aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 14.03.15 15:06
|
|
|
Audi 90 B3 - mõistus täiesti otsas. Ainult plõksub(Viga oli halvas mootorimassis)
Autoks 90 b3 2.3 98kw. Viga on selles, et kui keeran süüdet, siis käib ainult plõksumine. Süüte sisse keeran põleb korraks abs-i tuli, mis ka kiirelt
ära kustub - muid tulesid ei põle üldse, kuigi peaks aku ja õlirõhu tuli põlema. See plõks tuleb ka ainult kaitsmeploki relee x-relay-st, ehk kõik
nagu võiks töödata aga starter ei tee mitte kui midagi. Isegi, kui süüte sisse keerad peaks ometigi benapump undama aga isegi seda ei juhtu. Praeguse
seisuga olen katsetanud juba teist kaitsmeplokki ja süüteluku põhja aga veast lahti ei saa.
Tean kindlasti, et benapump töötab, kuna kaitsmeplokist otse ühendades töötab bensiinipump nagu valatult. Tean, et starter töötab, kuna enne
paarinädalast seismist sai temaga veel autot käima panna.
Ehk:
starter korras
Bensiinipump korras
Bensiinipump relee korras
kaitsmekarbi viga pole
Süüteluku põhja viga pole
Juhtmete viga ka pole, kuna kaks nädalat tagasi veel auto töötas.
Aku on täiesti täis laetud.
Kaitsmed terved.
On kellelgi mingit aimu, kus võiks viga olla? Kehvas massis? Aku on kuidagi kahtlaselt ära surnud?
Igasugune kaasamõtlemine on teretulnud.
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 14.03.15 15:13
|
|
|
Ise kontrolliksin esimesena samu asju, mida välja pakkusid - kontrolli üle aku, aku kontaktid ja mass. Kui palju on laetud aku pinge?
|
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 14.03.15 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kki
Ise kontrolliksin esimesena samu asju, mida välja pakkusid - kontrolli üle aku, aku kontaktid ja mass. Kui palju on laetud aku pinge?
|
Kontrollisin akut ja panin ta disla golfi peale. Seal tõmbas auto käima nagu mühises. Nii et aku probleemi võib ka maha kanda.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 14.03.15 20:52
|
|
|
Mina pakuks et sul kaitsmekarbi all olevad pistikud kehvastu või siis b3 on seal rooli alla ka pistikud, nood vaata üle, ehk miskti valesti.
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 14.03.15 21:06
|
|
|
Pane mootorile lisamass huvipärast, st. krokuga otse aku miinusklemmilt plokki, vaata mis siis juhtuma hakkab. Sama trikki võid ka pluss ahelal
katsetada erinevatel kohtadel, mul mitmeid juhuseid olnud kus kaabel seest läbi kõdunenud või mingi ühenduse viga. Üks hullemaid oli ühe starteriga,
tee mis tahad aga ei tööta, viga oli starteri ja mootoriploki vahelise massi puudumises, uskumatu kuid nii ta oli.
|
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 15.03.15 13:12
|
|
|
Tänud kaasamõtlemast ja õigetele jälgedele juhatamast. viga oli tõesti kahtlases mootorimassis. Vea sain teada nii, et võtsin tavalise päevatule
pirni, ja kaks juhet.Lläksin aku juurde ja panin seal + ja kere vahele ja seal oli mass olemas. Siis läksin pagasnikust mootoriruumi, kus tegin sama
asja. Kus + klemmi ühenduskohast ja mootori vahele oma pirnikese panin ja ei hakanud tööle. Mootorimass järgmise poldi alla ja asi oligi
lahendatud.
Veelkord tänud kaasamõtlemast.
|
|
|
|