vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 27.03.05 11:58
|
|
|
Kompuuter ei näita ülerõhku - Viga leitud
Probleem järgmine. Peale jäärja sõitu on rõhk koguaeg 1,1bar nii käivitades ja sõites. Omas arust nagu mingit voolikut pole ka lahti tulnud.
Kiirendamisel 1 ja 2 käikudel kord on turbo taga ja siis mitte. Autoks s4 93 aut. Ega vist muud üle ei jää kui diagnosti vedada.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.05 12:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vallo
Probleem järgmine. Peale jäärja sõitu on rõhk koguaeg 1,1bar nii käivitades ja sõites. Omas arust nagu mingit voolikut pole ka lahti tulnud.
Kiirendamisel 1 ja 2 käikudel kord on turbo taga ja siis mitte. Autoks s4 93 aut. Ega vist muud üle ei jää kui diagnosti vedada. |
Kapoti alt kontrolli turborõhu voolik üle. Tavaliselt tuleb voolik lahti sealt plastikkatte alt. Kas siis enne või peale potsikut. Plastikust katte
all pean silmas seda katet, mis keskel mitmeid pistikuid katab (osadel autodel on see kate jalutama läinud).
On ka võimalus, et mujalt ühendusest on voolik lahti tulnud.
EDIT: Kattega vs katteta.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 27.03.05 12:47
|
|
|
Mul oli kapoti allvooliku klamber ära väsinud. uus klaber ja näidik jälle näitas.
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 27.03.05 13:21
|
|
|
Täpselt nii oligi nagu Maku mainis, suur tänu!
Kuid nüüd tekkis järgmine küsimus - vajutades rõhk üle 1,6-1,8 bar ei lähe ?. Kas tiba rohkem ei peaks olema?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.05 14:05
|
|
|
Tee ajule restart. Võta aku "+" klemm u. 5 minutiks maha ja asi võib paremaks muutuda. Praegu on ajus veakoodid seoses selle vooliku lahti
olemisega. Mida rohkem veakoode seda vähem rõhku lubab...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.05 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vallo
Täpselt nii oligi nagu Maku mainis, suur tänu!
Kuid nüüd tekkis järgmine küsimus - vajutades rõhk üle 1,6-1,8 bar ei lähe ?. Kas tiba rohkem ei peaks olema? |
Tsitaat: | Tee ajule restart. Võta aku "+" klemm u. 5 minutiks maha ja asi võib paremaks muutuda. Praegu on ajus veakoodid seoses selle
vooliku lahti olemisega. Mida rohkem veakoode seda vähem rõhku lubab...
|
Kui palju see rõhk siis normaalsel juhul olema peaks?
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.05 15:43
|
|
|
Ma arvan, et vallo rääkis originaal näidiku poolt näidatavast absoluutrõhust. See peaks ikka 1,8-2,2 bar vahele jääma.
Ülerõhust rääkides siis -1 eelmistest numbritest.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 27.03.05 15:48
|
|
|
Selline küsimus ka siis, et kui airbagid on kas siis tohib ka akuklemmi maha võtta? Rõhust niipalju, et kuni 1bar ülerõhku (2bar siis kompul) on K24
vile jaoks kõige optimaalsem.
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.05 06:11
|
|
|
Offroader, võta asja parem sedasi-kuidas sa akut vahetad autol, mil airbagid on? Olen stereo paigalduse käigus akujuhet mitukorda maha katkunud ja
peale tagasi toppinud ja siiani kõik OK. Eks see ka need paugud toimivad ka saab aint ühel moodusel teada, mida mul lähiajal plaanid katsetada ei
ole
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
Maqmaq
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 28.03.05 08:40
|
|
|
Akuklemmi võid vabalt maha võtta. Sellest ei juhtu airbagile mitte midagi.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 14.04.06 21:51
|
|
|
aju püsitoite kaitsme väljavõtmine peaks andma sama tulemuse kui akujuhtme eemaldamine (S2 puhul kaitse 27 kaitsmekarbis, urS4 puhul kaitse 64 aju
enda läheduses)
|
|
|
|