Mina vaataks palju sellest a6'st on järgi jäänud aastatega. See hooldamise hinnavahe teema pole väga pädev, kuna esiveolise B5 esisilda korras hoida
teeb sama välja, mis C4Q tagasilda koos nelikveo "rõõmudega" kõpitseda, tüütute tagapidurite, kaldehoobade, reduktori simmerite ja muuga. On
lihtsalt vidinaid, mis võib hetkega selle "soodsuse" suhteliselt kiiresti nullida ja kui rääkida veel erisustest tagapüstakutes 100/A6 tava või siis
A6/S6 sport (leevenduspadjad amordid jne.). Kui isendi seisukord on igati aus ja ka ajalugu kontrollitav, siis muidugi ainult tuld ja oh seda
talverõõmu .
PS! Hoidu automaatkastist, siis saad ka mõistlikuma kütusekuluga hakkama - kuradile need oimetud vanakooli automaadid .
Hea auto on palju autosid...
|
|