Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a6 c6 2005 3.0tdi turbo rike (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 7738)
tobler1
huviline



Registreerunud 25.09.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B8

postitati 20.02.15 10:04 Tsiteeri
a6 c6 2005 3.0tdi turbo rike



Tere

Järgnev jutt on minu eelmisest audist, mille sai sõbrale maha müüdud ning mida
aeg-ajalt putitan kohusetundest ;)

Nimelt probleem turboga. Vahest käima pannes ei võta turbot järgi, aitab ainult taaskäivitamine
ja siis töötab kenasti kuni järgmise käivituseni. Seda on päeva jooksul juhtunud kuni 7 korda.

VCDS näitas:

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 005 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 292566 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.11
Time: 16:05:43

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 74.1 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 78.3°C
Duty Cycle: 50.1 %
Voltage: 13.60 V
Duty Cycle: 88.8 %

See viga sai nullitud kuid enne nullimist oli fault frequency: 256
Muid vigu vcds ei näita.
Mõõtsin üle ka turbo rõhu mis näitas 2499mbar maksimaalselt, mida võib kah ideaalseks pidada.

Proovisin siis enne turbo mooduli sebimist enda auto pealt ümber tõsta ja katsetada, kas ikka
on asi moodulis. Ja üllatuseks tuli välja, et ei olnudki. Täpselt samad sümptomid ja sama viga VCDSis.

Küsimus järgmine - kas on võimalik, et turbo (võll?) ise kulunud kuigi rõhud on korras ja kui toimib siis toimib hästi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 20.02.15 10:16 Tsiteeri


Mul sama veaga aitas turbo vahetus.
VCDS'iga võidki jääda nullima seda viga ja auto töötab mõne tõmbe nagu peab, aga mul olid labad korpuses käinud ja piki+ristilõtk ka sees selle veaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.15 10:25 Tsiteeri


Kui geomeetria jääb kinni, siis loeb ka samuse vea sisse.
Olen ise korra selle samuse vea saanud, kui väljas oli -17 kraadi (ei tea, kas saab seostada).
Niisama sellel masinal seda moodulit turbolt turbole vahetada ei saa, sest see tuleb õpetada turboga kokku ( õpetuseks ei saa kasutada VCDS'i, selleks on täitsa eraldi "arvuti").
Väidetavalt saab õpetust korra teha, aga olen ka kuulnud, et on korduvalt tehtud.
Sama arvutiga saab testida ka selle asja tööd, kus ta liigutab seda hooba teatud õpitud väärtuse (vist) ja siis loetakse poteka väärtust, kas see vastab tegelikkusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 20.02.15 10:42 Tsiteeri


Seda õpetada oskab ainult Reval Auto.
Forss tegevat ka pingutusi, et see aparaat endale hankida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 20.02.15 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Seda õpetada oskab ainult Reval Auto.
Forss tegevat ka pingutusi, et see aparaat endale hankida.


http://www.forss.ee/forss-tookojas-audi-diagnostika-uuel-tasemel/
Tundub et Forsil olemas nüüd see


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.15 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Seda õpetada oskab ainult Reval Auto.
Forss tegevat ka pingutusi, et see aparaat endale hankida.


http://www.forss.ee/forss-tookojas-audi-diagnostika-uuel-tasemel/
Tundub et Forsil olemas nüüd see


Odis ka seda ära ei tee, ODIS on lihtsal a'la uuem VAS-PC, mis on vist töötatud välja siemensi poolt, kuna vist on nende toodang nüüd uuemad moodulid - võin ka valetada.

Odise eelist Vag-com ees näen ainult, kui neil on ligipääs tehase serverisse. (tarkvarad, võtmete õpetamised jne)

Toon näiteks, et näeb umbes taoline välja

Kindlasti peab ka õige tarkvara olema peal vastaval actuatorile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 20.02.15 17:30 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema,

Kas see on juba hullu?


https://www.upload.ee/thumb/4531882/E3B2E34D-69BA-4FBA-9E32-C622D9400F55.JPG

Siin link pildile https://www.upload.ee/image/4531871/image.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.02.15 17:58 Tsiteeri


Mis sel pildipeal hullu peaks olema, tavaline turbo ju? Kas turbo geomeetria liigub vabalt algusets lõpuni kui klappivahetasid siis hea testida. Teise autopealt klappi pannes pead selle täpselt paikka panema, et viga ei viskaks. Kui mootor on valesti peal ei saa ta liikuda oma lõpp väärtuseni ja viskab vea sisse sama ka kinnise geomeetria korral. Uut mootorit saab ühe korra jah õpetada. Kas see piiraja kruvi on alles kuhu vastu hoob max asendis läheb? Toda näppida ei tohi! Muidugi võivad juhtmed ka katki olla tavaliselt kohe klapi pistiku tagat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 20.02.15 18:15 Tsiteeri


Piilusin täna sinna lihtsalt, ise ekspert pole aga olen kuulnud et paha paha kui turbo õli lekib. Tahtsin teadjate arvamust. Tundub, et okei siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.02.15 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Piilusin täna sinna lihtsalt, ise ekspert pole aga olen kuulnud et paha paha kui turbo õli lekib. Tahtsin teadjate arvamust. Tundub, et okei siis.


Ma pole mingi turbotark, aga sellised on need külmad kojad puha välja näinud kõigil, mida olen vaadanud. Väike õlitilk ikka leidub seal.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.15 19:10 Tsiteeri


Õli satub sinna karterituulutusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 20.02.15 19:33 Tsiteeri


St. Tuulutus umbes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.02.15 21:02 Tsiteeri


Ei ole umbes!

Lihtsalt natuke õli läheb sealt sisselaskesse. See on nii 99.9% autodel, ära muretse nüüd :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.15 21:30 Tsiteeri


Ühtlasi ka ebapiisav hooldus. Näiteks, kui õhufilter "korgi" peale saab siis polegi sellel süsteemil, mis vaakumit kogub muud teha, kui karterist õhku "juurde küsima" minna..., mis omakorda tähendab seda, et rohkem antakse sealt õli kui õhku.;)


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.02.15 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Ühtlasi ka ebapiisav hooldus. Näiteks, kui õhufilter "korgi" peale saab siis polegi sellel süsteemil, mis vaakumit kogub muud teha, kui karterist õhku "juurde küsima" minna..., mis omakorda tähendab seda, et rohkem antakse sealt õli kui õhku.;)

Soovitan reaalselt rääkida siis, kui oled nende autodega rohkem kokku puutunud kui foorumis filosofeerides.
Eranditult KÕIK 3.0 TDI turbo esised näevad nii välja, ka need, mis iga 10 000 tagant hoolduses käivad ning ka alla 100 000 sõitnud isendid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.15 22:55 Tsiteeri


Ja siis? Vaidled vastu, et korgistunud õhufilter + hooldamata karterituulutus ei oma mõju?
Tead oma kogemustest ja kõigi eest rääkida, et 10 000 tagant igas suvalises hoolduses vaadatakse neid 2 punkti(?) Piiks eksole?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.15 23:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Ja siis? Vaidled vastu, et korgistunud õhufilter + hooldamata karterituulutus ei oma mõju?
Tead oma kogemustest ja kõigi eest rääkida, et 10 000 tagant igas suvalises hoolduses vaadatakse neid 2 punkti(?) Piiks eksole?

Rahune maha ometi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.02.15 00:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Ja siis? Vaidled vastu, et korgistunud õhufilter + hooldamata karterituulutus ei oma mõju?
Tead oma kogemustest ja kõigi eest rääkida, et 10 000 tagant igas suvalises hoolduses vaadatakse neid 2 punkti(?) Piiks eksole?


Võta suvaline A6 3.0 TDI, pane tutikas õhufilter ja tutikas karterituulutus ning vajuta kaks korda tühjaks torud normaalselt ning näed samasugust pilti.

Ei ole mõtet mingit lambihäma ajada. Me tegeleme nende autode hoolduse ja tuuninguga igapäevaselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.15 00:22 Tsiteeri


Hästi. Nõus, et kuivaks ei saa aga sellel pildiv oleva ilmselt siiski ületab.
Sul on ilmselt juba homme võimalik teha test #2. Kaaneta õhufiltri boorid; näiteks mingi vana filter aerosoolvärviga või lihtsalt filtri alla midagi takistavat valida ja vaata/võrdle selle "õlitilga" suurust.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 27.02.15 23:56 Tsiteeri


Mõlemil juhul satub turbo imiavasse kõvasti õli, mudane filter ja ka koormusega. Mul naabrimehel 2011 q7 3.0tdi ja veab pidevalt suurt 7m haagist(2-6 saani) Soome ja Otepää vahelt ning turbo sisendava ja selle imulõdviku vahelt lausa lekib pärast suuremaid otsi korralikult, sest koormus on suur ja jokk. Vahel tuleb küsib pärast 1000km koormusega otsa, et mis jama, kärsakas (mis tuleb parema vl. kollektori kohalt) ja siis Tallinnnas vahel kuu-paar ilma otsese probleemita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.15 11:00 Tsiteeri


Kas teema algataja leidis oma murele lahenduse ?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
falcon
huviline



Registreerunud 10.01.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 165kw

postitati 07.11.15 13:15 Tsiteeri


Endal sama probleem, kas leidsid lahenduse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]