karlhobe
huviline
Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 12:36
|
|
|
Audi A4 B8 2.7 TDI - 2008 - karlhobe
Tervist!
Sai mõned päevad tagasi soetatud omale 2008 Audi A4 B8 2.7tdi. Auto on esiveoline ning multitronic käigukastiga. Olen varem omanud erinevaid Saksa
masinaid (e46,e39,e60,e90) ning ka mõnda kiiremat Jaapanist pärit autot (Impreza WRX STI Type-R). See on minu teine Audi, esimene oli 2001 A4 B6 1,8T
(110kw).
Pilt ka vahele, muidu hakkab igab
Antud A4 on siis 140kw esiveoline diisel, mis pärit Saksamaalt. Eestisse toodi 2012 ning oli siin kuni 2015.a. alguseni ühe oma omaniku käes. Autol on
kõik paberid ja muud dokumendid olemas, mis kinnitavad korralikku hooldust saksamaal - audi poolt lausa lisaks service raamatule kaasa antud ka
detailsed paberid iga hoolduse kohta Hetkel läbisõit 258k (õige) ning
Eestse tuues oli see nr 170k. 200k pealt vahetatud kett ning kõik sinna juurde kuuluv. Autot on korralikult hooldatud ning hetkel ei kolise, logise
kuskilt mitte midagi Pelgalt sisu välimuse ja kulumise järgi ütleks, et
läbisõit on vahemikus 20-100 tuhat
Varustuse poole pealt on üsnagi plank, kuid mind eriti ei sega, kuna standardis on peaaegu kõik eluks vajalik olemas. Autol olemas siis väviline
ekraan keskel (mitte MMI), püsikas, istmesoojendused, telefon, bi-xenon tuled (hiljem lisatud), sd kaardi lugeja jne.
Lisade list, kus jätsin välja ebaolulise (standard varustus pole ka seal kirjas):
PRCode: 2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
PRCode: 3PB = Left seat with electric seat adjustment right seat manually height-adjustable
PRCode: 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
PRCode: 5MA = Decorative inserts
PRCode: 6XC = Exterior mirrors: electrically adjustable
PRCode: 7A3 = CD player
PRCode: 7K6 = Flat tire indicator
PRCode: 7MB = Emission standard EU 4 plus
PRCode: 7X1 = Park distance control
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: CQ8 = Alloy wheels 7.5J x 17
Nagu eelnevalt mainisin on Bi-Xenon tuled hiljem lisatud ning ostes oli ka see üks vigane koht, ehk siis vasak tuli töötas siis kui ta heaks arvas -
samuti ei lülitanud vasak pool kaugtulele ümber. Sellele probleemile sain üsna kiirelt jälile, ehk siis isik, kes selle tule sinna paigaldas ajas
ilmselgelt Audi sassi mingi Ladaga vms, sest see juhtmetöö oli kohtutav. Tuttav töömees/elektrik ütles et pole sellist asja ammu näinud. Juhtmed olid
sisuliselt keeratud üksteise otsa ning kaugtule juhe lihtsalt rippus lahtiselt...
Kuna ka üks vasakpoolne pirn oli juba märgatavalt nõrgem kui parempoolne, sai soetatud uued 4300k D3S pirnid - kuna varem ka hiinakaid kasutanud, siis
ei mõelnud alguses üldse, et võivad olla kehvad, kuid hiljem pimedas vaadates ei jäänud päris rahule nende poolt toodetud valgusvihuga. Enne olid sees
erineva tootja omad, üks oli Philipps vist ja teine mingi muu, aga nende valgusvihk oli kuidagi ühtlasem/teravam kui uutel. Ei teagi, kas minu
kriitikameel liiga kõrge või ei. Proovib veel mõned õhtud sõita, siis otsustab, kas jääb nii nagu on või ei.
Pildid ka tulede tööst:
Lähituli
Lähi + kaug
Lähi, kaug ja udukas (originaal halogeen)
Auto oli juba ostes üsna viisakalt puhas, kuid nädalavahetusel otsustasin siiski ka teha korraliku pigipesu + vahatamise. Minema sai visatud ka
kohutavad numbritulealused ning kasutatud kahepoolset teipi. Tulemus jäi hea
Samal päeval sai paigaldatud ka numbrituledesse LED-id.
Plaanis lähiajal teha:
1) Vahetada kõik sisemised pirnid ka LED-ide vastu
2) Otsida alla 18/19 tollised veljed + korralikud rehvid
3) Leida lahendus telefoni tööle saamiseks
4) Võimalik, et asendada 4300k pirnid 6000k vastu.
5) Esitulede poleerimine
6) Sisepuhastus (keemiline?)
Kui korralik sisepuhastus tehtud, siis saab ka sisust pildid teha.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 14:44
|
|
|
Ära 6000k pane,see on liiga sinine ja hakkab teisi liiklejaid häirima. 5000k on ok
|
|
|
karlhobe
huviline
Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 14:59
|
|
|
Ise alguses mõtlesin ka 5000k peale, kuid maroli.ee ei paku D3S-i sellise temperatuuriga. Kas 4300k või 6000k, seega sai 4300k võetud.
Ei raatsi väga originaali eest ulme summat välja käia ning netist ei julge ka väga tellida nii habrast asja. Eesti firmadest Marolist paremat hinda
pole ma veel leidnud kustkilt. Seal siis 30 euri pirn.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 23.03.15 17:32
|
|
|
"Iste" pole küll Jaapani auto, vaid pigem rohkem Saksa auto nagu ka praeguse masina puhul tegemist.
|
|
|
|
karlhobe
huviline
Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 17:45
|
|
|
Hea tähelepanek Muutsin ära.
|
|
|
randmeri
huviline
Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: S5 Sportback V6T
|
postitati 23.03.15 22:40
|
|
|
Väga kena värviga auto, kuidas tagaveolisteaustaja esiveolise peale sattus?
|
|
|
karlhobe
huviline
Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.15 07:18
|
|
|
On tõesti kena värviga
Miks esiveoline - suvel pole ju nelikut vaja Eks tegelikult mängis rolli
ka hind, kuna hing tahaks loomulikult quattrot ning miks mitte siis juba 176kw 3.0tdi, aga nende hinnad olid ikka märgatavalt krõbedamad. Lisaks olen
Bmw-sid viimasel ajal nii palju omanud, et Audi tundus hea valik.
Antud isend jäi valituks, kuna kõik eluks vajalik olemas minu jaoks ning minek oli võrreldes nt A4 B7 171kw/150kw või A6 165kw 3.0tdi-ga kas parem või
siis vähemalt sama. Hinnaskaalal olid isegi üsna lähedal üksteisele, kuna kallimate B7/C6-te hinnad astuvad juba odavamate B8-te kandadele. Eks lõpuks
oli tähtis ka aastakäik ning korraliku ajalooga ja hooldatud auto.
Ühtlasi sai eile õhtul tuledega mängitud, ning horisontaalselt ka paika pandud - enne olid mõlemad suunatud liiga palju autost eemale. Nüüd siis
näitavad väga hästi ning kui klaasid ka poleeritud kunagi saavad, siis võiks ehk öelda, et nagu uued tuled
Tekkis ka küsimus seoses telefoni/bluetoothiga, ehk siis ma ei mõista täpselt mis versioon mul sellest on... Ekraanil ütleb küll, et bluetooth pin,
aga iPhone ei leia midagi. Käetoe all on mingi adapter vanale nokiale ka. Kuidas see asjandus nüüd siis tööle saaks? Pean Nokia otsima kuskilt ja
sinna teise simi sisse panema?
|
|
|
karlhobe
huviline
Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.15 10:53
|
|
|
Väike uuendus jälle.
Esituled sai eile poleeritud ning tulemus sai väga hea. Kadus kollasem toon ning tule joon läks ka palju teravamaks Hetkel jäävad pirnid siis ikka 4300k, kuna nüüd on xenoni moodi. Enne oli tunne
nagu sõitaks heade halogeenidega
Väike võrdlus enne / pärast
|
|
|
randmeri
huviline
Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: S5 Sportback V6T
|
postitati 26.03.15 11:42
|
|
|
Räägi kuidas ja mis vahenditega poleerisid, pean ise ka selle töö ette võtma
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.15 13:32
|
|
|
Auto suudetakse osta, aga varuosade pealt koonerdatakse nii kus saab. Kuigi kui nüüd hinda vaadata siis Hiina D3S lambi eest on 30 eurot ikka väga
palju, nii et ei tundugi see koonderdamine nii hull. Ja tühja kah kui see Mitsubishi Electricu ballast hiinlaste pärast läbi läheb, siis on asi
koonerdamisest kaugel.
Aga kahju, et head ja kvaliteetset valgust ei hinnata...
|
|
|
|
karlhobe
huviline
Registreerunud 24.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.15 14:00
|
|
|
Käisin oma tuttava juures poleerimas - endal pole olnud soovi vajalikke tööriistu kokku soetada. Seega ei oska ka nii täpselt vastata, et mis tooted
ja kuidas. Kuid eks alguses märglihv, poleer ning siis vaha (võimalik, et ka mõnu muu aine) peale
Mis puutud koonerdamisse, siis esiteks tunnen veidi solvatuna, et vähese informatsiooniga süüdistatakse auto halvas hoolduses/koonerdamises varuosade
nimelt.
Olen soetanud varasemalt mitmele autole erinevaid pirne (ka kalleid) ning loobusin sellistest brandisest, kuna reaalselt ei olnud vahet pirnil ja
pirnil. Tänaseks olen vahetanud 4-l autol xenon pirne, kasutades Maroli toodangut. Ei ütleks, et pirnid oleks halvemad, samuti ei ole siiamaani ühelgi
masinal tekkinud probleeme ballastidega. Ei saa väita, kas originaal pirn uuena oleks parem või ei, samuti ei oska rääkida erinevatest probleemidest,
mis võivad tekkida, kuid ma ei näe põhjust, et peaksin maksma kasvõi kokku 50€ (reaalselt ilmselt üle selle) rohkem, kui ma ei saa selle eest otseselt
paremat toodet. Maroli tooteid olen soovitanud ka tuttavatele/sõpradele, kes kõik on seni väga rahul.
Ma hindan head valgustust, kuid majanduslikult mõteldes tundub veidi ebaatsionaalne soetada 2-4x kallimaid tooteid, kui tulemus sama. Teie
signatuurist on näha, et tegelete pirnide müügia, seega olete ilmselt rohkem kursis ning ei vaidle Teiega sellel teemal, kuid puhtalt oma kogemusest
ei näe põhjust maksta rohkem toote eest, mis pole seda väärt...
|
|
|
|