Igal lool on algus ja on lõpp.
Pidasin seda autot päris kaua, tegin käsi südamel ära kõik soovid ja mõtted, mis vähegi nooremana olid ja mis autoehitamises moes on olnud. Sisse
pandud summad oli tõttöelda suured. Autot koristades taaskord sirvitud arved kõikide juppide kohta olid kainestavad, võibolla poleks pidanud neid läbi
lappama? Audi Tallinnas olen käinud juba ainuüksi selle auto jubinaid ostmas kümneid ja kümneid kordi. Olen kõik tsekid ja paberid alles hoidnud.
Ainuüksi veljed, vedrustus, istmed, bodykit, pidurid maksavad kokku rohkem, kui see auto maksis aastal 2015. Pisidetailidega ei taha hakata üldse enam
juurde kruttima. Lõpptulemusega jäin väga rahule. Facelift nina ei jäänud kunagi kriipima. Tehniliselt on see auto alati laitmatus korras olnud ja
kulunud asjad on kiiresti korda saanud. See auto ei ole iialgi mind teele jätnud ega alt vedanud. Sealjuures olen külastanud temaga paljusid
välisriike ning käinud aastast aastasse välismaal autoüritustel. Ilusal päeval tegi tuju heaks ning vihmasel päeval pakkus võimalust midagi
nokitseda.
Auto ei jõudnud müüki ühelegi müügisaidile. Soome Audiclubi Facebooki lehe kaudu sain esimese tunni aja jooksul 3 kindlat huvilist + 1 ka Eestist,
kellest esimene broneeris kohe auto ja käis nädal tagasi vaatamas. Kõigile neist oli auto tuttav. Kaup peale proovisõitu oli kiire, otsus oli juba
ennem käivitamist tehtud. Õhtuks oli raha üle kantud ja selleks nädalaks jäid vormistada ainult dokumendid. Tekkis isegi hinnas ülepakkumise olukord,
kuid jäin endale kindlaks ja müüsin aumehena esimesele broneerijale.
Sentigi ei tingitud ja ekspordi kulud maksti peale. Arusaamine kaubast ja küsitud hinnast oli üksmeelne. Ma ei näe ka suures pildis kohta, kuhu näpuga
näidata. Teisalt peab tõdema, et Soome turul sarnaste modifikatsioonidega A5 diislid seisavad juba tükimat aega. Tõsi, vidinaid on vähem ja üldine
pilt pole pooltki nii komplektne, kui sellel autol.
Siiski on sellise auto ostjaid väga vähe ning tuunitud asjad on atraktiivsed peamiselt nende omanikele. Ma ise ei ostaks ühtegi tuunitud autot, seega
saan aru, miks neid on keeruline müütada...
See auto on aastast 2008, diisel ning ühel hetkel tuleb aru saada, kui on GAME OVER. Ka ei tõuse kustkilt otsast tema hind ning vast ka minu ootused
autole on muutunud.
Selline oli selle auto lugu. Loodan, et oli mida lugeda, oli mida kiita, oli mida laita.
Olen rõõmus, et ostja on nooremapoolne inimene, kellele selline auto hästi sobib. Läheb pühapäeva autoks ning Eestist ära. Seega sain aastate jooksul
mida ootasin ja lootsin autost, arendasin ennast, müües sain välja mõeldud hinna ning müüsin Eestist kaugele.
Kas kahju pole? On ja ei ole ka. Annan tõele au, et RS6, RS..? ja veel mõne hobiauto ja igapäeva auto kõrval ma temaga ilmselt liiga tihti sõitma ei
jõuaks.
|