Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Mure A6 RNS-E ei saa ühendust vag-comiga (Vastuseid: 64 | Vaatamisi: 7530)
Tarvin
huviline



Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 2013 S-line

postitati 01.02.15 12:30 Tsiteeri


Lõpuks siis oli aega sellega tegeleda ja täna tulid ka tulemused. Nimelt on viga enda selles piraat diagnosti juhtmes. See ei saa ühendust nii rooli kui ka makiga. Aga siis panin originaaljuhtme taha ning asi muutus koheselt. Alguses ei saanud makile kohe ligi ning asi tundus jälle lootusetu. Muutsin siis ühe juhtme ära mis algselt tuli maki tagant B5-st ja läks OBD porti PIN7-sse, kuid niimoodi ühendust ei saanud. Siis aga tegin ühenduse B5-st OBD port PIN15-sse ja nagu võlutud sain makiga ühenduse. Muutsin kodeeringu ära ja kõik mured on murtud. AUX väljund töötab ka suurepäraselt. Aitäh teile kes vaevusid mind aitama ja aega kulutama sellel teemal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tarvin
Lõpuks siis oli aega sellega tegeleda ja täna tulid ka tulemused. Nimelt on viga enda selles piraat diagnosti juhtmes. See ei saa ühendust nii rooli kui ka makiga. Aga siis panin originaaljuhtme taha ning asi muutus koheselt. Alguses ei saanud makile kohe ligi ning asi tundus jälle lootusetu. Muutsin siis ühe juhtme ära mis algselt tuli maki tagant B5-st ja läks OBD porti PIN7-sse, kuid niimoodi ühendust ei saanud. Siis aga tegin ühenduse B5-st OBD port PIN15-sse ja nagu võlutud sain makiga ühenduse. Muutsin kodeeringu ära ja kõik mured on murtud. AUX väljund töötab ka suurepäraselt. Aitäh teile kes vaevusid mind aitama ja aega kulutama sellel teemal.



Õnnesoovid;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 13:32 Tsiteeri


Vaadates eelnevalt antud SSP343, siis OBD pin 15 on L-lead lk10 ja lk11 näitab, et raadio ongi selle L-lead ja pin 15 otsas.

Ega Sa nüüd ei ole proovinud, kas vuffel juhe saab peale juhtme ümber tõstmist ligi?

Kert


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarvin
huviline



Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 2013 S-line

postitati 01.02.15 13:47 Tsiteeri


Enda vuffel juhe ei saa ligi ei raadio moodulile ega ka rooli moodulile. Kuid sõbra vuffel juhe sai rooli omale ligi. Eks ma proovin millalgi mõne teise juhtmega, kas saan raadio moodulile ligi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 13:50 Tsiteeri


Tee pilt oma kaablist.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarvin
huviline



Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 2013 S-line

postitati 01.02.15 13:58 Tsiteeri


http://www.upload.ee/thumb/4496993/IMG_1729.JPG
http://www.upload.ee/thumb/4496996/IMG_1728.JPG

VCDS version: 12.12.3.0
Data version: 20140905

Need on kaabli andmed


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 14:05 Tsiteeri


Kui teed kaabli testi siis K1 ja K2 on mõlemad OK?
K1 alt ehk pin7-ga, nagu korduvalt mainitud, ei peagi saama raadiole ligi.
Kirjatükist ei loe välja, et L liinis seda kaablit kasutasid(?)


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarvin
huviline



Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 2013 S-line

postitati 01.02.15 14:07 Tsiteeri


Jah kaabli testi tehes ütleb mõlemal OK. Aga kirjutatükist ei loe nagu küll kuskilt seda l-line välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.15 14:10 Tsiteeri


K2 = L line ehk pin15. Kirjatükis kirjeldad, kuidas pärast L line ühendamist RT kaabliga toimetad. Sealt ka küsimused, mida see kaabel teeb?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarvin
huviline



Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 2013 S-line

postitati 01.02.15 14:18 Tsiteeri


Aitäh kasutajale tl470487, kes aitas lahendada minu kaabli probleemi. Nüüd saan ka oma kaabliga kõigele ligi. Suurimad tänud kõigile, kes aitasid sellel teemal!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.15 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tarvin
Aitäh kasutajale tl470487, kes aitas lahendada minu kaabli probleemi. Nüüd saan ka oma kaabliga kõigele ligi. Suurimad tänud kõigile, kes aitasid sellel teemal!


Ehk jagaks infot.
Lootuseltult ei saa ka enda kaabliga ligi.
Raadio paigaldatud tehasest ja juhtmestik kontrollitud ning ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.04.15 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Tsitaat:
Algselt postitas: Tarvin
Aitäh kasutajale tl470487, kes aitas lahendada minu kaabli probleemi. Nüüd saan ka oma kaabliga kõigele ligi. Suurimad tänud kõigile, kes aitasid sellel teemal!


Ehk jagaks infot.
Lootuseltult ei saa ka enda kaabliga ligi.
Raadio paigaldatud tehasest ja juhtmestik kontrollitud ning ok.


Pönev. Ka mina ei saa B6-l originaal Concert II ligi ja vastavas alas toimetades, heli võtab hakkima, ekraanile aegajal viskub kiri DIAL vms, kuid löpp ikka see, et ei saa ühendust. Makk toimib ka roolilt.
Kaabel ja tarkvara sama, mis kodanik Tarvin´il, ehk VCDS/ Release 12.12.3 x64/ Data version 20140905.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.02.18 17:17 Tsiteeri


Mul umbes sama mure nagu siin teemas jutuks on olnud, hiina kaabliga pooled moodulid suhtlevad ja pooled mitte. Proovitud erinevaid C5 ja B6 autosid, ei suhtle navi, raadio, xenon, parkimisabi jne.. Kas annab midagi teha või tuleks kasutada originaal kaablit. Proovitud kaablid on 12.12 ja 16, kumbki ei toimi täielikult.

Edit: Siit saan aru, et kõik mitte suhtlevad moodulid kasutavad "teist K-liini", kas see on siis eraldi klemm OBD pistikus ja hiina kaablil pole see klemm ühendatud?
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/applications/100a6.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lzv8q
huviline



Registreerunud 04.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Renault 21 turbo; Jeep Grand Cherokee; Peugeot 405 Mi16x4; Mazda RX-8; Audi Allroad 3,0 TFSI

postitati 03.02.18 20:53 Tsiteeri


Omal oli selle hiia kaabliga sama mure, kõigi ajudega mis olid 7nda pini taga ühendust ei saanud. Kaablil oli ilusti peal kirjas DUAL K-line aga ilmselt see päris hästi ei toiminud. Ise lahendasin probleemi selliselt, et jootsin kaabli sees 7 ja 15 pini kokku. Siiani ( juba üle aasta ) töötab probleemideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.02.18 15:47 Tsiteeri


Tänud vihje eest, sai ka kokku joodetud need klemmid ja asi toimib.
Nüüd ei tea ainult seda, kas mingitel teistel mudelitel on midagi muud nende klemmide all ja see võib hakata nendega suhtlemist segama, eks selgub kunagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]