Ostuabi
huviline
Registreerunud 15.02.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.15 16:56
|
|
|
A4 S-line B7 2.5 TDI 120kW
Sooviks teada, mida foorumlased arvavad A4 S-line B7 2.5 TDI 120kW-st. Mis on auto plussid ja miinused, ning mida arvate antud mootorist.
Ette tänades.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.02.15 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ostuabi
Sooviks teada, mida foorumlased arvavad A4 S-line B7 2.5 TDI 120kW-st. Mis on auto plussid ja miinused, ning mida arvate antud mootorist.
Ette tänades. |
Pane otsingusse 2,5tdi/hitleri kättemaks ja lugemist pikemalt.
|
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 15.02.15 18:25
|
|
|
Kõik räägivad,et 2.5 tdi on halb mootor,et võtke 1.9 tdi.Tegelt ei ole see asi nüüd nii hull ka natuke tähelepanelikum olla siis pooled foorumlased
sõidavad nendega.Linnad on samuti neid täis .Ise olen Tartust ja olen tähelepannud,et iga teine sõIdab nendega.Kiidetakse seda 1.9 tdi ja mina võin
öelda,et ei ole see 1.9 tdi midagi nii pommikindel,,,endal 1.9 tdi olen nukkvõlli vahetanud Ja turbo probleemile ei veel lahendust leidnud.
Minu arvamus on see,et kui leida korralik isend siis võib julgelt võtta
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.02.15 18:39
|
|
|
Aga mis põhjusel neid 2.5 tdi v6-tesi nii palju liikvel on?
Isiklikult pakun, et on neid ohtrasti omandatud just varustuse poolest, mida lahjema mootoriga üldiselt ei saa.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.02.15 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marko416
Kõik räägivad,et 2.5 tdi on halb mootor. |
Endal olnud neli sellise mootoriga isendit ja pole ühtegi paha sõna, kõik reaalselt alla 200 tuhande sõitnud, lihtsalt enne ostmist peab korraliku
kodutööd tegema.
Samas neid õnnetusi on rohkem kui üks liikvel.
|
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 15.02.15 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: marko416
Kõik räägivad,et 2.5 tdi on halb mootor. |
Endal olnud neli sellise mootoriga isendit ja pole ühtegi paha sõna, kõik reaalselt alla 200 tuhande sõitnud, lihtsalt enne ostmist peab korraliku
kodutööd tegema.
Samas neid õnnetusi on rohkem kui üks liikvel. |
Tahtsin hoopis öelda,et selle 2.5 tdi ei ole asi nii hull,kui ta nii halb oleks,siis ei keegi ostaks neid,nagu näha siis kõik kohad on neid täis .Asi
on hoopis nii,et 2.5 tdi -d on hea mineku, küllaltki ökod oma võimsuse kohta Ja varustus on ka neil päris hea,see meelitab ostjaid.Suurema osa
ostjatest on noored kellel auto ostmiseks raha on,aga õli jaoks raha pole... kui audi Ja vw foorumit vaadata siis 1.9 tdi kohta on rohkem küsimusi
esitatud ja abi otsitud mootori probleemide kohta.2.5 tdi kohta on popim küsimus kas on hea või halb mootor.Oled sa minuga nõus?
Sorry,et üleval väljendusin natuke halvasti,parandasin natuke teksti
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.02.15 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Aga mis põhjusel neid 2.5 tdi v6-tesi nii palju liikvel on?
Isiklikult pakun, et on neid ohtrasti omandatud just varustuse poolest, mida lahjema mootoriga üldiselt ei saa. |
Teine ja vahest tähtsamgi põhjus on odav hind, kuna neid on raske müüa. Kui telekahinnaga ikka mugava A6 -e tagumiku ja maa vahele saad.. ja äkki
isegi tehnikaga veab. Mida veel tahta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.02.15 11:15
|
|
|
2.5 tdi "öko" ei ole nüüd küll kuskilt otsast.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.02.15 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
2.5 tdi "öko" ei ole nüüd küll kuskilt otsast. |
Tahaksin samuti sedasi vastata, keskmine kerkib siiski omajagu kõrgele.
Jann, hinnapoliitikalt sa ka ei eksi, mõned "korras" isendid on ikka päris juustulaadse toote viilu hinnaga.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Slineb6
huviline
Registreerunud 18.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.15 14:09
|
|
|
Ise oman ka 2.5tdi 132kw. Küttekulu küll tõesti nii öko pole, aga muidu rahul olid siin mingi elektroonika jamad. Aga sellega ka piirdus. JA kui
midagi nukkvõlliga juhtub siis vahetad ära ja jälle pikalt muretu. 1.9 tdi samamoodi neid minevaid asju, omasin 96kw passatit ja läksid pumppihustid
ning eiolnud eriti odavad
|
|
|
|