Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi 132kw (bdh) probleem käivituse ning mootori tööga. (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3248)
LLKS
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.15 15:23 Tsiteeri
2.5tdi 132kw (bdh) probleem käivituse ning mootori tööga.



Tere.
Väike mure masinaga. A6 avant 2.5tdi 132kw BDH mootoriga.
Nimelt. Autot käivitades üldiselt külmalt - kuumalt käivitub ideaalselt. Mingil ajahetkel kui auto 5-6 tundi seisnud, auto esimese käiamisega käima ei lähe. Teisel käivitusel käivitub mõne hetkega. Täpsustan, et probleemi ei teki alati. Järgmine hetk kui masin rohkem või vähem seisnud, käivitub taaskord ideaalselt.

Kui auto on pikemalt ( 8 tundi näiteks ) seisnud, siis käima minnes viskab natukene tagant suitsu, lisaks mootor töötab ebaühtlaselt ( väristab natukene ) kui pöördeid lisada või natukene oodata siis toimib jälle hästi.

Samuti tühipööretel mootor raputab aeg-ajalt. Natukene pöördeid lisades probleem kaob.

Selline tunne, nagu tõmbaks mingil ajahetkel õhumulle vahele. Voolikut uurides mulle ei näinud.
Diagnost viga ei näita. Näitas, et pritsenurk väheke hiline.

Täpsemad küsimused siis:

Kas hilise pritsenurga tõttu võib auto tühipööretel aeg-ajalt värisema ajada ?
Kas hiline pritsenurk võib teatud ajahetkel põhjustada pikemat käivitamist ?
Kahtlustaks tagasi valguvat kütust, aga hommikuti üldiselt käivitusega probleeme ei ole, ( toss ja väike värin välja arvatud ) - lekkeid ei paista kuskilt.
Võiks ka uut õhufiltrit katsetada ?

Hea nõu on teretulnud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LLKS
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.15 19:55 Tsiteeri


Proovisin käiamise aeg tiba gaasi anda - Läks kohe käima.

Ei tea kas kokkusattumus, või saaks selle kaudu mingit probleemi tuvastada.

Lisaks ükshetk kukkus maanteel mootori temp näidik nulli. Jäin seisma - keerasin uuesti süüte sisse - jälle toimis.

Kas andur äkki halva ühendusega - võib see aju tööd mõjutada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 26.03.15 20:32 Tsiteeri


temp andur võib ka kävitamise probleemi tekitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 27.03.15 06:37 Tsiteeri


Kuna ise sõidan juba viiendat aastat 2.5-sega siis olen niipalju omal nahal tunda saanud et, esiteks see mootor tahab väga teravat starterit mis tähendab et kui starter on juba aastaid näinud ning hooldust pole tehtud siis ta ei anna enam käivitamisel mootorile õigeid pöördeid ja auto tahab väga pikka käiamist ja just peale mõnnetunnist seismist sooja motoga, ise selle probleemi üle elanud ja tehtud starteri remont ning nüüd puutud võtit ja masin käib. Teiseks kui mootor tühikäigul rapub rohkem kui peaks siis tahavad pihustid hooldust saada, ja süütenurga lased asjatundjal üle vaadata ja paika panna kui on vale. Kindlasti näitab vea ära ka korralik diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.03.15 14:11 Tsiteeri


See käivitusel väristamine ja toss oli minul kahe surnud eelsüüteküünla probleem vist. Testriga mõõtsin, kahel takistus null, kaabliga neid ei näita. Kahes silindris ei plahvata kütus korralikult enne surve või temperatuuri tõusu ja mootor väristabki mõned sekundid. Tartu inimenel oled, võin aidata mõõta ja kui mõni ongi läbi, siis kohe proovimiseks mul neli töötavat aga minekul küünalt. Ja see kohapeal väristamine võib vabalt madalal koormusel kusevad pihustid olla. Pane Karla diislilisandit, see veidi taastab kareda talvekütusega välja pestud määrdeomadusi küttesüsteemis ja tõstab kütuse efektiivsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.15 16:01 Tsiteeri


Pigem oli küünlal vast takistus 0-st väga kaugel just, muidu oleks tegu lühisega, aga oli vast katkestus küünlas.
Sõbra masinal ka küünal läbi ja peale käivitust kütuseaur summutist väljas, sest mõne tiiru võib see mitte töötava küünlaga silinder niisama teha, kus sinna pihustatud diisel siis lihtsalt hiljem aurab välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LLKS
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.15 16:23 Tsiteeri


Küünlaid mõistan ise vahetada / testida, sellega saan hakkama.
Starteri välistaks, kuna probleem tekib aeg-ajalt harva.
Hankisin Vag kaabli. Proovin pisut pusida, kui miskit mõistliku leian.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Habemik
huviline



Registreerunud 17.06.07
Asukoht: VIljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4, Audi B4 1.9, Audi a8 2,5

postitati 27.03.15 19:27 Tsiteeri


Ka mina maadlen sama probleemiga. Oisu diislist öeldi et teeks sellise katse: kui mootor on seisnud sellise aja et enam ei käivitu, siis tem endur lahti ühendada ning siis proovida. Kui siis läheb on vaja uut kõrgsurvepumpa/remonti. Minu auto aga ei läinud üldse käima selle katsega. Esmaspäev proovin temp anduri ära vahetada ning loodan et saab probleemi unustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.03.15 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Pigem oli küünlal vast takistus 0-st väga kaugel just, muidu oleks tegu lühisega, aga oli vast katkestus küünlas.
Sõbra masinal ka küünal läbi ja peale käivitust kütuseaur summutist väljas, sest mõne tiiru võib see mitte töötava küünlaga silinder niisama teha, kus sinna pihustatud diisel siis lihtsalt hiljem aurab välja.


Oot ma kirjutasin jumala võsa jah. Tester ei näitand lihtsalt ühendust (piiksu ei teinud), ehk takistuse näit ei muutunud ekraanil. Nr. 1 oli ees, mingit nulli ei näitand. Peas oli mul kirjutamise ajal vist lühis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LLKS
huviline



Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.15 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Habemik
Ka mina maadlen sama probleemiga. Oisu diislist öeldi et teeks sellise katse: kui mootor on seisnud sellise aja et enam ei käivitu, siis tem endur lahti ühendada ning siis proovida. Kui siis läheb on vaja uut kõrgsurvepumpa/remonti. Minu auto aga ei läinud üldse käima selle katsega. Esmaspäev proovin temp anduri ära vahetada ning loodan et saab probleemi unustada.


Mul puudub konkreetne hetk, kui auto niimoodi naljatleb. Probleem võib tekkida 20 minutit pärast seisma jätmist, 2h pärast seisma jätmist. üldjuhul ei tee üldse - Kindel korrapära puudub.

Kütus alla ei vaju - hommikuti pole probleemi ( peale küünalde ) . samuti ~5H seisnud auto võib käivituda laksust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.03.15 22:21 Tsiteeri


Minul jäi selle auto hingeelust sihuke arusaam, et esmaselt käivitab ta ennast konkreetselt sellise pritsehetkega, kui vaikimisi (st mehaaniliselt seatud on). Minul näiteks käivitus see auto alati paugust ja kohe, sõltumata pritsehetkest, käivitumise poolest, eriti külmaga, on see auto olnud üks parimatest üldse.
Kui mootor juba töötab siis pritsehetke seadistus üldiselt tühikäigu ühtlust enam mõjutada ei saa.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.15 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HabemikOisu diislist öeldi et teeks sellise katse: kui mootor on seisnud sellise aja et enam ei käivitu, siis tem endur lahti ühendada ning siis proovida. Kui siis läheb on vaja uut kõrgsurvepumpa/remonti.

Ma ei usu, et sedasi sealt sulle öeldi, sa kas said valesti aru või paned meelega juurde.
Kui andur lahti ühendada ja kui siis korralikult käivitub on 99% kulunud starter või nõrk aku. Remodiks on mitmeid võimalusi, kas teha starter korda või muuta kütusekaarti ajus.
Aga kui lahti ühendatud anduriga mootor ei taha käivituda, siis ei aita muud kui pumba remont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.15 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: HabemikOisu diislist öeldi et teeks sellise katse: kui mootor on seisnud sellise aja et enam ei käivitu, siis tem endur lahti ühendada ning siis proovida. Kui siis läheb on vaja uut kõrgsurvepumpa/remonti.

Ma ei usu, et sedasi sealt sulle öeldi, sa kas said valesti aru või paned meelega juurde.
Kui andur lahti ühendada ja kui siis korralikult käivitub on 99% kulunud starter või nõrk aku. Remodiks on mitmeid võimalusi, kas teha starter korda või muuta kütusekaarti ajus.
Aga kui lahti ühendatud anduriga mootor ei taha käivituda, siis ei aita muud kui pumba remont.


Kas see jutt pole mitte 1.9tdi kohta käiv? Ei ole küll kuulnud, et V6`l seda väiksematel pööretel käivitust kuidagi takistatakse.
See oli rohkem pumpdüüside teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.15 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85

Kas see jutt pole mitte 1.9tdi kohta käiv? Ei ole küll kuulnud, et V6`l seda väiksematel pööretel käivitust kuidagi takistatakse.
See oli rohkem pumpdüüside teema.

Käib ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Habemik
huviline



Registreerunud 17.06.07
Asukoht: VIljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4, Audi B4 1.9, Audi a8 2,5

postitati 28.03.15 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Tsitaat:
Algselt postitas: HabemikOisu diislist öeldi et teeks sellise katse: kui mootor on seisnud sellise aja et enam ei käivitu, siis tem endur lahti ühendada ning siis proovida. Kui siis läheb on vaja uut kõrgsurvepumpa/remonti.

Ma ei usu, et sedasi sealt sulle öeldi, sa kas said valesti aru või paned meelega juurde.
Kui andur lahti ühendada ja kui siis korralikult käivitub on 99% kulunud starter või nõrk aku. Remodiks on mitmeid võimalusi, kas teha starter korda või muuta kütusekaarti ajus.o
Aga kui lahti ühendatud anduriga mootor ei taha käivituda, siis ei aita muud kui pumba remont.


Ei pannud juurde ega saanud ka valesti aru. Mõte selles et kui andur lahti ühendada siis võtab auto aluseks -40 C Seega on ka kütusekogus maksimaalne. Kui eelpool mainitud katze oleks töötanud, oleks ajutine lahendus olnud andurile lüliti vahele panna ja käivitamiseks andur järelt ära lükata, mis tähendab et kõrgsurvepumbast nn"viimast võtta" WVP teie jutust jääb mulje et kui pistik tagant ära võtta muutub aku uueks või siis starter remondib ennast ise...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 10.04.15 20:28 Tsiteeri


Mul sama mure 2.5 Bau mootoriga. Külmalt käivitub hästi, soojalt käivitub hästi, aga kui seisab u.2h siis esimese korraga ei lähe käima, teise korraga läheb hoobilt. Mingi tüüpviga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]