta cc-ga saaks nii tööle.
Tundub, et sul on kuri naine. Hea, et
auto kallale laseb |
Tänud. Proovin asju kirja panna nii, et kui kellelgi veel tekib sama idee, siis hea maha teha. Ja veel parem, kui annan kellegile uue idee. Rooli plaanid on veel joonestuslaual, aga tahaks ta lõpuks raadiot juhtima
saada küll.
Miks kuri? Pole üldse. Teab, et autot on mu huvi ja ei keela.
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Tervitus!
Päris hea lugemine üle pika aja, ajab endale kah nokkimiseisu peale. Hullult - kusjuures. Hoia meid kursis oma kangutamistega, mis siis, et sul
diisel!
veekaheksa |
Tänud. See hea kui saab enda tegemistega teistele tõuke anda, siis tekib foorumisse ka rohkem huvitavat lugemist. 
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 01.06.17 17:16
|
|
|
Tervist,
Vahepeal sai siis autole ära tehtud rihmavahetus (kõik 3 rihma) koos rullikutega ja muu juurde kuuluvaga ning nukkvõlli polt ja ratas. Ühtlasi sai
ära vahetatud ka hüdrotõukurid ja KKK tihend. Töö tegemise eest tänusõnad Priidule. Vahetuse ajal palju pilte ei teinud. Peale seda kõike sain lõpuks
lahti sellest lollakast närvidele käivast tikksumisest, auto hakkas ka paremini liikuma. Pildid pole kõige parema kvaliteediga, kuna pillasin taas oma telefoni maha ja pidin kasutama seda mis riiulist leidsin.


Rihmavahetuse käigus siis tuli välja, et hammasrihma pingutil polnud seda naga kus ta peaks taga kinni olema, et toimuks korralik rihma pingutamine.
Asemele läks väike polt koos muttriga. Polt peab muidugi olema õige pikkusega, et ei hakkaks vastu rihma käima.

Hüdrotõukurite vahetuse ajal tuli välja, et kaks tõukurit olid pooleks:

Pärast vahetasin ise ära veel süüteluku põhja. Vaja läks ainult rist ja tavalise peaga kruvikat. Rool kõigepealt nii alla ja enda poole kui võimalik.
Seejärel ristpeaga kellade ees olev liist maha (kaks kruvi - üks kummalgi pool rooli) ja siis kellaploki kruvid lahti. Kellad väljapoole tõmmata ja
hakata tagant kõrvalistuja poolt juhtmeid ükshaaval välja kakkuma. See tehtud, siis avaneb selline vaade:

Südamikul on mõlemal pool üks kruvi, mille saab lahti väikese tavalise peaga kruvikaga. Kuna minul oli veel kruvide peale värv alles (kui värv on
alles, siis on järelikult originaal), siis pidin kõigepealt selle maha kraapima. Tegelikult ei pea neid kruve täitsa välja keerama - kruvid on hästi
väiksed ja võivad ära kaduda kergelt. Piisab kui keerad nii, et kuskil 1-2mm tuleb pesast välja ja saad juba põhja kätte. Seejärel uus sisse ja kõik
tagurpidi kokku tagasi.

Põhjus, miks minu oma vahetusse läks:

Vahepeal sai veel käidud ka väiksel rattamatkal. Laenasin rattad ja raami - koguaeg mõelnud, kuidas auto raamidega välja näeks. Isegi meeldis.

Edasised plaanid on (osadega on ka probleeme - kui keegi oskab aidata, siis abi on oodatud) :
1. Käetugi lõpuks valmis teha.
2. Natuke kere parandada - rooste kohtadest tahaks lahti saada (tiivad, kapott, pagasiluuk). - Juhipoolne tiib on olemas. Kui kellelgi on, või teab
kedagi kellel on, hõbedast kõrvalistuja poolset, võib teada anda.
3. Uued esituled ära poleerida ja külge kruttida. Ühtlasi paigaldada tulede relee.
4. Uste tihenditega midagi ette võtta. Uusi ei taha osta, kuna sigakallid. Üks plaan on olemas, mille proovin järgi. Kui õnnestub, eks kirjutan ka
siia.
5. Paigaldada kompuutriga kellad, aga kuna neil on ka autocheck displei, siis kaoks mul ära need 4 ülemist märguande tuld. Autocheck juhe on
olemas, nii et äkki saab kuidagi sinna need põlema, aga ei tea, mis juhe kuhu läheb. Kui keegi teab, siis võib teada anda.
6. Esiklaasis olev täke ära parandada.
7. Intercooler on alt õline millegi pärast. Peab uurima.
8. Topsihoidjate paigaldus lõpule viia. Paarile asjale veel vaja lahendus leida.
9. S'i rool külge kruttida.
Kindlasti on veel midagi.
Selleks korraks siis kõik. Kui midagi jälle tehtud saab, eks kirjutan ka siia. 
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 10.12.19 19:17
|
|
|
Pole kadunud
Tervist!
Pole päris pikalt juba midagi kirjutanud. Peaaegu et 2 aastat. Osaliselt on süüdi fotode jagamise platform Photobucket, mida eelnevalt kasutasin ja
mis muutis oma reegleid. Lihtsalt ei viitsinud uuesti kõiki pilte üles laadida, et teemat korda teha. Aga ilma korda tegemata ei näinud ka mõtet
teemat jätkata, kuna asi oleks olnud selline poolik kuidagi...
Võtsin siis asja lõpuks käsile ja tegin teema korda. Päevad nüüd ju lühemad, pimedas pole väljas midagi teha. Loodan, et kellelgi ka sellest kasu on oma auto parandamise juures ja teistel lihtsalt mõnusam lugeda. Eks ma
mingi päev lisan uusi pilte ja kirjutan ka juurde nii palju kui mäletan/oskan/suudan.
Autost aga - ausalt öeldes pole palju pidanud seal midagi tegema, kuna varasemalt sai nii palju remonditud. Auto on ennast väga ausalt üleval pidanud.
Olen saanud ära teha nn Eurotrip´i ja ühe suusareisi + veel palju sõitmisi ja reise jpm. Ühesõnaga on auto lihsalt neelanud kilomeetreid koos
regulaarsete hooldustega.
Lisaks ostsin veel vahepeal mõned autod juurde. Mõned jäid alles, mõned mitte. Ühest neist teen ka teema, kuna tegemist on autoga, mida jahtisin 13
aastat ja lõpuksa sain ta endale. 
Aga lõpetuseks siis lisan ühe pildi Eurotrip´ist:

|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 13.11.20 23:25
|
|
|
Nii, jälle peaaegu aastake möödas ja päevad lühemad, nii et aeg teemat täiendada.
Kahjuks on auto eelmise aasta lõpust alates seisnud, kuna on olnud palju kolimist ja muid segavaid faktoreid. Paar nädalat tagasi aga tekkis vajadus
lisaauto järgi ja sai otsustatud, et pigem paneb selle sõitma, kui ostab järgmise. Viimaste asjadena sai siis tehtud õli vahetus + kütusefiltri
vahetus, taha uued amordid, ette uus tugilaager, roolivarda ots, käsipiduri trosse pingutatud, kütusetoru parandatud, jahutusvedeliku ja eelsüüte
andur vahetatud. Homme teen salongi korda ja proovin ÜV läbida. Pilte kahjuks pole, kuna lasin tuttaval teha.
Aga lubasin eelmises postituses ka natukene täiendada, mis toimus 2017-2019. Natuke pilte leidsin ja midagi on meeles. Kahjuks mitte kõike ja mitte
nii täpselt, nii et seekord ei tule nii põhjalik seletus nagu teema alguse poole.
Alustuseks sai vahetatud kõik kolde tihendud. Tihenditele panin peale õrna kihi vasemääret, et asi saaks nn hermeetilisem.

Mõned kulunud osad sai välja vahetatud.


Õhulugeja sai ka vahetatud

Siis mingi hetk suutsin tanklas enda ukse ära rihtida...

Muretsesin uue ja vahetasin ära
Kuna aga ustel oli akna juures erinevat tüüpi liist, siis tuli ka see vanalt uuele panna. Õnneks oli see lihtne. Vanad needid välja puurida ja hiljem
uued asemele koos teise liistuga.
Lõpptulemus jäi rahuldav. Uks küll natuke heledam, aga parem kui kõver uks.

Seejärel sai ette võetud koopaääred ja kapotil iluvõre alune, et autot natukenegi viisakamaks teha. Väga hulluks ei hakanud ma minema, tegin lihtsalt
nii, et visuaalselt oleks kaugemalt vaadates hea. Kuna oli plaan Eurotripile minna, siis ei tahtnud mägiaivari teibiga parandatud tiibadega minna.
Tulemus jäi järjekordselt rahuldav.


Siis otsustas mingi hetk suvel, äkki oli vist 2017, ära roostetada paagi vits. Õnneks oli pagassis üks väike koormarihma laadne toode. Sai tollega
paak fikseeritud ja ära sõidetud.

Tööjuures otsustasin siis, et teen uued vitsad ise. Roostevabast.


Siis mingi hetk oli mul kaks C4´ja.

Ausalt öeldes on natuke kahju, et seda punast enam pole. Oli hea masin. Aga oli vaja lisaraha, nii et pidin loobuma.
Mingi hetk panin sumpale ka suka vahele, kuna kinnituskumme hakkas liiga palju hävima.

Siis otsustasin ära proovida selle hiinas toodetud lisatulede hulluse , aga tegin natukene viisakama paigalduse.

Tulede kinnitamiseks tuli teha ka nn custom klamber, aga tulemus jäi üsna hea.

Kui kedagi huvitab, sis lisatuledele saab + võta märgitud kohast.

Neid tulesid enam auto küljes pole ja ei tule ka. Uued ja korralikud olemas.
Siis otsustasin ära proovida 18" veljed. Viskasin kuulutuse üles ja üsna pea tegin ka vahetuse.

Pildil olevaid velgi enam alles pole. Vahetasin need teiste 18" vastu. Pildi panen hiljem.
Vahetasin ka mustad katusereelingud hõbedaste vastu. Mulle meeldib nii rohkem.

Tagumise kojamehe eemaldasin ka ära, kuna see nagunii ei toiminud.

Hetkeseisuga kõik. Eks mingi hetk postitan jälle. Loodetavasti mitte aasta pärast alles 
Lõpetuseks siis veel üks Euroopa pilt

EDIT:// Kui kellelegi tundub, et olen auto käest lasnud ja ei hoolitse nii nagu alguses, siis mingil määral on teil õigus. Nimelt on mul juba pikemat
aega olnud plaan muretseda endale Quattro kere, mille peale siis enda oma pealt mootor jm ümber tõsta. Samuti tahaks Quattro kere korralikuks ära teha
(vajalikud plekid vahetada, korralik eeltöö ja ülevärv). See on ka üks põhi põhjustest, miks auto on viimased aasta aega seisnud. Kuna aga vahel on
elus toimunud suuri muudatusi, siis on see plaan jäänud natukene tahaplaanile, aga mitte täielikult maha maetud. Kunagi viin ma selle plaani ellu.
Antud autol hakkab kere lihtsalt läbi minema ja ma ei näe mõtet selle jaoks raha raisata, kui plaan on nelik muretseda lõpuks. Hoian lihtsalt
tehnilise poole korras (ala´ RatRod stiilis) ja kulgen sellega seni, kuni leian sobiva doonori. Doonoril ei pea olema mootorit peal, ega ka uksi ees.
Küll aga peab olema komplektne tagasild ja käigukast, ning taastamiskõlbulik kere - šveitsi juustu pole tarvis.
Et jah, kere jaoks ma investeerida ei raatsi selle auto puhul enam. Kestab seni, kuni kestab.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 12.12.20 21:19
|
|
|
Nii, pean sööma eelmises postituses öeldut. Kuna ÜV onudele mu esitiivad väga ei meeldinud, siis sai need uuesti lihvitud - pahteldatud - lihvitud -
värvitud. Samuti sai summuti sukk parandatud. Lisasin ette lisatuled, kuna ööd on meil siin mustad. Paigaldasin autosse koeravõrgu koos kinnitustega.
Vahetasin lõpuks selle vana paranka S-rooli vastu välja.
Üleüldse tundub, et auto jääb siiski pikemaks ajaks alles. Ja see, et ütlesin, et kere on suht käest läinud, käib ainult uste ja tagaluugi kohta.
Ülejäänud (vä esitiivad, millest üks on juba korralik olemas) on korralik. Et asi pole nii hull nagu võibolla jätsin mulje 

Kui keegi tahab ka oma autole koeravõrku paigaldada, siis mingi päev teen lisapostituse, kuhu panen kirja, kust-kuhu ja kui palju mõõta, et laepolstri
all olevad kinnituskohad üles leida, ilma lage pilbasteks lõikumata või maha kakkumata.
Lisatulede kohta pole midagi lisada, sest vana juhtmestik jäi alles, korrastasin seda lihtsalt natukene, et asi oleks viisakam.
Aaa... Kui keegi oskaks pildi/piltidega kostitada, kuidas ma naha maha saaks, et juhiistme soojendus korda teha oleks väga hea 
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.12.20 23:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: adr3naline
Nii, pean sööma eelmises postituses öeldut. Kuna ÜV onudele mu esitiivad väga ei meeldinud.....
Aaa... Kui keegi oskaks pildi/piltidega kostitada, kuidas ma naha maha saaks, et juhiistme soojendus korda teha oleks väga hea | Seal pidi nähtavat roostet kenasti olema, et nad ulguma
hakkaks, kõige äärmuslikumal juhul olen ma kunagi pagasnikust kerevärvi välja võtnud ja täpid kohapeal üle värvinud kui jonnima hakati. Muidu selline
nokkimine esitiibade kallal on veidike ajuvaba, see on puht kosmeetiline viga, kandvad need tiiivad ju pole.
Istme puhul alusta sellest et mõõda istme alt pistikust elemendid üle. Heal juhul saad teada kumb elementidest on läbi, halvemal juhul on need korras
ja saad kuskilt mujalt viga otsida.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 13.12.20 08:24
|
|
|
Kas sellest plekist aluse peal suured tuled vàrisema ei hakka?Mul c4 samasugused hella rallye 3000 ka ees,ainult kroom korpusega(suts raskemad).Mul
tehtud 10mm roostevabaterasest kronsad numbri alla,tala külge kinnituvad ja kehva tee peal ikka vàrisevad sutsu.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 13.12.20 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Seal pidi nähtavat roostet kenasti olema, et nad ulguma hakkaks, kõige äärmuslikumal juhul olen ma kunagi pagasnikust kerevärvi välja võtnud ja täpid
kohapeal üle värvinud kui jonnima hakati. Muidu selline nokkimine esitiibade kallal on veidike ajuvaba, see on puht kosmeetiline viga, kandvad need
tiiivad ju pole.
Istme puhul alusta sellest et mõõda istme alt pistikust elemendid üle. Heal juhul saad teada kumb elementidest on läbi, halvemal juhul on need korras
ja saad kuskilt mujalt viga otsida. |
Kõige parem ongi see, et ei olnud. Isegi läbivat auku polnud. Jah, mul värv nn mullitas natuke, et oli aru saada, et all midagi toimub, aga kindlasti
vähem, kui näiteks tagaluugil, mille kohta ei öeldud midagi. Ning jah, kuna mul värvi ei olnud siis olin mägiaivari teibi riba tõmmanud, et seda
vähestki, mis oli, ära katta. Aga vot, ei sobinud neile. Suht ajuvaba... Ja veel ohtlik viga ka... Kuna päev oli suht hea siis ei viitsinud seal
vaidlema ka hakata, et ära rikkuda.
Ah, vahet pole. Oli, mis oli. Garaažis oli mingit pahtli jääki ja hõbedast värvi, nii et kulus ainult enda aeg. Ja nüüd on ÜV peal.
Eks peab istme ette võtma jah, siis jälle viisakas sisu autol. Muidu täisnahk, va juhiiste. Aga talvel ilma soojenduseta nahk pole hea 
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Kas sellest plekist aluse peal suured tuled vàrisema ei hakka?Mul c4 samasugused hella rallye 3000 ka ees,ainult kroom korpusega(suts raskemad).Mul
tehtud 10mm roostevabaterasest kronsad numbri alla,tala külge kinnituvad ja kehva tee peal ikka vàrisevad sutsu. |
Minu kinnitus on puhtalt stange küljes, mida tugevdab omakorda samuti stange külge kinnituv numbrialus. Hakkas samuti värisema õrnalt, kruusateel
sõites.
Aga nüüd lisasin juurde veel lisakinnitused, mis siis on tule korpuse ja iluvõre vahel. Pean veel mõtlema, kuidas neile mingi quick release
laadne asi teha, sest kui üks päev otsustab võti salongist jalutama minna, siis on jama 

Lõpetuseks siis üks pilt uutest suvevelgedest, mis praegu on kasutusel talvekatena

|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 18.12.20 10:26
|
|
|
Kiitust sulle !
siin foorumis tegude valgustamise eest, kohe mõnus lugeda ja vaadatav....
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|