Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2133)
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 23.01.15 18:15 Tsiteeri
Audi A6 C5



Tere foorumlased.
Plaanis on soetada perre veel üks Audi,kuid tahaks head nõu.
Nimelt valikus on kaks mootorit. 2.4 ja 2.8, mõlemad manuaalid.
Olen kunagi kuulnud, et need kaks mootorit pole just kõige paremad, on see ka tõsi?
Kuidas peab nendel käigukastid vastu? Ja muidugi huvitab veidi ka veermik.
Kere koha pealt tean niipalju, et osad kipuvad tiba roostetama
:) Kuid see pole mureks. Igasugune info on teretulnud.
Kaks autot ka siis, mis on silma jäänud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1913487
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1868390


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 24.01.15 15:29 Tsiteeri


Ma sõidan C5 kerel A6'ga. Mootoriks 2.8. Mootori koha pealt on minu silmis tegemist korraliku ja vastupidava mootoriga. Ainsad asjad, mis mul silma on jäänud on liigne õli söömine ja suur küttekulu. C5 veermiku koha pealt - seal ikka kulujuppe läheb. Hiljuti vahetasin sarniire. Kuu aega tagasi vahetasin õõtsaliigendeid. Pukse on samamoodi korralikult vahetatud.

Käigukastiga pole mul veel kordagi probleeme tekkinud (auto olnud pere kasutuses ligikaudu 8 aastat). Rooste koha pealt midagi head samuti ei ole öelda. Vahetasin välja endal mõlemad tiivad (läbiv rooste) ning nüüd on ees ootamas ukse alused ning kõrvalistuja tagumisel uksel samamoodi roostetäpp.

Üldkokkuvõttes on tegemist kuluka autoga. Eks muidugi mängib palju rolli ka selle vanus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 24.01.15 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanelp
C5 veermiku koha pealt - seal ikka kulujuppe läheb. Hiljuti vahetasin sarniire. Kuu aega tagasi vahetasin õõtsaliigendeid. Pukse on samamoodi korralikult vahetatud.



Üldkokkuvõttes on tegemist kuluka autoga.


Kui sa oleksid kogu esisilla korraga ära teinud, siis poleks see auto "nii kulukas" :).


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 24.01.15 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: tanelp
C5 veermiku koha pealt - seal ikka kulujuppe läheb. Hiljuti vahetasin sarniire. Kuu aega tagasi vahetasin õõtsaliigendeid. Pukse on samamoodi korralikult vahetatud.



Üldkokkuvõttes on tegemist kuluka autoga.


Kui sa oleksid kogu esisilla korraga ära teinud, siis poleks see auto "nii kulukas" :).


+1! TanelP peaks korralikult asju tegema, siis see asi kestab kah. IMO on nende mootorite suurim viga nende kütusekulu. Muidu aga igati OK mootorid, auto ise on väga hea. Mulle väga meeldis- vaikne, mugav, esinduslik, väga hea koostekvaliteediga. Kere sõltub täitsa sellest, kuidas autot on hoitud, kuidas avariidega on. Sõbral on 97a C5, ehk siis päris esimesest portsust, kere on nagu uuel autol (okei, mõni kriim siin-seal, aga roostevaba täiesti), ostetud 10a tagasi Saksamaal Audi esindusest, korralik ajalooga auto. Samas tean inimesi, kelle C5 on teinud mitu avariid, mis kehvasti taastatud ja nii see rooste ja muud kerevead tekivadki. Muidugi, ükski kere pole igavene, kuid C5 on ikka üsna roostekindel, kui pole, nagu juba öeldud, kehvasti taastatud avariijälgi.
2.4 vs 2.8 on siin foorumis lahatud juba oioioi kui palju, kasuta otsingut. 2.8 käib edasi paremini, aga sisuliselt sama kütusekuluga. 2.4 eeliseks on natuke soodsam kindlustus. Manuaalkastid peaks olema üldiselt töökindlad, kuid loll autoomanik saab igast asjast jagu.
Endal oli 2.4 ja ei nurisenud muu, kui kütusekulu üle. Aga minek mind rahuldas. See on aga jällegi, suhteline asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.15 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragenor
Tere foorumlased.
Plaanis on soetada perre veel üks Audi,kuid tahaks head nõu.
Nimelt valikus on kaks mootorit. 2.4 ja 2.8, mõlemad manuaalid.
Olen kunagi kuulnud, et need kaks mootorit pole just kõige paremad, on see ka tõsi?
Kuidas peab nendel käigukastid vastu? Ja muidugi huvitab veidi ka veermik.
Kere koha pealt tean niipalju, et osad kipuvad tiba roostetama
:) Kuid see pole mureks. Igasugune info on teretulnud.
Kaks autot ka siis, mis on silma jäänud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1913487
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1868390

Ma olen kogu aeg mõelnud, kes sellised autosid ostavad, eriti äge on see viimane link. Ainus normaalne mootor, mida C5-kerele pakuti, on 4,2 (kas siis vabalthingavana või turbokana). Ära seda 2,4 küll osta. Ma hoian lippu 2 päeva vardas kui viimane esiveoline helesinine (või roheline) manuaalkastiga ja kerevärvi armatuuriga C5 Kuusakoskisse viiakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.01.15 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Tsitaat:
Algselt postitas: ragenor
Tere foorumlased.
Plaanis on soetada perre veel üks Audi,kuid tahaks head nõu.
Nimelt valikus on kaks mootorit. 2.4 ja 2.8, mõlemad manuaalid.
Olen kunagi kuulnud, et need kaks mootorit pole just kõige paremad, on see ka tõsi?
Kuidas peab nendel käigukastid vastu? Ja muidugi huvitab veidi ka veermik.
Kere koha pealt tean niipalju, et osad kipuvad tiba roostetama
:) Kuid see pole mureks. Igasugune info on teretulnud.
Kaks autot ka siis, mis on silma jäänud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1913487
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1868390

Ma olen kogu aeg mõelnud, kes sellised autosid ostavad, eriti äge on see viimane link. Ainus normaalne mootor, mida C5-kerele pakuti, on 4,2 (kas siis vabalthingavana või turbokana). Ära seda 2,4 küll osta. Ma hoian lippu 2 päeva vardas kui viimane esiveoline helesinine (või roheline) manuaalkastiga ja kerevärvi armatuuriga C5 Kuusakoskisse viiakse.


+1. Samas Golf2 pealt tulles oleks nagu Gagariniga ühes paadis ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.15 22:02 Tsiteeri


Mullegi juba tundub et 2 L-isendid on lõppkokkuvõttes sama kulukad ülalpidada kui 4.2, ise 2.8 peal. Samas kulgemiseks kärab kah kui ta korras on. Minu 2.8 ootab kap remonti seoses suure õlikuluga, nukaketi pingutid tahaksid ka vahetust, samad mis 4.2-sel. Samas tuttava Passatil on see 2.8 väga hästi kestnud, õli ka ei söö. Kuna A6 peal seda 4,2 väga saada ei ole siis äkki A8 ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 25.01.15 06:26 Tsiteeri


Ühte 95 aasta 4.2 A8-t olen poolteist aastat tagasi omanud. No comments :D
Võibolla oleks masin siiani minu valduses, aga kuna oli probleeme ümber regamisega, ehk siis müüja oli võltsinud ostu-müügi lepingu, sai see masin talle raha vastu tagasi antud.
Igatahes on hetkel kuul täitsa koos juba. Kuna auto läheks elukaaslasele, siis temale pole mingit erilist tõmmet küll vaja. Temale endale on veel silma jäänud A6 C5 Facelift 1.9 tdi, manuaal kasti otsas. Miinuseks muidugi üheratta vedu, aga seegi pole tema jaoks eriti oluline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.01.15 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragenor
Miinuseks muidugi üheratta vedu, aga seegi pole tema jaoks eriti oluline.


Samuti on lingitud isendid esiveolised :), kuid kui isend pigem kaasale, siis miks just C5? On ka mõistlikumaid valikuid Audi ridades, kui just c5 isendid.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 25.01.15 12:51 Tsiteeri


A6 C5 meeldib talle hullult noh. :D Ega ma siis keelata saa. Varem on ta omanud A4 B5 kerega, aga sinna ta ei taha enam istuda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanisL
klubiliige



Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003

postitati 25.01.15 13:19 Tsiteeri


Võta korralik 1.8 T ja peaks rahuldama tema vajadused:)
2.4 ja 2.8 küttekulu jääb suht ühte auku:) Kui aga meeldib mahedam mootori hääl,siis V6 juba on seda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]