drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.15 18:54
|
|
|
Audi C4 2.6 bensuka ja 2.5 tdi 85 radikas on vahetatav või mitte?
Tere,
Uuriks, kas diisel A6 1996 diisli radikas on vahetatav Audi 100 2.6 bensuka omaga?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 25.03.15 18:58
|
|
|
Lihtsalt infoks, et uus radikas on poes 35e ja kalleim oli vist 65euri. Kasutand mõlemat variant ja toimivad ideaalselt küll aga see kõige odavam on
rabedast plastikust. Päris 100% ei julge väita aga minul oli 2,8 128kw ja sellel oli samasugune radikas nagu 2,5.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 25.03.15 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Lihtsalt infoks, et uus radikas on poes 35e ja kalleim oli vist 65euri. Kasutand mõlemat variant ja toimivad ideaalselt küll aga see kõige odavam on
rabedast plastikust. Päris 100% ei julge väita aga minul oli 2,8 128kw ja sellel oli samasugune radikas nagu 2,5. |
Täpselt minu mõte! Ei saa aru, kes viitsidb vana radika asemele panna mis juba või kohe lekkima hakkab? Uut ostes tasub kohe uued padjad ka radika
alla osta need ei pruugi lahti tulla.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.03.15 20:35
|
|
|
R5 mootoril peaks olema sisend ja väljund samal poolel. V6 mootoritel on erinevatel pooltel.
Mina seega vastaks, et ei sobi.
|
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.03.15 21:35
|
|
|
Mina sain radika Tartu Raunexist. Oli kohapeal olemas hinda ei mäleta enam aga seal 50 juures oli. Automaatkasti oma on vast natuke kallim.
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.15 20:23
|
|
|
kuno kirjutab et 35 uus radikas, kuid kui küsida kus sellist leida võib siis vaikus. Lammutustes küsitakse automaadioma eest 50 ja manuaali eest 40.
Mina olen kõigeodavamat uut näinud hinnaga 70.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.03.15 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
R5 mootoril peaks olema sisend ja väljund samal poolel. V6 mootoritel on erinevatel pooltel.
Mina seega vastaks, et ei sobi. |
Nöustun, üldiselt vaadata r4-r5 mootoriskeemiga isendite radiaatoreid.
Kasut. radikate soetamine on paras loterii, kui ei leki, siis ilmselt osad kanalid kinni kasvanud jne.
Pigem võta odavaim uus, mis ilmselt Thermotec toodang.
Uue jutt 35€ eest on kergelt muigele ajav, sest väljast saab nt. Thermotec kätte 66.53€ eest.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.15 09:29
|
|
|
Olude sunnil läks peale bensuka radikas, mis sobib. Torud ühel pool jne. Huvitav, on see et diisliradikast palju raskem, no eks see arusaadav ka, on
paljutihedam ka.
Kuna, miks radikavahetuse üldse ette võtsin oli see, et ventilaatori tiivik lendas koos võlliga radikasse. Kokku panin ilma ventika võllita, ehk
mõõtsin rihma ära, ostsin lühema rihma peale. Elektriga käivituvat ventilaatorit ka peale ei pannud, kuna bensuka radikal puudus mumeeest see kõrv
alt, kuhu see ventikas pidama oleks pidanud jääma, kuna poldid ainult ühel pool. Alt oleks lahti jäänud.
Katsesõitudega pole siiamaani üle 90 kraadi läinud, on isegi veidi allpool seda. Soojaks tundub et läheb hoopis kauem
http://www.upload.ee/image/5253266/11051317_861649853902938_1305676015_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5253269/11075880_861649837236273_606464652_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5253291/audi_rihm.jpg
|
|
|