matupoiss
huviline
Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.15 11:23
|
|
|
Audi A4 B5 tahhomeeter ei toimi
Probleem on selles, et umbes aasta tagasi lõpetas tahhomeeter korrektse toimimise. Pöörete tõusmisel see küll liikus veidi üles, kuid valesti ning
pidevalt "kukkus" tagasi alla ehk jamas edasi tagasi, nüüd on põhiliselt ainult nulli juures ning sealt edasi ei liigu. Spidomeeter toimib
korralikult.
Kas sellisel juhul ei ole tegu elektroonilise probleemiga, vaid äkki on mingi vedru läbi? Kui palju läheks sellise parandus maksma ja kus kõige
mõistlikum teha oleks?
Siin ka probleemist pilt: http://www.upload.ee/image/4477802/Screen_Shot_2015-01-22_at_13.20.51.png
|
|
|
argokb
huviline
Registreerunud 03.01.14
Asukoht: -
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.15 14:56
|
|
|
Pakun väntvõlli asendiandurit.
Võiballa on andur lihtsalt oma kohalt nihkunud.
|
|
|
xpr
huviline
Registreerunud 10.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: e46 330d
|
|
matupoiss
huviline
Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.15 13:34
|
|
|
Imeliku põhjuse pärast põleb ka mootorituli (esinduses öeldi, et katalüsaatoriga on probleeme, kuid ülevaatusest sai läbi), samuti piduriklotside tuli
põleb pidevalt; ka peale klotside vahetust. Kas see võib olla mõni üldine põhjus? Kas oskate soovitada kohta, kus saaks selle probleemi üle vaadata
ning umbkaudselt öelda hinna, palju nende vigade likvideerimine maksab?
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 26.01.15 13:34
|
|
|
Kui on võimalus, katseta teist analoogset plokki. Aastaid tagasi jamas tütre A4-l ka armatuur, aga enam ei mäleta täpselt, mis. Vahetasin kellad ja
kõik toimib tänaseni. Keegi kuskil rääkis, et neil pidavat juhtuma külmjoote viga.
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
postitati 26.01.15 13:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Kui on võimalus, katseta teist analoogset plokki. Aastaid tagasi jamas tütre A4-l ka armatuur, aga enam ei mäleta täpselt, mis. Vahetasin kellad ja
kõik toimib tänaseni. Keegi kuskil rääkis, et neil pidavat juhtuma külmjoote viga. |
Kas neil mitte immo kelladeplokis pole (ehk siis teist plokki ei saa plug in kasutada)?
Klotsituli võib põleda pistiku kehvast ühendusest (proovida saad ka nii, et autopoolsel pistikul ühendad sillaga klemmid ära - siis peaks tuli ära
kustuma)
Mis vigasid diagnostika näitab?
|
|
|
xpr
huviline
Registreerunud 10.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: e46 330d
|
postitati 26.01.15 20:17
|
|
|
Ainult plug-in kellade vahetamisel B5 FL auto käima jah ei jää - immo takistab. Eeldab pin vahetamist kellades või esinduses kaabliga.
Auto läheb korraks käima ja pöörded tõusevad ka kelladel siis- niipalju saab testida + hoiatustuled.
|
|
|
dellu
huviline
Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.15 09:43
|
|
|
Tallinnas saan mina kellade vahetusega enamasti aidata. Immo jah kellade sees, vaja natuke õpetada seal. Samas ju diagnostikaga peaks mootori ajust
saama vaadata, kas pöörded korras. Piduriklotsidel võib see olla, et äkki pandi andurita klotsid? Seda saaks samuti vajadusel ka välja progeda, et
klotse ei kontrolli.
Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude
korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
|
|
|
|