Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 avant 1.8 92kw-1999a-Kaspar77 (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1390)
Kaspar77
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.15
Asukoht: Järvamaa, türi vald
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.15 16:40 Tsiteeri
Audi a4 avant 1.8 92kw-1999a-Kaspar77



Teen teema ka oma auto kohta.

Tegu on minu esimese Audiga, ennem vuhasin mööda maanteed VW Ventoga.
Hakkates uut autot ostma oli plaan kindel, tahan endale Audi A4. Välimuselt ilus auto ning sõidumugavuselt 5+. Auto sai ostedud müügimehe käest, algul kartsin natuke et määritakse pähe hea hinna eest ilge jama. Kuid nii see õnneks ei olnud. Sain väga hea korrasolekuga masina.Auto on aastast 1999. sõidetud 5 aastat saksamaal, 2004-2009 on sõitnud ainult rootsis ja kuni tänaseni eestis. On olemas hooldusraamat kus kirjas kõik mis on vahetatud, mis ajal ja palju maksma on läinud.
Muidugi algul soovisin diislit, kuid kui müüki tuli auto mis oli nii hea hinnaga ja nii korralik siis pidin seda vaatama minema ja otsustasin ära osta. Ostsin selle 2014 septembris.

Autol on 1.8 92kw bensiini mootor.
Kütusekulu võiks olla natuke väiksem, kuid hetkeliste kütuste hindadega ei ole hullu.
Värv on pärlmutter roheline.
Olemas on haakekonks
Vahetatud enne ostmist kaskokindlustuse poolt esiklaas.
Ainuke suurem jama on et kliimapump on kinni kiilunud.


Väljapaistvat roostet autol ei leidu. Mõned kohad kobrutavad, kuid ei midagi hullu.
Mõned kriimud leiduvad ka stangedel.
Avariisi pole olnud.
Istmed vajavad kindlasti keemilist puhastust, need näevad hetkel väga koledad välja. Olen proovinud ise neid igatmoodi puhtakas saada kui loodetud tulemust pole veel kätte saanud. Targem on viia keemilisse.

Muidugi esinduse tööd annab kiruda kõvasti.
Hetkel olen teinud autol õlivahetuse ja esimeste piduriklotside vahetuse. Õlivahetusele kulus põhimõtteliselt kaks päevast sest õliväljalaskmis polt oli nii kõvasti kinni, et seda lahti saada tuli kõik võimalused läbi proovida. Isegi õlifilter oli niimoodi kinni väänatud et selle lahti saamiseks läks mitu tundi. Pole kunagi pidanud sellist vatti nägema et teostada õli vahetust.
Kui hakkasin piduriklotse vahetama selgus tõsiasi, et viimase klotside vahetamsise ajal on jäetud liugurid hooldamata ja mul õnnestus kaks neis puruks keerata. Sellist asja pole samuti kunagi näinud et liugurid nii kinni oleks. Tundub, et esinduse tehtud töö ei ole alati kõige kvaliteetsem.
Kuid muidu olen igati rahul oma ostuga.

Hetkel vaevab mind mure esimeste kojameestega. Kojamehed lähevad tööle kuid seisma jäämisega on probleeme. Jäävad paigale sinna kuhu ise tahavad. Olen selle kohta päris palju siit foorumis lugenud ning arusaanud et viga relees. Ostsin uue relee ja vahetasin ära. Mingi 5-10 min töötasid kojamehed ilusti kui siis hakkas jälle jama pihta. Võtsin relee lahti ja näha oli et üks kontakt on läbi põlenud. Kuidas see juhtuda sai ei oska öelda. Kui midagi lühisesse läheb või pinge liiga suureks muutub siis peaks kõigepealt läbi põlema kaitse mitte relee. Rääkisin sellest ka ühele targemale vennale ja tema arvates on läbi kojameeste mootori küljes olev reduktor mille tulemusena tõuseb voolupinge nii suureks et põletab lihtsalt relee läbi. Ise seda väga uskuda ei taha, sest kõigepealt peaks ikka minema kaitse. Oskab siin keegi äkki mingi lahenduse välja pakkuda milles võib olla probleem. Ennem ei raatsi uut releed peale panna kui kõik ilusti korras on.




Lähiajal lisan ka autost korralikud pildid.


http://file:///C:/Users/Kaspar%20Semm/Desktop/Telefon/C360_2014-12-31-14-05-04-246.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.01.15 19:02 Tsiteeri


Tere tulemast B5-te ridadesse.

Aga...võta aega ja kisu kojameeste hoovastik maha, puhasta ja määri uue määrdega, et libedamalt käiks. Lisaks võiksid uurida mootori ja pistikute olukorda.

Äkki seisneb relee maha põlemise probleem kangides, sest relee peaks süsteemis olema peale kaitset, kuid enne lülitushooba?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaspar77
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.15
Asukoht: Järvamaa, türi vald
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.15 19:41 Tsiteeri


Järgmine nädalavahetus võtan ette selle töö ja puhastan kõik need süsteemind ära, vaatan üle juhtmed ja pistikud.
Ning selleksajaks tellin ka uue relee ära, et saaks proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]