Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.18 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mis cooler? 3.0 kompressoril puudub selline asi ju. Jahutus toimub kompressori enda sees, jahutusvedelik käib läbi sees olevate radikate.
|
Eraldi radikas on veel ees, kus siis see vedelik küll maha peaks jahtuma, mis seal kompressori sees soojaks tehakse.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 13.04.18 16:32
|
|
|
Üks küsimus.
Nimelt peale auto pesu kui auto pesulast teise ruumi sõita ja hiljem käivitada, siis käima ei lähe, vaid täristab nagu oleks aku tühi, juhiukse akna
tõstuk sõidab ca 10 cm alla. Süüdet uuesti andes kellad teevad oma seierite mängu ära ja uuesti täristab ja kelladeplokis valgus hakkab ka hetkeks
mängima. Siis vaikus. Pool aastat tagasi tegi sama asja peale pesu. Siis oli vana aku peal ja mõtlesin, et juu nii kutu piilu ja proovisin boosteriga
käima, ei midagi. Sai see hetk akut kontrollitud ka, ja see oli täitsa ok. Auto sai kenasti käima kui lükata ja kohe 3 käik sisse. Peale seda käivitus
igast momendist ( on olnud vahepeal väga palju pesusi ) kuni siis tänaseni. Nüüd juba uus aku ka peal, teadsin, et selles niikuinii probleem pole ja
sai samamoodi lükates käima 3 nda käiguga. Pärast läks võtmest jälle koguaeg. Eelmine kord sai arvutiga vaadatud ka, näitas Engine speed sensori viga.
Tookord mõtlesin et kui veel teeb, siis süveneb asja. Ja täna see päev siis oli taas. Kuigi hetkel diagnosti võimalust täna pole, siis vaatan nädala
vahetusel.
KaS on reaalne, et võib speed sensori viga olla või on kellelgi sama asi juhtunud ja teab midagi rääkida selle kohta? Kohe nagu andureid vahetama ka
ei tahaks kukkuda.
Kontrollisin üle ka kojameeste plastikualuse, et ega sinna vett pole sattunud ja ajukarp sai lahti tehtud ja sinna vaadatud, kõik kuiv.
Muidu ikka kalla talla.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.04.18 04:34
|
|
|
Kui uuesti juhtub viga tekkima, proovi anda lisa maandus mootorile näiteks käivituskaabliga.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.04.18 06:41
|
|
|
Puhasta kõik massi ühendused ära.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 14.04.18 07:42
|
|
|
Kiiruseanduri vea loeb tavaliselt ka siis sisse kui auto käima lükatakse või tõmmatakse. Nii et ära seda anduri asja tõsiselt võta. Kuula
eelkõnelejaid ja vaata kriitilise pilguga + ja - ühendused üle
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 14.04.18 17:14
|
|
|
Auto puhastamisega ole ka konservatiivsem.
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 13.05.18 19:39
|
|
|
Asjale nüüd lahendus leitud. Eile kooles mul garaa˛i ees täiesti ćra, kõik moodulid läksid lolliks, süüdet enam sisse ei võtnud mingi hetk ( kuigi
sõitsin eelnevalt suht pikalt), juhiaken jooksis poolenisti alla, starter täristas, kliima lakkas töötamast, võtit süütelukust kätte ei andnud ( pidi
kapoti alt teise akupealt voolu juurde andma).
Kuna süüdet sisse ei võtnud, ei saanud käima ka lükata enam. Igatahes viga oli uues akus, mis peale sai pandud mingi aeg, millegipärast oli lühises.
Sai enda vana aku peale tagasi pandud prooviks ja auto läks käima koheselt ja kõik asjad hakkasid taas tööle. Kuna vana akuga oli talvel kergeid
probleeme, siis tuleb taaskord tutikas osta.
Sai kontrollitud veel geneka laadimisi ja asju, kõik näidud korras.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 13.05.18 22:10
|
|
|
See peaks ikkagi olema siis tavaline "vanakooli" happeaku, ilmselt said mingisuguse praagi või lihtsalt õnnetu isendi nagu ilmselt garantiist
vastatakse.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 17.04.19 14:42
|
|
|
Polegi ammu midagi kirjutanud.
Mõni aeg tagasi sai tehtud jälle õlivahetus, filtrid. Sisse läks nagu ikka Castrol 5w 30. LS 208450
Auto ennast ikka kenasti üleval pidanud ja siiani väga rahul.
AGA. Eks ta ka ikka vananeb juba ja vaikselt hakkab siin oma osa nõudma. Nimelt üks hommik tööle sõites lõi kollase mootori tule põlema. Tööl arvuti
sappa ja 4 veakoodi:
P026300 Passive/Sporadic Cylinder 1 contribution/balance
P026600 Passive/Sporadic Cylinder 2 contribution/balance
P307A00 Passive/Sporadic Intake system too low
P006800 Passive/Sporadic MAP/MAF - Throttle Position Correlation
Need viimased 2 viga olid kunagi ka kollase mototule süttimise põhjustajad, siis sai vahetatud välja MAP MAF ise ja oli korras.
Hetkel kui vead ära kustutada, nad tagasi ei tule kohe. Paar päeva oli ok, kui läks tuluke jälle põlema käivitamisel. Auto käib ise korralikult, ei
puterda ega käitu kuidagi teistmoodi. Kütust saab alati 98.
EDIT:
Sai tehtud Throttle bodyle puhastus ja viga enam sisse ei tule ja tuluke ka kenasti kustus. Ehk sai hetkel veale jälile.
Kirjutan enda tarbeks varuosakoodi ka jubinale, kui kunagi läheb seda vaja 06E 133 062 C
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 15.01.22 10:35
|
|
|
Ohohoo, pole niii ammu kirjutanud.
Pole ka erilist põhjust, auto peab end hästi üleval, hoolduseid saab õigel ajal ja varemgi.
Üks mure siiski kummitab meid veidi, millele ma lahendust ei ole suutnud leida.
Nimelt salongi vent sai 2a tagasi ca vahetatud ja nüüd siin ca kuu aega tagasi hakkas vilisema. Aga vile pole selline nagu ventidele kohane vaid tuule
vilina kahin. Ja ilmub see vilin salongi kui KÕIK uksed on kinni ehk salong nö rõhuall. Tiba akent alla lasta, vile kaob koheselt. Ja kui uksed kinni,
viliseb ka auto väljast bensu paagi luugivahelt.
Panin uue vendi, NRF, lihtsalt et kindel olla, et pole ventika enda viga jälle. See ei aidanud. Niipalju kui ma seal ümber ventika mootori kuulasin ja
näpitud sai, siis see kogu vilin tuleks reostaadi jahutuskanali vahelt. Et poleks nagu enam tihke või nii.
Kuidas seda okukorda seal hea lahendada oleks? Kellelgi ideid? Suht
närvidele käiv vile on.
Häälest video ka, aga pole seda kuhugi siia üles laadida.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.01.22 19:28
|
|
|
Uitmöttena, et äkki tuulutusklapid tagaosas kinni jäätunud.
Auto ööseks kusagile sooja ja äkki muutub miskit.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 18.01.22 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Uitmöttena, et äkki tuulutusklapid tagaosas kinni jäätunud.
Auto ööseks kusagile sooja ja äkki muutub miskit. |
Juba ise selle peale ka tulnud, aga ei, auto mitu päeva soojas olnud, teeb ikka.
Ndla vah on aega, hakkan lammutama pagassis.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 20.01.22 11:13
|
|
|
Hetkel garaasis, sai oldud pagassis ja tehtud test, kas klapid töötavad, siis mõlemad klapid avavad ennast kenasti. Kui käsi neile ette panna, siis
salongis vile hääl hakkab meenutama viru tänava viiuldajat, aga vile kui selline on ikka.
Kui ta teeb seda vile ainult väljast võtva õhuga, siis mida võiks veel kontrollida?
Armatuuri osa oli ka laiali siin alles, siis nagu aru saan, seal all on neid õhuklappe mitmeid. Puhuri enda juures olev töötas kenasti ja sulgus, aga
millalgi peab lammutama uuesti lahti sealt kõik ja siis vaatab teised klapid ka üle, võibolla nendes asi.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 26.03.22 14:16
|
|
|
Edit veale.
Sellist vilinat tekitas kõrvalistuja poolne auto küljes olev tihend.
Polstrita oli vaikus majas, polster küljes, vilises. Ehk siis polster surub mingi nurga all tihendit nii et see rõhu all viliseb.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |