Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kompuuter ei näita ülerõhku - Viga leitud (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2315)
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 27.03.05 11:58 Tsiteeri
Kompuuter ei näita ülerõhku - Viga leitud



Probleem järgmine. Peale jäärja sõitu on rõhk koguaeg 1,1bar nii käivitades ja sõites. Omas arust nagu mingit voolikut pole ka lahti tulnud. Kiirendamisel 1 ja 2 käikudel kord on turbo taga ja siis mitte. Autoks s4 93 aut. Ega vist muud üle ei jää kui diagnosti vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.05 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vallo
Probleem järgmine. Peale jäärja sõitu on rõhk koguaeg 1,1bar nii käivitades ja sõites. Omas arust nagu mingit voolikut pole ka lahti tulnud. Kiirendamisel 1 ja 2 käikudel kord on turbo taga ja siis mitte. Autoks s4 93 aut. Ega vist muud üle ei jää kui diagnosti vedada.

Kapoti alt kontrolli turborõhu voolik üle. Tavaliselt tuleb voolik lahti sealt plastikkatte alt. Kas siis enne või peale potsikut. Plastikust katte all pean silmas seda katet, mis keskel mitmeid pistikuid katab (osadel autodel on see kate jalutama läinud).
On ka võimalus, et mujalt ühendusest on voolik lahti tulnud.
EDIT: Kattega vs katteta.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.03.05 12:47 Tsiteeri


Mul oli kapoti allvooliku klamber ära väsinud. uus klaber ja näidik jälle näitas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 27.03.05 13:21 Tsiteeri


Täpselt nii oligi nagu Maku mainis, suur tänu!
Kuid nüüd tekkis järgmine küsimus - vajutades rõhk üle 1,6-1,8 bar ei lähe ?. Kas tiba rohkem ei peaks olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.05 14:05 Tsiteeri


Tee ajule restart. Võta aku "+" klemm u. 5 minutiks maha ja asi võib paremaks muutuda. Praegu on ajus veakoodid seoses selle vooliku lahti olemisega. Mida rohkem veakoode seda vähem rõhku lubab...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.05 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vallo
Täpselt nii oligi nagu Maku mainis, suur tänu!
Kuid nüüd tekkis järgmine küsimus - vajutades rõhk üle 1,6-1,8 bar ei lähe ?. Kas tiba rohkem ei peaks olema?

Tsitaat:
Tee ajule restart. Võta aku "+" klemm u. 5 minutiks maha ja asi võib paremaks muutuda. Praegu on ajus veakoodid seoses selle vooliku lahti olemisega. Mida rohkem veakoode seda vähem rõhku lubab...


Kui palju see rõhk siis normaalsel juhul olema peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.05 15:43 Tsiteeri


Ma arvan, et vallo rääkis originaal näidiku poolt näidatavast absoluutrõhust. See peaks ikka 1,8-2,2 bar vahele jääma.
Ülerõhust rääkides siis -1 eelmistest numbritest.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.03.05 15:48 Tsiteeri


Selline küsimus ka siis, et kui airbagid on kas siis tohib ka akuklemmi maha võtta? Rõhust niipalju, et kuni 1bar ülerõhku (2bar siis kompul) on K24 vile jaoks kõige optimaalsem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alr
huviline



Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.05 06:11 Tsiteeri


Offroader, võta asja parem sedasi-kuidas sa akut vahetad autol, mil airbagid on? Olen stereo paigalduse käigus akujuhet mitukorda maha katkunud ja peale tagasi toppinud ja siiani kõik OK. Eks see ka need paugud toimivad ka saab aint ühel moodusel teada, mida mul lähiajal plaanid katsetada ei ole:D


2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 28.03.05 08:40 Tsiteeri


Akuklemmi võid vabalt maha võtta. Sellest ei juhtu airbagile mitte midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 14.04.06 21:51 Tsiteeri


aju püsitoite kaitsme väljavõtmine peaks andma sama tulemuse kui akujuhtme eemaldamine (S2 puhul kaitse 27 kaitsmekarbis, urS4 puhul kaitse 64 aju enda läheduses)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]