Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: MIKS tegelik kütusekulu erineb kompuutri näidust? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2070)
tk007
huviline



Registreerunud 04.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.15 13:32 Tsiteeri
MIKS tegelik kütusekulu erineb kompuutri näidust?



On ammu teada, et tegelik kütusekulu ei pruugi kokku langeda kompuutri näiduga. Aga kas keegi ka teab, miks see erineb? Tean, et peaks olema võimalik seadistada (juhtmega) aju näitama kütusekulu 90% kuni 110% peale. Ise seda muutnud ega välja lugenud pole, kuna vastav juhe puudub.

Teema panin desel poewer-i alla, sest endal 3.0 tdi 176kw ja sellel on tegelik kulu 11% kuni 17% suurem kui kompuuter näitab. Ja seda täispaagist üsna tühjaks sõites ja siis jälle täis tankides. Enamasti sama tankla samast automaadist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.02.15 13:43 Tsiteeri


Kütusekulu kompuuter on arvuti.
Emotsioonitu.
Tal on algandmeteks mingi pihusti lahtioleku aeg, mida mõõdab, teepikkus, paagitase ja kogu moos.

Mis su küsimuse mõte on?
Tahad, et näitaks õiget kulu?
Seda saab lihtviisil teha, aga see traumeerib sind igapäevaselt rohkem, kui see, mis sa praegu näed...:)

Sa ju ei taha igapäevast frustratsiooni....ma oletan...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tk007
huviline



Registreerunud 04.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.15 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Kütusekulu kompuuter on arvuti.
Emotsioonitu.
Tal on algandmeteks mingi pihusti lahtioleku aeg, mida mõõdab, teepikkus, paagitase ja kogu moos.

Mis su küsimuse mõte on?
Tahad, et näitaks õiget kulu?
Seda saab lihtviisil teha, aga see traumeerib sind igapäevaselt rohkem, kui see, mis sa praegu näed...:)

Sa ju ei taha igapäevast frustratsiooni....ma oletan...


Tegelikult väga paljudel autodel on tegelik ja kompuutri järgne kütusekulu täiesti täpne. Näiteks ühel Volvo V50-l oli see nii (bensukas küll).

Üks küsimus, mis tekib on see, et kas kompuutri kütusekulu mittevastamine reaalsusele võib viidata mõnele tehnilisele probleemile?
Või üldse, mis on selle tagamaa, et mõnel autol on see näit täpne, teisel mitte? Mõned sõidavad autoga aastaid, teadmata isegi mitu käiku automaatkastil on. Mõnda aga huvitab auto hingeelu veidi rohkem ;)

Võibolla oluline nüanss jäi mainimata. Autol on tehasest peal diislil töötav eelsoojendus. Kas selle arvestab kompuuter kütusekulu sisse või mitte?

Samas oli see erinevus juba suvel olemas ja siis lisasoojendus tööle ei hakanud. Oli ilmselt automaticu peal, aga see väike suitsupahvak, mis webastost tuleb käivitamisel on hästi äratuntav. Seega seda ei saa ainult webasto arvele kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.02.15 14:52 Tsiteeri


Webasto ei tee peale +5te kraadi mingit suitsupahvakut. Kui ta just peetis ei ole.
Hoolimata sellest, et kõikide webastote manuaal annab juhise, et suvel oleks ka ikka hea paar korda käima lasta. Mismoodi käima lasta, seda teab vaid webasto "juhatus".

Ja enamus uuematel autodel annab küttekulu näitu seadistada nii, et näitaks kasvõi 2L/100-le...

Sooviksid sa seda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.02.15 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tk007
Võibolla oluline nüanss jäi mainimata. Autol on tehasest peal diislil töötav eelsoojendus. Kas selle arvestab kompuuter kütusekulu sisse või mitte?

Ära sellist asja kahjuks looda.
Targem on ikka suvise tarbimise järgi kulu paika lasta reguleerida (no kuhugi ligilähedale) ja unusta see teema enda jaoks eriti tihedamas linnaliikluses. Nimelt, kui miskit on mäda, siis see kajastub ka üldjuhul juba kütusekulu arvestuses kompuutril, kuna õhku ja kütust tarbitakse lihtsalt rohkem, et masinat samaväärselt eelnevaga edasi liigutada samal läbisõidul.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]