Lehekülgi: 1 .. 11 12 13 |
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 20.06.17 20:19
|
|
|
Nonii, viimasest postitusest on juba omajagu aega möödunud. Enamus sellest ajast auto seisis garaazis. Sel aastal sõitnud vaid 660 km.
Agaramad foorumlased juba teavad, et auto käis rs/s kogunemisel, aga lisan siiski mõned pildid.





Osaliselt oli auto seismises süüdi ketipingutid. Näidud bank 1 -4.4 ja bank 2 -9,8. Juuni keskel võtsin selle kuluka töö ette, ning uued tulemused
mõlemal küljel -0.5.
Vahetatud:
-mõlemad pingutid
-ketid
-tihendid
-simmerid
-nuka korgid
Eemaldati ka SAI, mis ootab veel progemist. Tööd teostas Differ.ee




Kaante alt on mootor oma vanuse kohta võrdlemisi viisakas, kuldne ja miskit väga kogunenud ei ole.
Nüüd aga anomaalia juurde. Alates hetkes kui auto sain on ta teinud mingit veidrat häält 1200-1300 rpm vahel. Kõik teadjamad arvanud, et see pingutite
hääl. Aga oh üllatust, peale vahtust hääl ikka alles 
http://www.rs6.com/showthread.php/24176-Engine-rattle-noise-between-1200rpm-1400rpm-!
Hääl tuleb mootori tagant. On veel pakutut, et tegemist on kuumakaitsega, seda on ka juba vkmis väänatud. Nüüd on mõistus otsas, mida järgmiseks
kontrollida?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 21.06.17 07:16
|
|
|
Tervus!
Tõenäoliselt väljalaskekollektorist tuleb see hääl. Seal miskised metallitükid kolisevad, kusjuures see pole ainuke automudel, mis sellise häda kallal
vaevleb( BMW M60 V8 sama asi). Tuleb maha võtta ja keevitada kinni tagasi need kolistajad seal.
Jõudu ja jaksu soovib -
veekaheksa
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.06.17 07:30
|
|
|
Soovitan kollektori ära vahetada, kui see seest koliseb, sest need "kolistajad" lahkuvad edukalt aja jooksul sumpsi eelnevalt turbosid läbides.
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 21.06.17 12:15
|
|
|
Kogu asja juures on imelik see, et kolin on ilmneb ainult teatud rpm vahemikus. Kui kollektoris midagi lahti, kas ei peaks koguaeg hääl kuuldav olema?
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI
|
postitati 21.06.17 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: waixu
Kogu asja juures on imelik see, et kolin on ilmneb ainult teatud rpm vahemikus. Kui kollektoris midagi lahti, kas ei peaks koguaeg hääl kuuldav olema?
|
Ilmselt seal samas pöörete vahemikus tekibki resonants, mis paneb "kolisema".
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 21.06.17 18:15
|
|
|
Ma tean kaht RS6 C5, mis antud teemaga kokku on puutunud. Siiani edukalt. Samas vastavalt autole - on vastav ka protseduur(hulk lammutamist, et kolded
maha saada).
Motti ja kannatust soovides,
veekaheksa
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 22.06.17 11:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Ma tean kaht RS6 C5, mis antud teemaga kokku on puutunud. Siiani edukalt. Samas vastavalt autole - on vastav ka protseduur(hulk lammutamist, et kolded
maha saada).
Motti ja kannatust soovides,
veekaheksa |
Siis selle asjaga selge. Inimene olemas kes tööd teostaks, aga hetkel jääb
auto uut rahasüsti ootama.
Nüüd aga järgine küsimus. Viimase paarisaja sõidetud kilomeetri jooksul on auto ilmselt overboostinud (jõu äkiline kadu kiirendamisel) kolm korda.
Eelneva 2 aasta jooksul juhtus seda vaid korra. Kas see võis olla tingitud ketipingutite näitudest, või peab viga otsima softist?
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 28.03.19 14:25
|
|
|
Teen siis teemale väikese uuenduse.
Viimasest postitusest on juba piisavalt aega möödunud. 
2018 aastal lisandus odomeetrile veidi alla 1000km. Enamajaolt auto ainult seisnud, kuna hetkel Eestis enam ei ela.
Eelmise aasta lõpu poole sai tehtud hooldus: vahetatud esimesed kettad+klotsid ning õli mis oli sees olnud ainult need samad loetud kilomeetrid.
2019 aasta alguses tahtis ta mind korra teele jätta. Foori taga hakkas mootor äkitselt väga ebaühtlaselt tööle, värises ja oli tunda spetsiifilist
lõhna. Kuna VKM oli lähedal, sõitsin sinna. Selgus, et kuuenda silindri süütepool oli koostöö lõpetanud ning aku oli omadega läbi. Kaks tundi hiljem
sain auto tagasi koos vahetaud osadega ning sõit võis jätkuda.
2019 aasta on lisandunud tugevad 450 km odomeetrile. 
Hetkel auto talveunes ning ei välja sellest niipea.

|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 30.06.20 12:14
|
|
|
Tervitus foorumlased.
Möödunud on 5+ aastat auto soetamise hetkest ning kätte on jõudnud aeg edasi liikuda. Viimased kolm aastat on auto põhimõtteliselt olnud garage queen.
Ei ole enam aega temaga tegeleda ja kindlasti suudaks keegi RS-ile pakkuda paremat kodu.
Ehk siis auto on MÜÜA.
Aastate jooksul on tal kosilasi olnud 6-7 aga kõigile on ei öeldud.
Hetkel ei ole A24 kuulutust veel üleval, kuna tegeleme seismisest tekkinud vigade likvideerimisega. Mõni andur tahab ilmselt vahetust saada, hooldus
ning siit sealt kohendamine. Auto selgroog on tugev ja lõbu jätkub veel aastateks.
Enamik autoga tehtu on teemas kirjas.
Tänase seisuga suutsin tuvastata Euroopas müügis ainult ühe sama värvi masina. Ehk siis naljalt sellist C5 RS6 kuskil vastu ei tule.
Olen avatud pakkumistele.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 30.06.20 20:02
|
|
|
Sa hakkad seda rohelist sõdurit veel igatsema. 
Kaasfoorumlase e. minu sõbralik togimine - edasiminek saab olla ainult C7 RS6. 
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 01.07.20 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Sa hakkad seda rohelist sõdurit veel igatsema. 
Kaasfoorumlase e. minu sõbralik togimine - edasiminek saab olla ainult C7 RS6. |
Igatsema kohe kindlasti.
Jään RS-seeria autodele truuks, lihtsalt hetkel peab veidi atra seadma ja vaatama kuda täpselt saab.
Sellised masinad on mõeldud sõitmiseks ja päris jube on vaadata, kui jälle peale poolt aastat seisimist on mingi järgmine viga külge tulnud, mida enne
ei olnud. Miskit suurt ei ole juhtunud, aga ikkagi. Üks andur siin, teine andur seal.
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 12.09.20 13:40
|
|
|
Kuna elutempo liiga kiire, siis müügiga kaugele ei ole jõudnud ning jätkame teemat 
Hetkel läks siis käiku veidi suurem hooldus. Mootor maha ja vaatame mis karul kõhus.

Mõlemad sukad läbi.

Esimene suurem asi mis tahab vahetust on vasak turbo. Kuumakoda on mõraga, parem turbo on vahetatud. Eelnevalt omasin infot, et mõlemad on uued, aga
see selleks.


Väiksemaid vidinaid ikka jagub, eks mingi hetk kirjutan need ka siia üles.
Armatuuri ESP ja ABS tuled peaks kustuma vasak esimese abs anduri vahetusega.
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 16.09.20 10:51
|
|
|
Läheme siis aga edasi

Veel üks üllatus. Muidu väljalaske kollektorid ok.

õlijahuti miski osa, sellest lekkis jahutusvedelikku. Asemele läheb metallist.

Peale läheb kasutatud originaal turbo. Muidu kõik väga viisakas, arvestades auto vanust 
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
|
Lehekülgi: 1 .. 11 12 13 |