ArnoldM
huviline
Registreerunud 10.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5Tdi 103kw
|
postitati 30.01.15 14:18
|
|
|
Huvi A6 C5 2.5Tdi Q
Tere,
küsimus selline: ega keegi pole käinud sellist isendit vaatamas- http://www.auto24.ee/used/1928861
Äkki oskate midagi öelda antud auto kohta.
Poleks ka paha, kui keegi kes rohkem teab, mainiks auto nö. tüüpvead ära.
Ette tänades
Arnold.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 30.01.15 14:39
|
|
|
Päris sile masin
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 30.01.15 14:48
|
|
|
Loe need kaks teemat läbi, seal juttu sellest C5 mudelist ja 2.5 mootorist
2.5 V6 TDI
Audi A6 C5
|
|
|
ArnoldM
huviline
Registreerunud 10.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5Tdi 103kw
|
postitati 30.01.15 16:23
|
|
|
182k läbisõit on veidi ulmeliselt hea selle aasta kohta?
Ning mis tundeid see teis tekitab, et Itaaliast toodud. Termostaat/eelsüüteküünlad vast vahetada jne?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 30.01.15 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ArnoldM
182k läbisõit on veidi ulmeliselt hea selle aasta kohta?
Ning mis tundeid see teis tekitab, et Itaaliast toodud. Termostaat/eelsüüteküünlad vast vahetada jne? |
Kui masin muidu korras siis need eelsüüteküünlad ja termostaat on väiksemad mured sellise masina juures. Itaaliast saab väga korralikke masinaid.
Läbisõit on jah veidi "imelikult" vähevõitu sellise aasta kohta.
|
|
|
ArnoldM
huviline
Registreerunud 10.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5Tdi 103kw
|
postitati 06.02.15 07:34
|
|
|
Viimaseks küsimuseks oleks varuosade hinnad(silla osad jms)- et kui hull on hinnavahe ja kulumine võrreldes c4 Kerega?
Tuttav auto ostu vastu, kuna pidavat lagunema nagu loom, ilmselgelt on asi ka sõitjas kuid küsimus ongi üldine.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.02.15 08:22
|
|
|
Kui korralikult hooldad ei juhtu selle veermikuga midagi.
Mootori osa on see mis mingil X hetkel võib saba anda.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 06.02.15 09:05
|
|
|
Läbisõit on ulmeliselt väike, müügikuulutuses toodud odomeetri näitu mina kindlasti ei usu. Tehniline seisukord loeb. Mina otsisin omale 2 kuud
korralikku C5-te BDG, BDH, BAU mootoritegaja ja kriteeriumiks oli siis pikalt ühe omaniku valduses olev auto (3-5 aastat), mis tähendab et
kuludetailid ja nõrgad kohad on üle käidud ja auto hooldatud (lisaimmo, suverehvid, talverehvid, toonklaas, uus aku, uued silladetailid, poolassid,
puksid, rihmad-rullid, käigukasti remont jne). Vastasel korral oleks auto ammu romulasse või varuosadena maha müüdud. Kõik autod mida välja valisin
tegid läbi veermiku ja mootori täiskontrolli. Nagu ikka soovitatakse peale auto ostu rihmaliinid uued panna ja see kulu on olenevalt varuosadest ja
tegijast ca 600-950 eur. Odavam vahetus odavamatest juppidest ja nurgataguses garaasis, kallim Möller või Forss (osad kvaliteetsed, näiteks Gates).
Kui jätta välimine rihmaliin vana siis selle ootamatul purunemisel läheb ka sisemine rihmaliin puruks ja mootor jookseb kotti. Minu allikaks kauaaegne
tuttav Forsis ja neid näiteid on küll ja küll.
Igasugu müügijutud auto soetamisel tuleb mitte kuulata ja väga ratsionaalne olla ega lasta emotsioone peale tulla. Emotsioonid las jäägu naisega
teatris käimisele, muidu saad roppu moodi vastu pükse. Lambist platsilt autot ostes pane varuks 1500 eurikut ootamatusteks, võib kõike juhtuda.
Quattro puhul arvesta kõrgemate hoolduskuludega tagasillale ja vahekasti hooldustele lisaks. Kütusekulu nelikveolise ja automaadiga sa alla 10L/100km
ei saa. Kui ostad auto igapäevaseks kasutamiseks ja pikkade vahemaade läbimiseks siis vali pigem esiveoline 1,9 diisel, sellega saad maanteel
5-6L/100km. Esiveolise C5 kütusekulu keskmine suvel 7,8L/100km ja talvel 9,5L/100km, linnas kindlasti 10-11L/100km. See on minu tagasihoidlik kogemus
ja praktika. Eks ise vaata ja otsusta mis liikuri soetad.
Siin on abiks kontrolleht mis trüki välja kui autot vaatama lähed:
Üldisem kontroll:
1. Tulede-akende markeeringud. Avariilisel autol aastaarvud ja tootjad peaaegu alati erinevad
2. VIN-kood Eesti registris oleva auto puhul (ww.lkf.ee kontroll), kas kerenumbritel pole keevitusjälgi?
3. USA-st toodud auto puhul VIN-koodi abil teha www.carfax.com kontroll
4. Külma mootoriga vaadata esmalt üle vedelike tasemed ja värvused. Ega õli ei vahuta?
5. Hooldusraamatu olemasolu, kas VIN- kood hooldusraamatus klapib auto omaga. Kas hooldusraamatus on kõik leheküljed alles ja leheküljenumbrid
jooksevad loogiliselt.
6. Kas mehhaanilisel odomeetril on kõik numbrid sirgelt ees
7. Vaadata, kas armatuuri kinnituskruvidel on lahti keeramise jälgi (üks võimalik eesmärk mehhaanilise odomeetri kerimine)
8. Roolilõtk või roolilatilõtk uurida
9. Amortide seisukord
10. Kas rehvid on ühtlaselt kulunud?
11. Klappida istmed alla, et vaadata ega istme all klaasikilde pole. Sama kontroll uksetaskute osas
Kere:
12. Stanged. Terved? Kriimudeta? Udutulede seisukord?
13. Kere. Kas on roostekohti (koopaääred, bensiiniluuk, numbritulede ümbrus, uste allääred, karbiservad, liistude juurest)?
14. Kere. Kas reljeefid jooksevad korrektselt? Küljekarpidelt kontrollida võimalikke venituspingi jälgi
15. Tuled. Kas terved? Kas põlevad?
16. Uksed. Kas teevad imelikke hääli? Kuidas sulguvad? Kas sisevalgustus põleb?
17. Uksed. Kas saab lukustada võtmest?
18. Veljed. Seisukord?
19. Kas katuseluuk ei leki?
20. Kas päikesesirmid ja istmete plastseljatoed on terved (avarii puhul lüüakse tihti pea või põlvedega katki)
21. Vaata armatuuri alla ja pagasiruumi, kas seal metall pole tugevalt korrodeerunud, kui on, siis arvatavasti auto üleujutatud olnud. Vaadata ka
seljatoe taskutesse, kas seal on hallituse jälgi
22. Kas uksetihendid ja aknaliistud istuvad hästi, taastatud autodel on need reeglina kehvasti paigas
23. Panna näpud rehvi ja küljekarbi vahele ja vaadata kas teisepool autot on ratta ja küljekarbi vahel täpselt samasugune vahe, kui ei, siis sild
viltu all
24. Pehme külmkapimagnetiga saab otsida kahtlastel kerepaneelidel pahtli kohti
25. Kas kapoti all poolraamide juures ja pakiruumis mati all ei ole imelikke keevitusi tehtud
26. Kas ei ole värvitolmu jälgi ukse käepidemetel, uksetihenditel ja plastosadel
27. Kas on liigseid antenniauke katusel, tagaluugil, auke armatuurlauas (võimalik endine takso või operatiivsõiduk)?
Elekter:
28. Airbag. Kontrolltuli peab süttima ja teistest kauemaks põlema jääma.
29. Armatuuris imelikke põlevaid tulukesi?
30. Kas kõik elektriaknad töötavad?
31. Raadio, CD. Kas töötavad? Kas kõik kõlarid töötavad? Kas plaate loeb?
32. Kas kliima töötab? Kohe puhub? Soe / külm? Erinevad kiirused?
33. Kas tulepesurid töötavad? Kas kojamehe pesurid töötavad?
34. Kas kojamehed töötavad vaikselt?
35. Elektripeeglid töötavad?
36. Kas sigaretisüütajat on kasutatud? Suitsetaja auto?
37. Kas signaal töötab?
Mehaaniline:
38. Kas uksed käivad seestpoolt lahti?
39. Kas pedaalid krigisevad, loksuvad külgedele?
40. Katuseluuk ei krigise?
41. Kas kõik turvavööd on olemas ja liiguvad kenasti?
Vanus:
42. Kas nuppudel on sümbolid loetavad? (kägukangi nupp, nupud roolil, suunatule kang, armatuuril)
43. Kas istmed on igalt poolt korras?
44. Kas roolil olev airbagi kate on ülejäänud sisuga ühte tooni?
45. Kas on näha puuduvaid detaile?
46. Kas lagi on määrdunud?
Proovisõit:
47. Kas käivitub kergelt?
48. Kas õlituli kustub ära mõistliku aja jooksul
49. Kas kõik käigud lülituvad kenasti
50. Kiirendamine: rahulikult ja täiega. Kuidas käitub auto gaasi tagasi lastes mootoriga pidurdades
51. Kas paisupaagis mullitab? Plokikaane tihend siis tavaliselt läbi
52. Sõita kaheksaid, et kontrollida esiveolisel autol pooltelgede seisukorda
53. Kas sildades on kolkse-naginaid-kriginaid
54. Ega rool ei vibreeri ega kisu suurema kiiruse korral?
55. Kas püsikiirushoidja töötab?
56. Mootori temperatuur peale sõitu.
57. Kas pidurdades pidurikettad ei viska?
58. Järsk pidurdus. ABS korrasoleku kontroll
59. Kas tagant viskab suitsu mootor (turbo läbi jne)? Kas töötava mootoriga õli sissevalamise avast viskab suitsu? (klapisääretihendid?)
60. Kontrollida ega sidur ei libise. Kõrgem käik, gaas põhja ja vaadata mootorpöördeid ja minekut
61. Kas käsipidur töötab?
62. Kas summuti löriseb?
Muu:
63. Mitu võtit? Mitu pulti? Kasutaja juhend? Raadio kood?
64. Kas on kaasas tungraud, veljevõti, varuratas , veoaas jm tarvikud
65. Kas talverehvid saab kaasa?
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.15 09:16
|
|
|
Sellise nimekirjaga oleks päris koomiline 12-15a. vana 3000euri maksvat A6-te ostma minna .
Targem on kohe koju jääda, või siis sammud salongi seada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 06.02.15 09:24
|
|
|
Jah-jah nõus aga mõistuse piires nimekiri abiks siiski!
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
ArnoldM
huviline
Registreerunud 10.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5Tdi 103kw
|
postitati 06.02.15 17:39
|
|
|
Super list, kindlasti lähtun osadest punktidest, suured tänud!
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.02.15 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Sellise nimekirjaga oleks päris koomiline 12-15a. vana 3000euri maksvat A6-te ostma minna .
Targem on kohe koju jääda, või siis sammud salongi seada. |
Miks selline suhtumine? Paljude jaoks on 3000€ väga suur raha ja selline nimekiri on algajale autoostjale kindlasti väga suureks abiks. Mina näiteks
kiidan takka selliste abinimekirjade tegemist neile, kes muidu ei oska midagi otsida-uurida. Muidugi, eks osa punkte on tiba anaalsed ja nii vana auto
puhul tõesti pole mõtet näiteks magnetiga pahtlijälgi otsida või kruvide keerasmijälgi vaadata. Nii vana auto puhul mõni väiksem avarii on enam, kui
kindlasti toimunud. Aga üldjoontes on asjalik list küll.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 07.02.15 10:03
|
|
|
Väga asjalik nimekiri. Tegin omale copy-paste sellest lausa.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.02.15 19:24
|
|
|
5000 eest on ju normaalseid autosid lausa valida juba, mõned neist isegi neljarattaveolised...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Lauur
huviline
Registreerunud 31.03.14
Asukoht: Tallinn/Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 2,5tdi
|
postitati 07.02.15 20:01
|
|
|
ma oleks väga ettevaatlik. Kindlasti tegu estrus autoärikaga.
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 09.02.15 22:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauur
ma oleks väga ettevaatlik. Kindlasti tegu estrus autoärikaga. |
Millest selline arvamus? Lambist? EstRus tegutseb Tartu kandis, teemas olev auto TLN-s
See nimekiri mis üleval kirjutati on päris hea, sellises hinnaklassis kindlasti pea igas lahtris väike virisemine/viga, kui muud ei saa siis normaalse
müüjaga saab iga vea arvelt kasvõi natuke hinda alla painutada.
Sellessuhtes hea, ei lähe midagi väga meelest kui autot vaatama minna.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.02.15 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Sellise nimekirjaga oleks päris koomiline 12-15a. vana 3000euri maksvat A6-te ostma minna .
Targem on kohe koju jääda, või siis sammud salongi seada. |
Miks selline suhtumine? Paljude jaoks on 3000€ väga suur raha ja selline nimekiri on algajale autoostjale kindlasti väga suureks abiks. Mina näiteks
kiidan takka selliste abinimekirjade tegemist neile, kes muidu ei oska midagi otsida-uurida. Muidugi, eks osa punkte on tiba anaalsed ja nii vana auto
puhul tõesti pole mõtet näiteks magnetiga pahtlijälgi otsida või kruvide keerasmijälgi vaadata. Nii vana auto puhul mõni väiksem avarii on enam, kui
kindlasti toimunud. Aga üldjoontes on asjalik list küll. |
Just seda ma silmas pidasingi. Algaja autoostja võiks igal juhul hoopis kellegi targema kaasa võtta.
Head pakkumised müüakse päeva või isegi tundidega ja kuni oma nimekirja välja otsid, oled juba ilma jäänud sellest autost. Ostan ise ka aeg-ajalt mõne
auto ja teen nüüd näite, kuidas.
Üldine pilt ja esmamulje, k.a. Sisu.
Olulisema lisavarustuse kontroll. Näit. parkimisandurid jne.
Üldine diagnostika, tihti on palju probleeme seoses kehva akuga. Puhastus.
Margipõhiste murekohtade ülevaatus näit. Pihustid, sisselasked, dpf, jne.
Kettad, klotsid.
Pilk põhja alla.
Vin kood ning dokumendid.
Lõpuks proovisõit erinevatel reziimidel kuni mootor soe.
Uuesti diagnostika.
Paljude masinatega paraku proovisõiduni ei jõua.
Mind on alati muigama ajanud sellised autoostjad, kes ei uuri oma naise läbisõitu ja värviparandusi ka nii põhjalikult, kui mõne autopanni oma.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
|
acerbis
huviline
Registreerunud 24.11.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.15 08:50
|
|
|
Hea pakkumise korral on jah minutite küsimus millal müüdud
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.02.15 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Quattro puhul arvesta kõrgemate hoolduskuludega tagasillale ja vahekasti hooldustele lisaks. |
Kus quattrol see vahekast on?
|
|
|
|
|