TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 17:06
|
|
|
1.8T või 2.2T
Tervist.
Kaalun lähitulevikus uut autot osta. Kaks autot siis valikus. Üks on Audi A4 1.8T quattro 110kw.
Teine auto veidi tõsisem Audi S6 c4 2.2t quattro.
Muidu autode hinnavahe on korralik. Igapäeva autoks oleks see.
Mulle meeldivad suuremad autod ja võimsamad. Olen ütleme nii et raskema jalaga kuna isa omab C4 A6 audit ja on 6a sõitnud sellega ning ei kavatsegi niipea välja vahetada. Sild hea, kere hea ja suht mugav auto.
Sellepärast ka suurem eelis S6.
A4 on palju odavam ja ülalpida ka usun et odavam aga ta on selline tavaline ja igav minuarvates. Lihtne sellest mootorist rohkem jõudu pigistada aga
noh ei tea.
Ootan Teie arvamusi ja kui osta ning mida nendel autodel kindlasto kontrollida ja tähele panna.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 10.03.15 17:12
|
|
|
Kui meeldivad suuremad ja võimsamad autod, siis A4 1.8TQ ei ole kumbagi nendest, ka peale kangemat softi.
Neid kahte autot ei saa omavahel väga võrrelda. Kas see oleks esimene auto?
|
|
|
TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 17:51
|
|
|
Ei ole esimene auto. See oleks mul viies auto. On eelnevalt ka Audi olnud. A8 D2. Ega see A4 pole jah eriline aga odav. Kuigi ei näe mõttet osta autot
mis ei meeldi aga slp osta et odav pole ka eriline mõte
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.03.15 17:52
|
|
|
No suur mugav ja silmapaistev auto, millel hea mootor, siis kindlasti s6. Siit edasi veel mõelda, siis audi a8 ka vastak kriteeriumitele.
1.8T on kindlasti ökom, aga ma kindel et sa seda ei aja taga. Mootoril palju potensiaali, kuid 2.2 jääb kindlasti alla.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.03.15 17:56
|
|
|
S6 - Suurem ja raskem kere, pikem ja raskem mootor üle esisilla rippumas, veermik mis pärineb sisuliselt 80ndate algusest
S6 + R5 mootor, mõnus hääl ja chippides mootorist 190kW kanti jõudu, kütust kulutab päris korralikult.
A4 - Kere väiksem kui C4 oma. Chippides suuri jõunumbreid ei saa, kuid turbolag on oluliselt väiksem kui 2.2T oma. Varustus tihti lahjem kui S6
peal.
A4 + Kütust väga ei kuluta, mootor kergem ja ei ripu niipalju üle esisilla. Oluliselt uuem ja parem vedrustus, täpsem juhitavus.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 18:10
|
|
|
Selge. Eks ei tahaks auto alla kõike raha ka matta aga kui kulutada siis autopeale mis seda väärt on. Ma päris rajale autoga ei kisu ja kiirendustel
ei kavatse ka võistelda. Olen suhteliselt nõudlik auto mugavuse ja välimuse suhtes. Ning valgusfoori taga ei tahaks nüüd jalgu jääda ja möödasõitu
planeerida ette. Olen proovinud sõita 1.8t chipitud autoga ja ei tundud midagu erilist ausaltõeldes.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.03.15 18:17
|
|
|
Nii on jah, 1.8T nõuab suuremat turbot, originaalis mingi toaventilaator.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 10.03.15 18:18
|
|
|
Mina võtaks S6 enne. Mahukas, äraproovitud lihtne tehnika ja ilma modifikatsioonideta liigub pareminu kui chipitud 132kw a4. Kütusekulu on küll a4
kasuks. Võimalik, et otsustamise aluseks võiks olla auto igapäevane kasutamine - kui valdavalt üksi tööle - koju, siis miks ka mitte a4. Samas,
maanteel meeldib mulle C4 kere suunakindlus rohkem kui B5, B5 peab rohkem korrigeerima. Samas jäärajal on a4 parem keeraja.
Tehnika lihtsus ja töökindlus samas kehtib mõlema auto puhul.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.03.15 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TnuO
Ning valgusfoori taga ei tahaks nüüd jalgu jääda ja möödasõitu planeerida ette. | Mõlemad mootorid+quattro saavad selle nõudega kenasti
hakkama, vaadates kuidas mõned inimesed sõidavad saab ka keskmine jalgrattur fooritagant paremini minema kui "hall-diisel-metallik" poekäru.
Möödasõitu ei pidanud pikalt ette planeerima ka 1.6TDI "punane-diisel-metallik" aparaadiga, selleks jõudu on 1.8T-l kindlasti. Iseasi kas on oluline
lihtsalt mööda saada või paar käiku tühjaks vajutada sellekäigus
Et oleks raskem!
|
|
|
|
TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 19:01
|
|
|
No ma ikka tahan tühjaks ka lasta ja minekut tunda. Mulle meelivad suuremad ja muguvamad autod. Et kui vaja minna ja astuda edasi siis peab auto ikka
astuma. Diisel plaanis kunagi hiljem.
Kuidas nende autode ülapidamine on? Välja jätta küttekulu.
Mingis spetsiifilised kohad mida vaadata ja jälgida?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 20:09
|
|
|
Väga abistav ja infoküllas link. Tänud !
Eks iga autoga on tegemist ja ega uut autot ei osta siis nsm mitte remontimatta ei saa. Igal autol midagi ja nokitseda. Ütleme nii et kui A4 mööda
sõidab siis erilist tähelepanu ei paku. Juhul kui tsutsutsu seal kuskilt ei tule. Aga S6-te on kuulda juba kui tuleb ja välimus mulle meeldib
igatepidi. Just universaali oma. Vaatasin et auto24 on üks hall müügis. Näha on et vajab iluravi veidi. Keegi on kursis või teadlik sellest isendist?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.03.15 20:38
|
|
|
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/544/auto_php-id=1945544-view=30-www_auto24_ee.html - see masin järelikult
Üks tagumine uks ja luuk roostetavad, kuid see pole niivana masina puhul eriti üllatav, tüüpilised kohad. Ette ja taha on mingi paugu elujooksul
saanud, esistanget pole korralikult taastatud, ilmselt õige jupi puudumisel on A6 stange enamvähem sobivaks ratsitud. Tagumine stange on vahetatud ja
mõlemal stangel pole viitsitud laiendeid tagasi panna, nende leidmine on suhtkoht tülikas. Juhiistme ja käigukangi nahk vajaks taastamist, tagumine
kojamees näitab omaniku suhtumist
Et oleks raskem!
|
|
|
|
TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 20:59
|
|
|
On see masin seda summat väärt? Kuinstangesi on raske leida siis ka küllaltki suure summa eest müüakse neid?
Lisaks keretöödele läheb tsrika 500e ehk.
Tehnilist korda ei oska õelda ja kujutan ette et üllatusi tuleb. Kirjaks ka et esimene käik teeb häält.
Saaks iseenest asja aga palju see maksma võib minna..
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 10.03.15 21:31
|
|
|
Arvan, et proovi turul saada olevatest varjantidest mõlemad järgi, kõige ehedam kogemus. 110kw a4 ei tea, aga 132kw läheb mööda piisava minekuga.
Varuosade hinnas mingeid suure kääre nende sõidukite vahel pole, keredetailid vast a4 soodsamad, kui midagi peaks juhtuma. Aga a4 miinus minu arvates
siiski väikeses ruumikuses, lapsed (3 ja 4 sel hetkel) virisesid hommikuti lasteaeda minnes, et ruumi vähe ja loomulikult hõõrusid poriste
jalanõudega "tänutäheks" vastu esimesi seljatugesid. Muidugi juhiiste suht lõpus, ma 194cm.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 10.03.15 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TnuO
Saaks iseenest asja aga palju see maksma võib minna.. |
Arvesta samapalju juurde, kui see masin maksab.
Kuigi sa pikalt sõidetud 500+hp masinaga, siis hetkel piisab ka 80kw diislist et rikkuda...
|
|
|
|
TnuO
huviline
Registreerunud 02.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 4.2tdi
|
postitati 10.03.15 22:21
|
|
|
Siin on ka müügis (foorumis) selline isend millel gaasi seade peal.
Tundub korralikum olevat aga hind ka 1.5tuhat euri kallim.
A4 on tõesti väike auto ja ma ise olen ka 190 cm kuskil pikk. Ise hetkel sõidan 5nda seerja bmwga ja ütleme ausalt et pole ültse rahul. Aga sai
ajutiseks autoks ostetud et tööl käija.
Ühesõnaga mõtlemisainet nüüd mul on ja palju kaalutlema.
|
|
|