Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi C4 2.6 bensuka ja 2.5 tdi 85 radikas on vahetatav või mitte? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1914)
drtarmo
huviline



Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.15 18:54 Tsiteeri
Audi C4 2.6 bensuka ja 2.5 tdi 85 radikas on vahetatav või mitte?



Tere,
Uuriks, kas diisel A6 1996 diisli radikas on vahetatav Audi 100 2.6 bensuka omaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 25.03.15 18:58 Tsiteeri


Lihtsalt infoks, et uus radikas on poes 35e ja kalleim oli vist 65euri. Kasutand mõlemat variant ja toimivad ideaalselt küll aga see kõige odavam on rabedast plastikust. Päris 100% ei julge väita aga minul oli 2,8 128kw ja sellel oli samasugune radikas nagu 2,5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.03.15 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Lihtsalt infoks, et uus radikas on poes 35e ja kalleim oli vist 65euri. Kasutand mõlemat variant ja toimivad ideaalselt küll aga see kõige odavam on rabedast plastikust. Päris 100% ei julge väita aga minul oli 2,8 128kw ja sellel oli samasugune radikas nagu 2,5.

Täpselt minu mõte! Ei saa aru, kes viitsidb vana radika asemele panna mis juba või kohe lekkima hakkab? Uut ostes tasub kohe uued padjad ka radika alla osta need ei pruugi lahti tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.03.15 20:35 Tsiteeri


R5 mootoril peaks olema sisend ja väljund samal poolel. V6 mootoritel on erinevatel pooltel.
Mina seega vastaks, et ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
drtarmo
huviline



Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 21:02 Tsiteeri


Mulle öeldi et odavamad uued 70 ja kallimad ikka üle saja. Lisaks on radika torud mingi kallerdise või tavotti laadse ainega koos, ei tahaks uut radikat kohe lägastada. Enne kui ei tea milles viga, kuid kooli on vaja sõita.
Üks hüpotees on see, et kasutati antifriisi ja jahutusvedelikku segamine, teine, et mootoriõli saab kuidagi jahutusvedelikuga kokku. Mis olla võib?
Kui keegi oskab mind selle 35 eurise radikani juhatada oleksin tänulik. Ega ma ka ei kiida seda vanat radikat, need võivad olla mädad ja pudedad mida kõike veel, kuid see kallerdis torudes teeb murelikuks.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/11073422_924074887636707_575980350_n.jpg?oh=feffdb25fba3a6637553ed f55ba7bbe8&oe=551A00FB&__gda__=1427767334_7f852f3cfe267ba82a0359d81f7a2ebd


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.03.15 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: drtarmo
Mulle öeldi et odavamad uued 70 ja kallimad ikka üle saja. Lisaks on radika torud mingi kallerdise või tavotti laadse ainega koos, ei tahaks uut radikat kohe lägastada. Enne kui ei tea milles viga, kuid kooli on vaja sõita.
Üks hüpotees on see, et kasutati antifriisi ja jahutusvedelikku segamine, teine, et mootoriõli saab kuidagi jahutusvedelikuga kokku. Mis olla võib?
Kui keegi oskab mind selle 35 eurise radikani juhatada oleksin tänulik. Ega ma ka ei kiida seda vanat radikat, need võivad olla mädad ja pudedad mida kõike veel, kuid see kallerdis torudes teeb murelikuks.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/11073422_924074887636707_575980350_n.jpg?oh=feffdb25fba3a6637553ed f55ba7bbe8&oe=551A00FB&__gda__=1427767334_7f852f3cfe267ba82a0359d81f7a2ebd


Mina sain radika Tartu Raunexist. Oli kohapeal olemas hinda ei mäleta enam aga seal 50 juures oli. Automaatkasti oma on vast natuke kallim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drtarmo
huviline



Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.15 20:23 Tsiteeri


kuno kirjutab et 35 uus radikas, kuid kui küsida kus sellist leida võib siis vaikus. Lammutustes küsitakse automaadioma eest 50 ja manuaali eest 40. Mina olen kõigeodavamat uut näinud hinnaga 70.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.03.15 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
R5 mootoril peaks olema sisend ja väljund samal poolel. V6 mootoritel on erinevatel pooltel.
Mina seega vastaks, et ei sobi.


Nöustun, üldiselt vaadata r4-r5 mootoriskeemiga isendite radiaatoreid.
Kasut. radikate soetamine on paras loterii, kui ei leki, siis ilmselt osad kanalid kinni kasvanud jne.
Pigem võta odavaim uus, mis ilmselt Thermotec toodang.

Uue jutt 35€ eest on kergelt muigele ajav, sest väljast saab nt. Thermotec kätte 66.53€ eest.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drtarmo
huviline



Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.15 09:29 Tsiteeri


Olude sunnil läks peale bensuka radikas, mis sobib. Torud ühel pool jne. Huvitav, on see et diisliradikast palju raskem, no eks see arusaadav ka, on paljutihedam ka.

Kuna, miks radikavahetuse üldse ette võtsin oli see, et ventilaatori tiivik lendas koos võlliga radikasse. Kokku panin ilma ventika võllita, ehk mõõtsin rihma ära, ostsin lühema rihma peale. Elektriga käivituvat ventilaatorit ka peale ei pannud, kuna bensuka radikal puudus mumeeest see kõrv alt, kuhu see ventikas pidama oleks pidanud jääma, kuna poldid ainult ühel pool. Alt oleks lahti jäänud.
Katsesõitudega pole siiamaani üle 90 kraadi läinud, on isegi veidi allpool seda. Soojaks tundub et läheb hoopis kauem

http://www.upload.ee/image/5253266/11051317_861649853902938_1305676015_n.jpg

http://www.upload.ee/image/5253269/11075880_861649837236273_606464652_n.jpg


http://www.upload.ee/image/5253291/audi_rihm.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]