Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 2.5 TDI elektri jama (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1057)
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 21.03.15 13:10 Tsiteeri
A6 C5 2.5 TDI elektri jama



Loodan et teema õiges kohas.
Lugu siis järgmine. Auto käivitus ja sõitis viimati neljapäeval. Täna lõuna ajal istusin taas sisse ja hakkasin käivitama.
Ootasin siis niikaua, kui eelsüüte küünla märk kustub, et võtit keerata. Käis siis plaks ja kõik pime. Ei ühtki tuld armatuuris, rääkimata siis teistest asjadest. Ja mis asja veel huvitavamaks teeb on see, et kui võtme süütelukust välja võtsin, siis starter ketras veel edasi. Jõuetult, sest mingit moodi on siis aku ka tühjaks saanud, või on see probleem akule hakanud. Igatahes võtsin siis teise auto pealt aku, mis oli täis. Panin selle peale ja täpselt sama asi.Kõik nagu töötaks, aga kui võtit keerata siis hakkab starter jõuetult vedama ja lööb kõik tummaks, kuid kui nüüd jälle võti eemaldada, siis starter käib jõuetult edasi. Tõmbasin kohe klemmi maha. Kas siin võib olla tegu süütelukupõhjaga või on midagi muud viga? Kas saaks ise midagi kontrollida ja ära teha, või peaks ikka viima spetsialisti juurde?
Masin siis aastast 99 A6 C5 Avant 2.5 TDI 110 watti manuaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 21.03.15 15:35 Tsiteeri


Käisin huvipärast veel näppimas. Proovisin siis veel korra teist akut peale. Nii kui klemm aku peale panna, nii kohe hakkab starter ketrama, võtitki pole süütelukus. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Habemik
huviline



Registreerunud 17.06.07
Asukoht: VIljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4, Audi B4 1.9, Audi a8 2,5

postitati 21.03.15 17:09 Tsiteeri


Ega juhuslikult pole keegi starteriga tegemist teinud? Minujuurde sattus 2 akuga Pajero mille oli sama asi , et kui aku klemm peale panna siis hakkas starter ketrama. Viga oli selles starteri külge minevas peenes juhtmes mis andis ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 21.03.15 19:04 Tsiteeri


Nooh, masin sai hiljaaegu ostetud ja siis küll ei räägitud, et keegi seal midagi teinud oleks. :)
Kütuse seier jäi ka veerandi peale seisma. Äkki ikka kuidagi luku põhjaga seotud, et ei lahuta starterit ära vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 22.03.15 09:59 Tsiteeri


Vahetasin lukupõhja ära. Tulemus sama. Võtsin lukupõhjal pistiku tagant, panin aku klemmi korra peale ja starter hakkab ketrama, seega lukupõhja saab välistada. On kellegil mõtteid? Ei saa hetkel auto alla ka, vaataks starteri ka üle. Kas starter ei saa kuidagi lühises olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 22.03.15 10:26 Tsiteeri


Saab ikka olla. Pendiksi sees on kontakt mis võib olla kinni nn keevitanud ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 22.03.15 10:43 Tsiteeri


Aeglane käivitumine tundub justkui olevat mingisugune massiprobleem? Proovida äkki panna näiteks või krokodillid aku massi aj mootri korpuse vahele. Teine asi mida võiks proovida et tõmmata starterilt peenike juhe lahti ja lasta otse starterisse korraks voolu ja vaadata kas siis jääb edasi käiama kui enam voolu ei anta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 22.03.15 16:30 Tsiteeri


Ennem käisin uurisin veel. Lasin ratta alt ja olin sellili all, aga vähe ruumi nii tegutsemiseks. Ei poolda eriti auto all ronimist kui pill tungipeal seisab. :D Uuel kuul peaksin garaage saama, siis ronin kanalisse ja vaatan üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 12.04.15 11:01 Tsiteeri


Soetasin siis teise starteri ja vahetasin täna ära.
Masin läheb jälle võtmest käima. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 14.04.15 15:07 Tsiteeri


Jah, üldjuhul kui nii teeb, siis starter on õhtal :) Uus starter peale ja asi unustatud pikaks ajaks.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.3% - SQL: 73.7%]