Lehekülgi: 1 2 |
Maikel18
huviline
Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal
Auto: S 4 2.2 TQ 20V
|
postitati 07.04.15 20:13
|
|
|
See on see kodukootud tuuning. Et asjad ei pruugi lihtsa rõhu tõstmisega paremaks minna. Nyyd vähemalt said esimese nõrgema lyli teada.
Põhiline on see, et piit jõuaks kõlarist rullnokani.
|
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.15 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maikel18
See on see kodukootud tuuning. Et asjad ei pruugi lihtsa rõhu tõstmisega paremaks minna. Nyyd vähemalt said esimese nõrgema lyli teada. |
Tundus kusjuures, et too tihend oli ennem juba pool pidune. Kuna vana kuivanud õli, oli meeletult seal. Lõpus aga jooksis nagu mahlakask.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.15 07:56
|
|
|
Kui kellegil 1,9td või 1.9td mootorit pakkuda, siis olen pakkumistele avatud. Vaja sisuliselt mootorit ja vb ka pihusteid, kollektrorid jne ei ole
vaja. Audil 2 silinder ei tööta. Võtad pihusti maha, siis käib auto poole paremini kui pihustiga.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.15 21:25
|
|
|
Pole siia seltskonda tükk aega miskit kirjutanud. Aga asjalood nii kaugel, et vana mootor keeldus koostööst(2se silindri kolb keskelt pooleks). Sai
toodud teist vana, minu uus alumine osa. Kuid tuluta, tegu oli VW alumise osaga ja ei sobinud ja siis sai Pärnu kandist üks doonor B4 toodud ja täna
juba lammutama hakatud. Kellel soovi, siis vana mootori lõtku vaba turbo, kaan (uute klapisääretihenditega), pump, pumbapea, pihustid jne jne on
müüa.
Mõned pildid ka jutule lisaks.
Vana mootor.
Doonorilt südame eemaldamine.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.15 11:01
|
|
|
Audil sai üleeile juba mootor aiste vahele ja sõidab ka juba.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.15 20:39
|
|
|
Eile sai siis vahetatud esimesed õõtsad koos sarniiridega.
Homme ehk saab värskeid pilte ka pestud autost.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.15 20:45
|
|
|
Autoga vahepeal suhteliselt palju ära tehtud.
Esisild vahetatud
Tagaluuk avaneb nüüd elektriliselt ja hoob on ära kaotatud
Uksed avanevad kõik nii seest kui väljast korralikult
Soenduse süsteem sai korda tehtud
Boosti kell paigaldatud
Rool vahetatud
jne jne
Enam vähem puhtast autost pilt ka.
Sai soetatud RS2 esistange, mida sai juba matistatud värvimise jaoks.
Sõbra käest sai soetatud ekraaniga makk.
Targematele selline küsimus ka, kas B3 pikad tuled sobivad B4-le?
|
|
|
andrikink
huviline
Registreerunud 07.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.15 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jnursi
Targematele selline küsimus ka, kas B3 pikad tuled sobivad B4-le? |
Ei sobi kahjuks. B4 pikk tuli sutsu väiksem, klaas lühem.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.15 21:14
|
|
|
Täna sai autot taaskord tehtud. Kõik kõlarid käivad nüüdseks läbi võimendi. Puudu veel woofer.
Eile sai autole täis pesu tehtud, pigieemaldus, vahashampoon jne.
Kaks küsimust ka.
1) Millega on tegu? ABSi aju ehk?
2) Kus asub juhtaju?
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 13.05.15 21:49
|
|
|
Minu eelmisel masinal asus mootori juhtaju kõrvalistuja jalge juures, mati taga suht ülal, kinda laeka pidi vist ka ära võtma. Praegusel avandil pole
taga otsinud juhtaju, se isend on kondiga ja seal võib asukoht vähe teine olla. Mõlema puhul jutt siis tdi 1Z mudelitest. Esimene oli sedaan aastast
92. Avant on sama mootoriga aastast 94 aga automaat kasti, püsika, kondi jms. nänniga, hetkel käsil moto vahetus viimasel kuna ka vist kolv
pilbasteks, igatahes esimeses silindris surve nõrk ja koliseb mis hirmus aga veel sõidab, mootor kolises juba ostes, 13 000km tagasi, aga nüüd on lõpp
lähedal, tühikäigul külmalt lonkab 3 pütiga ja kolin on ka suht talumatuks läinud, sinisest tossust startides rääkimata. Pukkis ootab AFN põhi koos
kaanega jubinaid, uued klapi juhtpuksid, tihendid jms. vahetusse läheb kõik mis kahtlane. Tööle jääb asi vana 1Z turbo, pumba ja ajuga, kui viitsimist
tulevikus tuleb siis vaatab vast ka väiksemat sorti moto näppimise poole. Kui vaim peale tuleb siis teen ka foorumisse väikse nurgakese oma auto teema
näol. Ps. kui Sa selle aju mis piltidel said kätte pagassist siis jah, lõhnab ABS aju järgi.
|
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.15 22:18
|
|
|
Pagassist jep.
Endal lonkab samuti tühikäigul. Enne Avant-ile tõstmist käis sedaani peal ideaalselt. Arvatavasti keegi tarkpea juba aju kallal käinud.
|
|
|
jnursi
huviline
Registreerunud 01.03.13
Asukoht: Aravete
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.15 06:01
|
|
|
Vahe peal suht palju tööd taaskord tehtud.
1) Aju vahetus
2) Kellegi külge ratsitud signa leitud ja eemaldatud (pulti pole)
3) Soendus korda tehtud(Ennem puhus igas asendus kuuma läbi grillide)
4) Taga uste kõlarid läbi võimu, samuti pagassis olnud väiksed ise pandud "kõlarid" said asendatud ovaalidega.
5) Roolivõimu rihm vahetatud
Eks neid asju on veel, aga kohe ei meenu.
See sitamaja sai korda tehtud.
Vana Vs Uus
Rooli all oli korras juhtmepundar tekitatud.
Juhtmestik, mille ma lihtsalt välja lõikasin.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.05.15 07:48
|
|
|
Palun tee teene ja ära toda stanget ette pane. Esiteks ta pole rs2 stnge moodigi ja teiseks su auto jääb nii kahtlane ja kole. Ainuke stange mis
sobiks on s2 oma, aga jää originaali juurde.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |