manmarsilt
huviline
Registreerunud 03.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.15 09:57
|
|
|
Audi 80 b4 2.0 85 kw 1994 märja ilmaga poob kinni.
Tere!
Ma olen lugenud selle teema kohta palju siit foorumist,et poob kinni jne, aga selget lahendust probleemile pole leidnud, seetõttu mõtlesin ehk
kirjutan ja on äkki keegi mõistlik ,kes oskaks aidata.
Mure siis selline:
Ostsin auto umbes 2 kuud tagasi ning algul oli kõik korras mingit probleemi ei olnud, siis hakkas asi pihta kui tuli esimene märg ilm, tühikäigul auto
puterdab umbes nagu tahaks välja surra, aga ei sure välja. Pöördusin oma remondi mehe juurde ja tema juurde jõudes oli kõik nagu korras, siis ta
soovitas, küünlad,küünla juhtmed,jagaja kaas ning rootor ära vahetada,tegin seda. Asi läks korda,kuni järgmise märja ilmani, siis viisin auto remondi
mehe juurde ja8 ütlesin et uuri mis viga ja jäi paariks päevaks seisma,siis alles võttis esile, ja siis mis ta seal leidis, et mingi voolik oli
kahekordselt pandud.sellegi vahetas ja jälle töötas,aga vahepeal oli olnud jälle külm ja kuiv, ning täna kui teed jälle märjad hakkas jälle sama asi
pihta,tühikäogul putertab ja sõitmise ajal poob kinni nagu ei ole jõudu. Õhulugeja töötab ei ei ole probleemi .vb asi kütuse pumbas aga samas oleks
selles asi ei mõjutaks niiske ilm seda vaid teeks kogu aeg.
Ette tänades . Mures audi juht 
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.01.15 12:35
|
|
|
Mina võtaks pihustipudeli ja paneks sinna vett.
Siis auto tuppa (toas on ju kuiv ja nagu ütled; on alati remondimehe juures kõik ok, täitsa usun - see on tavaline teema) ja tühikäigul tiksuma.
Ja siis hakkadki juhtmeid kriitilise pilguga vaatama ning pistikutele ja kahtlastele kohtadele vett pritsima...
Lootes, et ehk tekib mingi muutus tühikäigu töös....
Pumpa ma ei kahtlustaks (märjaga, kui kiirel pöördel sõita, siis ju ei puterda), pigem õhulugeja, tühikäiguregulaatori, tühikäigulüliti vms
juhtmed...
Niisama, kuivalt, saab ka viga otsida, aga see on ülitüütu.
|
|
|
|
manmarsilt
huviline
Registreerunud 03.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.15 13:21
|
|
|
Rgrhhh, käisin just remondi mehe juures ja rääkisin talle sellest pritsimisest, ja ta ütles et ta oli seda teinud ja ei olnud midagi teistsugust,
praegu istun autos ja ikka päris korralikult putertab, vb peaks vaatama kütuse pumbast mibevad voolikud või äkki saab pump kuskilt niiskust vahele,
remondi mees on aastaid minu ja mu perw autod korda saanud aga hetkel on talle see küll arusaamatu, kord teeb kord ei tee,või hakkabmootor läbi tõesti
minema, olen suht nõutu mida teha,, iseenesest võiks juu maha müüa varuosadeks aga puhthuvi mõttes tahaks ikka teada nilles asi on. Kütuae tase oli
vahepeal madal panin kütust juurde arvasin ehk aitab ,et äkki kütuae rõhk madal ei saa korralikult kätte aga ei poole paaki on kütuat ja ikka sama
jama,
Mu remondi mees on küll pikkade kogemustega mees, aga isegi temal on mõistus otsas, ehk on kuskil keegi kes ainult vanade audidega tegelwb ja oskaks
vb rohken vaadta mis ja kuidas,
|
|
|
manmarsilt
huviline
Registreerunud 03.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.15 13:35
|
|
|
lisaks veel mainin, et praegu lasin tühikäigul joosta pikalt ja ikka päris korralikult puterdas ,siis käisin kapoti all andsin ise pöördeid mitu korda
ja hetkwl läks jälle ühtlasemaks kui ikla pole see mis peaks olema, ning lisaks veel kui niimoodi vajutada gaasi järsku siis viskab pärast pöörded
peagu nulli nagu auto eoöi töötaks,
Nii nüüd natu jälle ootasin ja hakkas jälle korralikukt putertama
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 28.01.15 14:41
|
|
|
Sellel tüübil hakkab märjemate ilmadega reeglina kaks asja.
Kontrolli süütepooli, või võimalusel vaheta. Kindlasti ära kasuta näiteks TEMIC-u firmamärki. HÜCO on ok.
Lambda anduri juhtmestik üle kontrollida, kui on juhtmestik jätkatud või pistik vigane ja vesi satub signaalijuhtmele juhtub ka sarnane
situatsioon.
Jagajakaante ja rootorite osas soovitaks samuti kasutada BOSCH-i või BREMI toodangut. Toprani kaaned ja rootorid ei ole teinekord paari nädalatki
kestnud. Ma ei tea millest nad neid kaani ja rootoreid teevad, kui on olnud juhuseid kus juba tutikast asjast on võimalik megeriga läbi lüüa. Miskit
elektritjuhtivat materjali suudavad nad sinna sisse toppida. Osa mersusid ja bemme ei ole võimelised isegi käivituma noname jagajakaante ja
rootoritega.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.01.15 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: manmarsilt
,et äkki kütuae rõhk madal ei saa korralikult kätte aga ei poole paaki on kütuat ja ikka sama jama,
|
Väga lihtne küsimus: kui ta märjaga puterdama hakkab, kas siis, kui gaasi annad ja kihutad, käib mootor korralikult?
P.S. Kirjatehnika proovi ka kontrolli all hoida.
|
|
|
|
Odin2
huviline
Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,3
|
postitati 28.01.15 17:40
|
|
|
Siin võib jah mitu asja olla.Omal oli kunagi sama jama B4-ga millega sõidan siiani...
Vaata kui puhas või roostes see kütuse filter seal on vajadusel vaheta välja.Kütuse pumbaga puterdas mul samuti ja pidevalt tagus ühte ja sama kaitset
välja(milline ei mäleta).Aga mida sa võid koheselt proovida on,kui sa võtad lambda kaitsme välja ja vaata kas ta siis ka puterdab.Mina sõitsin päris
pikka aega ilma kaitsmeta enne kui tagasi panin uue anduri,kütuse kulu on tiba suurem ja küünlad tahmab kiiremini ära muud miskit.
|
|
|
manmarsilt
huviline
Registreerunud 03.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.15 12:37
|
|
|
Kütuse filter on vahetatud alles.
Lambda on korras .
Kui tuuritada palju siis hetkeks läheb korda aga kohe jälle hakkab tegema, ja ta teeb seda ainult märja ilmaga sest just paar päeva tagasi oli suur
sula ja lörtsi sadu,teed väga märjad hakkas jälle tegema , tühi käigul putertab nagu tahaks välja surra ja kui sõitma hakkan siis teise käigu juures
tahad kiirendada aga ei lase vajutad gaasi täiesti põhja ta ainult aeglustub mitte ei kiirenda jakui kolmandale panna saab natukene jõudu ja siis
uuesti,ehk ühesõnaga kui käikudega mängida siis läheb jälle hetkeks korda kuni aiis seisma peaks ja uuesti kohalt minema. jätsin siis auto seisma,
nüüd teed jälle kuivemad ja täna hakkasin sõitma ja ei midagi.
Kas ploki kaanes ei või asi olla ? Märjaga tekib kontents sisse ja see äkki mõjutab.??
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 03.02.15 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: manmarsilt
Kas ploki kaanes ei või asi olla ? Märjaga tekib kontents sisse ja see äkki mõjutab.?? |
See unusta küll ära.
See ikka pigem mingi elektriprobleem.
Krt, kas Kärheriga kapotiall käies ka mingeid tõrkeid ei teki? (jagajast ja küünaldest muidugi hoida vesi eemale)
|
|
|
|
|