Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Iseteenindus garaa˛ (Vastuseid: 90 | Vaatamisi: 13660)
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.01.15 17:41 Tsiteeri


Väga põhjalikult tuleb antud teenuse juures läbi mõelda tööohutusalane tegevus. Kui klient endale autotõstuki pealt auto pähe kukutab või keegi keevitab näiteks bensiinipaaki ja garaa˛is kõik maha põletab, mis siis saab. Põhimõtteliselt peaks renditud töövahendite kasutamisel olema kasutajad seadmeid kasutama olema juhendatud + tööohutus. Allkirjadega loomulikult. Tasuks konsulteerida, kuidas õigusalaseid tagamaid kindlustada, kui midagi juhtub.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ElmoR
huviline



Registreerunud 12.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.15 20:24 Tsiteeri


Kindlasti, kasutajatega sõlmitavad lepingud, kus nad nõustuvad, et võtavad kogu vastutuse endale, järgivad tööohutust ja on tutvunud seadmete kasutusjuhendiga ning kasutavad tööriistu heaperemehelikult, tuleb lasta koostada juristil, et vältida hilisemaid probleeme. Samuti selleks on ka järelvaataja kes ikka jälgib selliseid asju, et tõstuki käpad pannakse ilusti alla ning keegi usinasti bensiinipaaki keevitama ei kuku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.01.15 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ElmoR
Kindlasti, kasutajatega sõlmitavad lepingud, kus nad nõustuvad, et võtavad kogu vastutuse endale, järgivad tööohutust ja on tutvunud seadmete kasutusjuhendiga ning kasutavad tööriistu heaperemehelikult, tuleb lasta koostada juristil, et vältida hilisemaid probleeme. Samuti selleks on ka järelvaataja kes ikka jälgib selliseid asju, et tõstuki käpad pannakse ilusti alla ning keegi usinasti bensiinipaaki keevitama ei kuku.

See on paberil kõik ilus. Aga kui nüüd midagi juhtub, siis meil on ka inimesed juba nagu "ameeriklased" ja võivad öelda, et selle Makita ketaslõikuri kasutusjuhendit talle ei tutvustatud ja nõuab sult valuraha. Ja kui seda teeksid, siis enne kui saad polte lahti keerama hakata peaksid tegema koolituse päeva, et jumala eest kõigil oleks selge, kuidas miski tööriist töötab ja mis on ohud. See ameerikalikkus, mis ka meile jõudma hakkab, nullibki sellised ettevõtmised ära. Eriti kui asja ametlikult teha. Mustalt, siis on suht savi ilmselt. Aga siis on kõik omal vastutusel.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MpunktRpunkt
huviline



Registreerunud 04.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Ootel: SEAT Leon ST 1.4TSI 2017. Eelmine: A3 1.8 92kw '97

postitati 19.01.15 11:52 Tsiteeri


Seda ilmselt saab vältida mingi klausliga ala "Käesoleva lepingu allkirjastamisega tunnistan, et oman piisavaid oskusi loetletud tööriistade ja seadmete ohutuks ning sihtotstarbeliseks kasutamiseks ja võtan täiel määral vastutuse loetletud seadmete ning tööriistade kasutamisest tekitatud isikulise ja füüsilise vara kahju eest". Kindlasti ei sobi see päris sellises sõnastuses, aga ilmselt mingi toimiv variant on võimalik sinna ikkagi tekitada.

Samas pole ka minul usku, et see kõik ennast ära tasub. Samuti ei maksa sarnaste küsimustike vastustesse liiga tõsiselt suhtuda, sest neid kes ütlevad, et "jaaaa muidugi kasutaks kui oleks selline võimalus olemas" on alati tublisti rohkem kui hiljem tegelikke kasutajaid. Siin teemas on päris korduvalt toodud välja probleeme, mida on väga keeruline või pea võimatu lahendada (kuid mida ei pruugi alati loomulikult ka esineda).

Siinkohal muidugi arvan, et viimasel ajal kiputakse liiga teravaks minema inimese küsimuse või arutelu peale ja unustatakse ära milleks üldse foorumid eksisteerivad. Selleks ju foorumid ongi, et arutada läbi teemasid. Sinna hulka kuuluvad ka vastuolulised teemad ja küsimused, mis aeg-ajalt tunduvad absurdsed (või on "what if" vormis). Meil on juba SR.org, kus küsijaid võib peksta nii nagu soovitakse. Siin klubis võiks siiski säilida mõistlikku ja sisulist arutelu soosiv suhtumine. Rohkem sallivust!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 30.01.15 19:06 Tsiteeri


Põhimõtteliselt vajaks iga ettevõtmine korralikku nö. äriplaani, aga soovitaks kindlalt koostada seda sellisel inimesel, kes on sarnases valdkonnas näit. autoremondis aastaid tegutsenud. Väga lihtne põhjus, miks uus äri ei saa toimima hakata on see, korralikult toimiv ettevõte maksab kõik maksud, kommunaalid, üürid, soetab tehnika tagab garantii(juhul kui nüüd see ootel olev töömees sekkub) jne ning siis on vaja küsida juba samasugust hinda nagu palju aastaid turul olnud tegijaid, ainsa vahega, et sul pole kliente, teadmisi(nagu varem tegijatel)jne. Kui ükspäev tuleb nii-öelda miinuspäev, siis järgmine päev peab juba topelt tootma, et nulli saada, aga toplet tootmine ei ole tegelt võimalik. Kui on iseteenindus, kus proovitakse klientidele graafiku järgset broneeringut pakkuda, siis esimese isetegija ootamatu viivitus, viib järgnevate päevade töö kõik segamini. Enamvähem korralike tööriistade investeeringu tagasitootmine on sellise ettevõtmise puhul ilmselt aastaid.
Ega ei taha targutada, aga olen ka ise remondiga tegeleva pisikese ettevõtte ajaja olnud 9 aastat ja eesmärk on tegelikult lihtne: kõige olulisem siiski elatise teenimine ning teiseks või kolmandaks on autode kordategemine või siis huvi antud valdkonna vastu aga kui kogu ettevõtmine esimest eesmärki ei toida, siis asi tuleb lõpetada või mitte üldse alustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 31.01.15 00:29 Tsiteeri


Siin tekib tunne, et selline värk oleks mõeldavam juhul, kui kogu ettevõtmine ei piirdu pelgalt sellega. Kui samas oleks juures kindlamat kliendi- ja rahavoogu tootev äri, siis ei oleks olukorda, kus väiksemgi tagasilöök selle "selvemeisterdamise" poolel lööks kogu kassamajanduse täiesti segi - olgu see siis "päris" remonditöökoda, pesula või mõlemad...

Silme ette tuleb Soomes mitmel pool Neste bensukates nähtav süsteem, kus bensujaama, kohviku ning automaatpesula lisaks on iseteeninduslik pesuhall ning ruum, kus on mõned tõstukid ise meisterdamiseks. Kumbki nendest toimib puhta ajatariifi põhiselt - enne teed, pärast maksad - ja "lollikindluse"/ohutuse mõttes ei ole tõstukisaalis ainsatki tööriista ja "tuletööd" on keelatud (tõstuki lisaks on võtta vaid õlikogumisanumad). Mingit etteregistreerimist vms ei ole ja kui miski pikale läheb, siis ei kõiguta see praktiliselt alati avatud bensiinijaama tööd ka eriti mitte. Lihtsalt sinu aeg ja raha jookseb, kui oma värgiga sinna pidama jääd. Tööriistade puudumine elimineerib selle, et kestahes läheb sinna jumalteabmida tegema, aga kellel vaja, saab selliseski kohas realistlikult plaanitud asjad tehtud. Näiteks õli on ise sellises kohas vahetamas küll käinud ja kunagi vahetas isegi radiaatori ära. Selliste asjade jaoks on tööriistad ikka olemas.


See oli pigem väike arutlus, kui otsene seisukohavõtt. Sellisele asjale oleks huvilisi ilmselt küll, aga pakutavate võimaluste valik sõltub paljus sellest, kas on muud tegevust seda asja toetama. Teisalt on asi nii, et suuremate võimaluste loomise puhul võib asi minna hoopis kinnise ringi "mittetulundusliku" kollektiivgaraa˛i moodustumise teed...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ElmoR
huviline



Registreerunud 12.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.15 21:06 Tsiteeri


Huvilisi oleks kindlalt. Ja selle peakski klient ise hindama oma oskuste põhjal, kui suure töö ta ise ette võtaks ja kas see tal niimodi ära tasuks.
See, et ainuüksi iseteenindus ära ei tasu on ammu selgeks saanud, "toetava teenuse" olemasolu on kohustuslik.

Asi küll väga vaikseks siin jäänud, kuid siiski ideed päris maha matnud pole. Üritan oma peas vaid ideed lihvida, et kui asi peaks isegi teostamisse minema, ei sünniks see surnult.

Ettepanekud on endiselt teretulnud.

Samuti mainin veel ära, et linnast välja garaazi asukoht kindlasti ei jääks, samuti ka mitte Lasnamäele, et kuskile Koplisse. Pigem Mustamäe/Õismäe kanti.

Tuleks koostada ka must-be nimekiri, mis oleks garaazis esialgu olemas - mis tavalise tunnihinna sees ning mida juurde laenutada saaks(olulisemad seadmed). Muid eritööriistu/seadmeid, mis tihti kasutust ei leia, saab soetada hiljem kui on näha et asi toimib ning läheb inimestele peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.02.15 21:34 Tsiteeri


Fakt on, et kui tegu oleks kõigile avatud teenusega, siis tuleks turvalisuse tagamiseks mõned asjad läbi mõelda, sest kui huvilise enda teadmatuse või oskamatuse läbi peaks õnnetus juhtuma, kus keegi viga saab, peab vastutuse koha pealt asi paigas olema ja mõningane "lollikindlus" peab ka olema arvesse võetud. Nondes siinsetes bensukate juures olevates hallides on näiteks just sellepärast platvormtõstukid - ei saa juhtuda seda, et käppasid alla ajades paned nii viltu, et auto sajab sulle kaela.

Samamoodi peab pakutavate tööriistade valik olema läbi mõeldud - mõnedega peaks võibolla olema lausa nii, et keegi oskaja inimene käiks rentides kohustuslikult "kauba peale". Vaevalt tahaks keegi, et näiteks keevitusega jantides oleks kogu ettevõte leekides ja vahel ei tee abimehe olemasolu isegi paha. Isegi on kunagi suutnud põhja keevitades endal pritsmetega püksid jalas kärssama panna...

Kõigile avatud teenust pakkudes on kõige sellega seotud võimalik vastutus tunduvalt keerulisem teema, kui "omade jopede" ühisel ettevõtmisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ElmoR
huviline



Registreerunud 12.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.15 22:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Fakt on, et kui tegu oleks kõigile avatud teenusega, siis tuleks turvalisuse tagamiseks mõned asjad läbi mõelda, sest kui huvilise enda teadmatuse või oskamatuse läbi peaks õnnetus juhtuma, kus keegi viga saab, peab vastutuse koha pealt asi paigas olema ja mõningane "lollikindlus" peab ka olema arvesse võetud. Nondes siinsetes bensukate juures olevates hallides on näiteks just sellepärast platvormtõstukid - ei saa juhtuda seda, et käppasid alla ajades paned nii viltu, et auto sajab sulle kaela.

Samamoodi peab pakutavate tööriistade valik olema läbi mõeldud - mõnedega peaks võibolla olema lausa nii, et keegi oskaja inimene käiks rentides kohustuslikult "kauba peale". Vaevalt tahaks keegi, et näiteks keevitusega jantides oleks kogu ettevõte leekides ja vahel ei tee abimehe olemasolu isegi paha. Isegi on kunagi suutnud põhja keevitades endal pritsmetega püksid jalas kärssama panna...

Kõigile avatud teenust pakkudes on kõige sellega seotud võimalik vastutus tunduvalt keerulisem teema, kui "omade jopede" ühisel ettevõtmisel.

Tegu oleks avaliku teenusega. Vastutuse tööohutuse ning kõige muu eest annab kliendile üle leping.
Platvorm tõstuk oleks tõepoolest turvalisuse poolest parem, kuid samuti on sellel ka miinuseid. Suurema ruumi puhul jääb alati võimalus taoline tõstuk vajadusel soetada. Esialgu siiski 2-post tõstuk.

See järelvaataja teema on siit juba läbi käinud - tema ülesanne polekski vaid lepinguid allkirjastada ja tööriistu üle anda, vaid siiski hoida ka tegevusel kaugemalt silm peal, et keegi tõepoolest näiteks bensupaaki keevitama ei lähe jne, vajadusel aidata auto kasvõi tõstukiga üles tõsta, abikätt pakkuda, midagi hoida/toetada. See siis oleks otseloomulikult hinna sees.

Ehk keegi autoremonditöökoja omanik/töötaja oskaks häid tööriista komplete, mille hinna ning kvaliteedi suhe oleks paigas.

Võiks ka teie abiga kokku panna ka siis nimekirja mis peaks kindlasti olemas olema tunnihinde sees. Küsitluse põhjal küll on enamvähem kõik välja toodud, kuid paljud loodavad kõikide asjade olemasolu 5€/h, seda kohe kindlalt ei juhtu. Tõenäoliselt lõhutakse kallid riistad/seadmed siis kiiresti oskamatute poolt ära. Kuid kuidas peaks toimuma kahju korvamine? Kas peab lepingu lisana tooma välja üksikasjalikult iga võtme ning padruni hinna? Või peaks see tunnihinna sees olema nn "loomulik kulu", kui keegi mõne tööriista ära lõhub, v.a asja kadumine, mis juba tähendaks vargust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 05.02.15 05:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ElmoR


Ehk keegi autoremonditöökoja omanik/töötaja oskaks häid tööriista komplete, mille hinna ning kvaliteedi suhe oleks paigas.



Ise kasutan Vata, Sata ja Kamasa tööriistasid.
Soetatud ~3 aastat tagasi ja seni ainult üks padrun lahkunud kolme komplekti peale.
Tõsisemate asjade tarvis on kaks vene aegset komplekti ja üks löökpadrunite karp.


Igasugused "selver special tool" on tavaliselt mõne päeva teema ja juba see vanaraua kasti rändab.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 05.02.15 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: ElmoR


Ehk keegi autoremonditöökoja omanik/töötaja oskaks häid tööriista komplete, mille hinna ning kvaliteedi suhe oleks paigas.



Ise kasutan Vata, Sata ja Kamasa tööriistasid.
Soetatud ~3 aastat tagasi ja seni ainult üks padrun lahkunud kolme komplekti peale.
Tõsisemate asjade tarvis on kaks vene aegset komplekti ja üks löökpadrunite karp.


Igasugused "selver special tool" on tavaliselt mõne päeva teema ja juba see vanaraua kasti rändab.


Lisaks eelpool mainitule julgeks soovitada IKH, Würthi ja AmPro tööriistasid. Würthi narre-silmus-lehtvõtmed ja lehtvõtmed mulle meeldivad (püsikliendina on isegi hind parem, kui Handymann vms), kruvikeerajad. AmPro hind on ok ja võib samuti rahul olla (Baltic Bolt), samuti suruõhutööriistad. Kliendiks registreerides võivad teinekord korralikud asjad maksta mitte oluliselt rohkem, kui "odavad." Würthi ja Ampro tõmmitsad on ka head. Ekstsentriklihvijatest on minu jaoks lagi Mirka, eriti selle elektriline varjant. Tarbib vähe võimsust ja on äärmiselt kompaktne. Ostsin kunagi esimese Eestis.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ElmoR
huviline



Registreerunud 12.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.15 07:45 Tsiteeri


Kas generaator M oskab ehk õelda, mis soomes taolise bensuka garaazi tunnihind on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.02.15 17:31 Tsiteeri


Pidi kohapeal vaatamas käima neid hindu - esimesed 20 minutit on 9.90 € ja peale seda läheb 0.49 eurot minutilt sellele otsa.

Tüüpilise Soome töökodade hinnatasemega võrreldes võib mõnikord isegi pikaajalisema meisterdamise juures selle hinnaga "kasumisse" jääda ja õlivahetuse laadsete pisitööde jaoks on asi täiesti aktsepteeritav...

Siin luges ja uuris veidi seda temaatikat weebis kohalikus kontekstis ja paistab, et neid bensukate juures olevaid kiputakse tasapisi ära kaotama. Põhjus on lihtne - nende tõstukikohtade kasutus on ajapikku aina vähenemas ja jaamadel on kasulikum nende asemele käsipesukohad teha.

Siin oma kandi jaamas on see tendents päris ilmne ja aimatav - kui millalgi aastaid tagasi oli enamasti tõstukile pääsemiseks järjekord, sest mõlemad kohad olid hõivatud, siis nüüd ei näe sealt mööda sõites enamasti tõstukite peal kedagi ja alati pääseb kohe löögile. Teine alternatiiv on see, et tõstukikohad koos väikse tööruumiga renditakse mõnele meistrimehele pisitöökojaks välja...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 07.02.15 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Pidi kohapeal vaatamas käima neid hindu...

Esimesed 20 minutit on 9.90 € ja peale seda läheb 0.49 eurot minutilt sellele otsa.

Siinkohal peab mainima, et Soomes on ka remondi töökoja tunnihinne teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.02.15 17:44 Tsiteeri


Tunnihind on teine, aga töö kvaliteet enamusel juhtudest sellega kohe mitte kuidagi ei korreleeru :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 07.02.15 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tunnihind on teine, aga töö kvaliteet enamusel juhtudest sellega kohe mitte kuidagi ei korreleeru :)

Selles on sul tõsine õigus. Küsida oskavad hästi ja kohvi juua samuti. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]