Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 (B7) (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2082)
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 21.01.15 11:40 Tsiteeri
Audi A4 (B7)



Tere,

kuna B7 kere kohta ei leidnud just palju infot siit foorumist, siis tegin uue teema.
Nimelt oleme maha müümas naise BMW 318i ning on aeg vaadata midagi asemele. Kuna ise sõidan C5 kerel 2.8Q ringi, siis teist sellist bensiiniröövlit juurde ei soovi. Nimelt on silma jäänud A4 1.6 75kW isend, mis on Eestist ostetud. Kuna ise olen suhteliselt võhik autode alal, siis küsiksin kogemusi ja arvamusi sellisest auto kombinatsioonist.
Eelkõige ootan informatsiooni, et kuidas peab vastu selle auto veermik.

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 22.01.15 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanelp
Tere,

kuna B7 kere kohta ei leidnud just palju infot siit foorumist, siis tegin uue teema.
Nimelt oleme maha müümas naise BMW 318i ning on aeg vaadata midagi asemele. Kuna ise sõidan C5 kerel 2.8Q ringi, siis teist sellist bensiiniröövlit juurde ei soovi. Nimelt on silma jäänud A4 1.6 75kW isend, mis on Eestist ostetud. Kuna ise olen suhteliselt võhik autode alal, siis küsiksin kogemusi ja arvamusi sellisest auto kombinatsioonist.
Eelkõige ootan informatsiooni, et kuidas peab vastu selle auto veermik.

Ette tänades.



Pole küll Audi, kuid mootor sama- nimelt Skoda Octavia II peal on sama mootor kasutusel. Mis ma oskan öelda- hea töökindel mootor. Võiks ehk kohati olla teravama minekuga, aga rahulikuks kulgemiseks väga asjalik. Maanteel 100km/h pöörded pea 3000, aga samas kütusekulu vähemalt Octavial hoidis maanteel 6 liitri kandis. Inimlikult sõites aasta keskmine 8.5, tehas lubab 7.2. Sõidan peamiselt lühikesi otsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 22.01.15 19:27 Tsiteeri


Maanteel ongi pöörded 3000 peal, kui Sa just 70ga ei sõida. 120 alas sõites üle selle. Mootori tekitatud lärm on kohutav. Edasi ei käi ja kui vaja, siis käru vedada on ka kohutav. Aga sellest olenemata sai, isegi talvel.
Tallinna sarnases linnas arvesta linna kulu julgelt 10 l ümber.

Ainus hea asi on kogu selle mõttetuse juures on mootori osakonna lihtne ülesehitus ja sellest tingitud mõneti odavad ülalpidamiskulud. Osad räägivad, et man. käigukastid pidid üles ütlema, mingisugused hammasrattad pidid purunema, kuid selle paarikümnetuhande kilomeetri jooksul, mis mina sellisega sõitsin, et lagunenud küll. Isegi ei lubanud.

Sõidud tegemata ei jää, aga on ka oluliselt paremate kiirusomadustega mootoreid loodud, mis annavad isegi madalamaid kütusekulunumbreid. 2.8'st sinna ümber istuda on päris naljakas ilmselt. Mitte, et see 2.8 nüüd VAGi jäämägi oleks, kuid ilmselt sel hetkel saad aru, mis tunne on kiirendust "kalendriga mõõta".

:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 22.01.15 20:06 Tsiteeri


Peale C5 2.8 on mootorid palju edasi arenenud ja see 1.6 jäta sinna, kus ta on - eelkõneleja kalendri mõõtevahend on asjakohane.

Parem osta mõni muu VAG masin mõistliku mootoriga, kui pingutada, et saada Audi ja kogu selle omamise ajal olla kimpus selle täiesti jõuetu mootoriga. Tegu siiski üle 1,5 tonni kaaluva masinaga. See on minu arvamus ja ei pretendeeri täielikule tõele, kuid mina läheks seda teist teed ja valiks midagi jõulisemat või muud marki masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 22.01.15 21:22 Tsiteeri


Jõudsin ise ka enda pika mõtlemisega sinna, et 1.6 võib ikka jube lahjaks jääda, kuigi auto läheb niikuinii naisele, kellel on seda vaja tööle ja koju sõitmiseks. Turbodega mootorite poole ei julge vaadata sellepärast, et kui naine ikka hommikul tööle läheb, siis ega ta autot soojaks ei lase vaid sisse, tööle ja minekut, ning selline teguviis võib turbole päris saatuslikuks saada.

Muidu oli silma jäänud ka 1.8 turboga bensiinimootor, millel kilovatte 120. Tegemist siis samal kerel oleva mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 23.01.15 12:26 Tsiteeri


Kõige lollikindlam peaks olema vast 2.0 96kw mootor.
Ega B7 kui sellisel väga palju tüüpvigu polegi. Tagaluuk kipub mädanema näiteks.
Täismass kipub 2 tonni kanti jääma, seega päris raske tükk.

Lahjemate mootoritega isendid on üldiselt suhteliselt kehva varustusega ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 23.01.15 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb

Täismass kipub 2 tonni kanti jääma, seega päris raske tükk.



2 tonni on täislastis - ega see A6 pole. 1500 kilo kuskil tühimass.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 23.01.15 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb

Täismass kipub 2 tonni kanti jääma, seega päris raske tükk.



2 tonni on täislastis - ega see A6 pole. 1500 kilo kuskil tühimass.


Ära jutusta. 3.0 disla näiteks on tühjalt 1780kg ja täislastis 2250 kg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 23.01.15 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb

Ära jutusta. 3.0 disla näiteks on tühjalt 1780kg ja täislastis 2250 kg.


Hetkel oled siiski Sina see, kes jutustab, kuna teemaks oli 1.6, 1.8 ja 2.0 R4 bensiinimootorid, millega kõigiga jääb auto mass 1500kg piiridesse. Kust kurat Sa selle diisli siia vedasid nüüd - see on hoopis teine teema, kui suure traktori mootori peale paned. Ja ka siis ei ole see auto tühimassilt 2 tonni. 200kg on väga suur asi auto kaalu juures. Tuleb ennast õieti väljendada teinekord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]