Lehekülgi: 1 2 |
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.15 23:03
|
|
|
Teemaalgatajale: Miks sa just seda V6 2,7 Audit vaatad ? Reaalselt on ju V6-mootoritega kiireid autosid (mida tuunida saab) vähe: Nissan GT-R ja
võibolla mõni naftavaraste isend ka. Mu meelest on V6 üks ebaõnnestunumaid mootorivalemeid üldse, kas R5 või R6 ei oleks parem variant ?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 14.02.15 23:27
|
|
|
Teemaalgatajale ütleks nii, et kui Sa tahad sellist "ägedat" pilli....siis osta mingi tavaline stock S4 ja ehita see selliseks nagu Sa ise tahad.
Antud autost ma ei tea mitte midagi....välimus on igaühe maitseasi...see varustus ja tehtud tööd mis siin märgitud on on muidugi päris ahvatlevad. Kui
ikka tahad pilli osta siis pöördu asjatundja poole. Kasutaja PRJ kindlasti oskaks osutueelset nõu anda
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.02.15 00:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic
Teemaalgatajale: Miks sa just seda V6 2,7 Audit vaatad ? Reaalselt on ju V6-mootoritega kiireid autosid (mida tuunida saab) vähe: Nissan GT-R ja
võibolla mõni naftavaraste isend ka. Mu meelest on V6 üks ebaõnnestunumaid mootorivalemeid üldse, kas R5 või R6 ei oleks parem variant ?
|
Ma arvan, et GT-R ei ole päris sellise autoga samas hinnaklassis.
Mõned K04-dega 2.7-d, mis ma häälestanud:
Miili sõidab K04-dega ja metapritsega auto natuke üle 270km/h. Selle konkreetse auto graafikut siin küll pole, aga ilmselt ka sealgi nõks üle viiesaja
hobuse.
Maksimaalne moment on saadaval ca. 3000 rpm. Ning ühe GTR-i hinna eest saab neid mingi 5tk ehitada, kui tead, mida teed
300kw pole tegelikult mingi eriline näitaja. 280kw tuleb kätte nii, et võtad stock S4-ja, paned K04 turbod, 550cc pihustid ja 044 pumba ning häälestad
ära:
Sinna metapritse panna, siis tuleb 330kw ning kui coolerid ja väljalase teha, siis pigem 380.
30 000 euroga peaks see auto juba kuu peal suutma ära käia, sest ma tõesti ei mõista, mida tuleb teha, et selline summa ära kulutada ja kõigest 300kw
saavutada. Muidugi võimalik, et see sisaldab ka seda välist "tuuningut" seal...
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 15.02.15 09:36
|
|
|
Ega 30k eest ei peagi olema autot tehtud. Soomlased on alati osanud hästi raha küsida ju.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 15.02.15 09:42
|
|
|
Tarvo on alati selle auto eest head hoolt kandnud, raha säästmata. Ma usun, et tehniliselt on selle auto seisukord hea, pead muidugi ei anna. See, et
välimus ei meeldi, on maitse asi.
|
|
|
|
Apologeet
huviline
Registreerunud 13.02.15
Asukoht: Tartu,Sillamäe,Stockholm
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.15 11:04
|
|
|
Yanekk,suur tänu pühapäevahommikuse lugemise eest!Kasutasin tavalise 2tassi hommikukohvi asemel 5.Lugesin kogu selle saaga läbi ja mis ma oskan
öelda?Tore,et said asjaga nii kihvtilt hakkama.Läks küll raha,meeletult töötunde,ajuragistamist jne.No aga vastu said ju ka palju:Sa ise kui ala spets
viisid ennast ilmselt uuele tasemele,austus oma ringkonna inimestelt,ja loomulikult rõõm sellest lendamisest oma Musta Ingliga.Kui arvasid,et
ehmatasid mind ära,siis eksid.Tunnista,et suurem jagu probleeme oli siiski tingitud väikeste puudujääkidega iseenda teadmistes.Tegelikult oleks olnud
ideaal,et algul õpid ja pärast teed.Sul toimus asi paralleelset tegemisega.No ise olen sarnase eriala inimene kui sina-ainult et Sina ravid
autosid,mina inimesi.Olen küll ise püüdnud algul õppida ja siis teha.On ka mõningaid ,,põlveotsal tegemise" kogemusi,aga siis on asi lõppenud sellise
susserdamisega ja piinliku lõpptulemusega ja pärast pideva ümbertegemise ja täiendamisega.Nii et edu edasises!No antud autoostu lugu läks laiali,aga
olgu!Mis puutub antud konkreetse auto ostu,siis ei ole see ,,kasvõi ninast veri välja".Lihtsalt tekkis huvi.Igapäeva auto on liiga probleemivaba ja
stabiilne.Hing ihkab millegi hullumeelse järgi.No jah,omal ajal Vette supercharger sai maha müüdud,kuna load sattusid liiga suurde ohtu.Ei õpi ka
millestki.Mis puutub Sinu autosse,siis kuulutus pole aktiivne,kui ilmub uuesti müüki,ehk uurin asja.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.02.15 11:36
|
|
|
See hetk kui ma seda tegema hakkasin oli infot selle 2.7 kohta suht piiratult.
Nüüd seda juba pea samapalju kui 2.2 kohta.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 15.02.15 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Apologeet
Yanekk,suur tänu pühapäevahommikuse lugemise eest!Kasutasin tavalise 2tassi hommikukohvi asemel 5.Lugesin kogu selle saaga läbi ja mis ma oskan
öelda?Tore,et said asjaga nii kihvtilt hakkama.Läks küll raha,meeletult töötunde,ajuragistamist jne.No aga vastu said ju ka palju:Sa ise kui ala spets
viisid ennast ilmselt uuele tasemele,austus oma ringkonna inimestelt,ja loomulikult rõõm sellest lendamisest oma Musta Ingliga.Kui arvasid,et
ehmatasid mind ära,siis eksid.Tunnista,et suurem jagu probleeme oli siiski tingitud väikeste puudujääkidega iseenda teadmistes.Tegelikult oleks olnud
ideaal,et algul õpid ja pärast teed.Sul toimus asi paralleelset tegemisega.No ise olen sarnase eriala inimene kui sina-ainult et Sina ravid
autosid,mina inimesi.Olen küll ise püüdnud algul õppida ja siis teha.On ka mõningaid ,,põlveotsal tegemise" kogemusi,aga siis on asi lõppenud sellise
susserdamisega ja piinliku lõpptulemusega ja pärast pideva ümbertegemise ja täiendamisega.Nii et edu edasises!No antud autoostu lugu läks laiali,aga
olgu!Mis puutub antud konkreetse auto ostu,siis ei ole see ,,kasvõi ninast veri välja".Lihtsalt tekkis huvi.Igapäeva auto on liiga probleemivaba ja
stabiilne.Hing ihkab millegi hullumeelse järgi.No jah,omal ajal Vette supercharger sai maha müüdud,kuna load sattusid liiga suurde ohtu.Ei õpi ka
millestki.Mis puutub Sinu autosse,siis kuulutus pole aktiivne,kui ilmub uuesti müüki,ehk uurin asja. |
Kirjavahemärkide järel kasuta tühikut, on lihtsam lugeda.
|
|
|
Apologeet
huviline
Registreerunud 13.02.15
Asukoht: Tartu,Sillamäe,Stockholm
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.15 15:59
|
|
|
mkb, vabanda, jutt jumala õige. Kukkusin liialt uhama. Aga mis puutub autosse, siis uuel nädalal helistan selle 300kw, 30000EUR-i auto omanikule. Eks
näis. Annan teada, vaatamata sellele, et suur osa uutest kirjasõpradest on pehmelt öeldes autost kehval arvamusel. Nagu öeldud, annan teada, imelikul
viisil paistab minu tagasihoidlik teema intrigeerivat laiu rahvamasse. Yanekki auto on muidugi imeilus, eriti selles seades, mis algselt. Ja see töö,
mis seal sees... Ei tea, austan väga selliseid tüüpe nagu yanekk ja tema tööd. Tea, kas julgeks tema hoolealust südamest peenestada. Ehk parem, kui ei
tea auto ajalugu.
|
|
|
AllanA
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.15 07:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Apologeet
Mis puutub Sinu autosse,siis kuulutus pole aktiivne,kui ilmub uuesti müüki,ehk uurin asja. |
Kuulutses kontakt olemas. Küsija suu pihta ei lööda.
A.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 16.02.15 20:27
|
|
|
Tegelikult on seal 6000€ eest autot ju küll, tuleb vaid väline tuuning asendada originaal detailidega. Kindlasti saab midagi tingida ja suure plussina
päästad selle auto ja aitad ta normaalseks tagasi teha
Kapott, stanged, tuled, küljelaiendid, cooler(id). Väidetavalt on auto värvitud enne kiletamist, ehk siis piisab kile eemaldamisest ning all võiks
olla korraliku värviga auto. Plussina on sees ka üpris haruldased riidest recaro toolid.
See jutt kehtib siis kui tehniline seisund reaalselt ka hea on. Samas vaevalt, et autosse nii palju investeerinud omanik auto tehnilise seisundi
täiesti käest laseks ning suure tõenäosusega on see korralikum kui enamik liikvel olevaid 2.7bit'e.
Ei tea küll mis RS6 hübriid seal täpselt on aga ka tavalise RS6 turboga peaks olema võimalik sellest autost pea 550hj võtta.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.15 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Väidetavalt on auto värvitud enne kiletamist, ehk siis piisab kile eemaldamisest ning all võiks olla korraliku värviga auto. |
See lootus on jah, ainult et ei tea, mis värvi No ehk ta must on ikka. Kui
välimus oleks ok, siis on 6k väga hea hind, kui tehniline pool tõesti hästi tehtud on. Uuri, äkki on tal stanged alles. Ilmselt võib arvata, et see
auto ongi matiks kiletatud just selle jubeda kapotilahenduse pärast, mis isegi matina kõik välja näitab ja värvituna ilmselt mingit kriitikat ei
kannataks (taaskord pilt nr. 1).
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.02.15 22:22
|
|
|
Kunagi kui müügis oli ta s6 plus sinine aga see oli ikka aastaid tagasi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|