Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Valik "made in Estonia" eelmise aasta S-audide dünograafikuid (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 5143)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.03.15 20:21 Tsiteeri
Valik "made in Estonia" eelmise aasta S-audide dünograafikuid



Audi S2 HX35 Superi ja etanooliga:
http://prj-tuning.com/files/pics/a5.jpg

Audi S4 veepritse ja K04 hübriididega:
http://prj-tuning.com/files/pics/a1.jpg

Audi S4 K04-de ja etanooliga:
http://prj-tuning.com/files/pics/a2.jpg

Audi TT BAM mootoriga (nagu S3), lihtsalt Stage 1:
http://prj-tuning.com/files/pics/a6.png

Audi S5 3.0 TFSi väiksema kompressori rattaga:
http://prj-tuning.com/files/pics/a3.jpg

Audi RS6 5.0 TFSi veepritsega:
http://prj-tuning.com/files/pics/a4.jpg

Ehk kellelgi huvitav vaadata. Kokku natuke üle kolmetuhande hobujõu :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 20.03.15 20:27 Tsiteeri


Pane mõni diisli oma ka siia, kui on.

Vähemalt minu klientuuris on valdav enamus diiselautode omanikud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.03.15 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Pane mõni diisli oma ka siia, kui on.

Vähemalt minu klientuuris on valdav enamus diiselautode omanikud.


Mulle pole veel SQ5 näppu sattunud ühtegi. Kui mõne ära teen, siis saan panna.
Rohkem vist S-audisid diisleid veel pole?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.03.15 20:34 Tsiteeri


Prj, Sa oled neid diisleid näppinud ilmselt omajagu, lihtsalt erinevusega, et ilma dünota?
Aga jah, teema hetkel koondatud rohkem bensiini põletavate S-seeria Audide poole.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 20.03.15 20:37 Tsiteeri


Noo tava diisel võib ka olla ju ei pea alati S olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.03.15 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Prj, Sa oled neid diisleid näppinud ilmselt omajagu, lihtsalt erinevusega, et ilma dünota?
Aga jah, teema hetkel koondatud rohkem bensiini põletavate S-seeria Audide poole.


Antud juhul on teema meelega tehtud S-audidest ning ka graafikud S-audidest, sest me oleme "S - Audide" alafoorumis.

Diiselautodest rääkimiseks on meil eraldi foorum ning mingi aeg tuleb ka sinna midagi huvitavat :)
Ning oleme ausad, mitte ükski diisel siiski ei paku sellist elamust, nagu kahe turboga üle laetud Lamborghini 10-silindrilise jõuallikaga mürsk.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 20.03.15 22:21 Tsiteeri


Puht uudishimust, kas enne modimist ka teostatakse mõõtmisi? Et näiteks võrrelda algseid numbreid saadud tulemustega või siis vaadata tehase andmete paika pidavust.


Edit:
vabandan, minu viga, keskendusin max. numbritele ja ei pannud teisi graafikuid tähele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.03.15 23:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Puht uudishimust, kas enne modimist ka teostatakse mõõtmisi? Et näiteks võrrelda algseid numbreid saadud tulemustega või siis vaadata tehase andmete paika pidavust.


Kui sa teravamalt igat graafikut vaatad, siis näed, et pooltel graafikuist on esindatud nii "enne" mõõtmine originaalis, kui ka "pärast mõõtmine".
Projektiautode puhul, kus on tehtud suuremad modifikatsioonid muidugi ei saa sellist mõõtmist teostada, sest keegi ei hakka autot tagasi stockiks ehitama, et korra tõmme teha ning siis uuesti autot üles ehitama.

Üldjoontes on tehase numbrid stendi omadega klappinud - näiteks: S5 tehasest 333, stendis 335. RS6 tehasest 580, stendis 581.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 21.03.15 07:04 Tsiteeri


Diisel on saatanast. Ärme risusta väärt teemat, palun. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.03.15 16:57 Tsiteeri


Täna sai natuke täiendust.

Audi S4 2.2T, HX40 Super, Aquamist HFS-3 veepritse.
http://prj-tuning.com/files/pics/s4t.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 23.03.15 17:16 Tsiteeri


Kas viimane on bensuga või kodukootud segu?


Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.03.15 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
Kas viimane on bensuga või kodukootud segu?

Tavalise 98 bensuga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 24.03.15 06:38 Tsiteeri


Niisama huvist küsin, et kas välja toodud RS6 puhul oli ainus muudatus veepritse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 24.03.15 07:02 Tsiteeri


Pärast neid graafikuid vist enam keegi R4 ja R5 edasi ei ehita, va otsesõiduautode puhul. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.03.15 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Niisama huvist küsin, et kas välja toodud RS6 puhul oli ainus muudatus veepritse?


Just nii. Veepritse ja soft.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.03.15 08:02 Tsiteeri


Hea teema. Väga huvitaks ise turbotatud v8 graafikud. Nende omanikud võiksid neid ka siia lisada. 2,2t millel kuni 4000ni vähem väänet kui diisel korollal ei ole ka pühapäeva autona eriti atraktiivne enam.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 24.03.15 08:19 Tsiteeri


Selle Audi RS6 5.0 TFSi kohapealt jäi küll karp lahti, ikka väga safe see seadistus tehasest?
Audi S2 HX35 Superi ja etanooliga momendikõverat väga kõveraks nimetada ei saa, korralik sein ikka 3500 ja 4000 pöörde vahel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.03.15 10:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Selle Audi RS6 5.0 TFSi kohapealt jäi küll karp lahti, ikka väga safe see seadistus tehasest?


Nii ja naa, ilma metata oli ikkagi pea 100hp vähem, seega metapritse annab ka päris palju juurde.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 25.03.15 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Audi S5 3.0 TFSi suurema kompressori rattaga:

Väiksema rattaga ikka vast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.03.15 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Väiksema rattaga ikka vast?

Jah, loomulikult, parandasin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 24.04.15 08:33 Tsiteeri


Tubli töö tehtud kui vaadata graafikuid. :)
Kuidas selle RS6 kast vastu peab 1200nm-ga, kas muutsid kasti tarkvara ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.04.15 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tubli töö tehtud kui vaadata graafikuid. :)
Kuidas selle RS6 kast vastu peab 1200nm-ga, kas muutsid kasti tarkvara ka?


Probleeme pole olnud ja kasti tarkvara on hetkel täiesti stock. Aga juba on maha loetud ja töö käib selle kallal.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]