rennu
huviline
Registreerunud 27.06.05
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 176kw 2010
|
postitati 10.01.15 11:59
|
|
|
Ülevaatus.
Sooviks teada kuidas quattrole ülevaatust tehakse. Täpsemalt huvitab pidurite proovimine.
|
|
|
Reims86
huviline
Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a
|
postitati 10.01.15 12:09
|
|
|
Ja mind huvitaks just uuemad aastakäigud näiteks C6, C7.
Et kui lähen siis millele tähelepanu juhtida või ise jälgida.
Siin teemasi sellekohaseid päris mitu kuid need tehtud 2006 vms.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.01.15 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rennu
Sooviks teada kuidas quattrole ülevaatust tehakse. Täpsemalt huvitab pidurite proovimine. |
Täpselt sama moodi. Pole ju mingit erinevust.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 10.01.15 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rennu
Sooviks teada kuidas quattrole ülevaatust tehakse. Täpsemalt huvitab pidurite proovimine. |
Ei ole ju vahet, kas on FWD, RWD või AWD. Pidureid proovitakse nii, et need rullid ise all keerlevad ja auto on vabakäigul (automaatidel N) ning kui
kui vajutad pidureid jäävad rullid seisma. Algul katsetatakse esisilda ja siis tagasilda.
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 10.01.15 20:12
|
|
|
Tean et osad subaru omanikud lasevad rullid välja otsida selleks, et teine sild rullide peale läheks mida parasjagu ei testita. Pidid vinguma küll,
aga otsivad.
Samas käisin sõbraga kaasas ükskord volvoga, siis ka ülevaataja kohe küsis kas tavaline või nelik. Ning seina ääres nägin mingid tõstuki laadset asja,
millega tõenäoliselt oleks neliku puhul teine sild niisama üles tõstetud.
Keegi targem ehk ütleb nüüd, kas quattrote puhul tasuks ka neid rulle nõuda või ei tee see hetkeline test väga midagi kurja?
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 10.01.15 20:28
|
|
|
Ei juhtu midagi kurja.
Ise olen käinud vähemalt kuus korda neliveolise Audi/VW'ga ülevaatusel ja pole midagi juhtunud.
Aga hea on öelda ikka, et nelik on. Mõni ülevaatusemees võib ära ehmatada kui auto tahab end rullidelt maha visata
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.01.15 20:29
|
|
|
Ei tee see hetkeline piduristend kurja midagi. Ilmselt peaksid siis kõik nelikveoliste maasturite omanikud samuti neid "lisarulle" nõudma, kartuses
miskit ära löhkuda. Milleks üleliigselt paanitseda?
Isegi tehases ei kasutata quattro olemasolu puhul alati 4x rulle.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 17.02.15 23:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reims86
Ja mind huvitaks just uuemad aastakäigud näiteks C6, C7.
Et kui lähen siis millele tähelepanu juhtida või ise jälgida.
Siin teemasi sellekohaseid päris mitu kuid need tehtud 2006 vms. |
Ei ole juhtunud mitte midagi nii a6 C6 2009, a6 C7 2012 kui ka A7-mega (veebruar 2013), kõik quattrod.
Nii väikse kiirusega lastakse rattaid ringi, et isegi ABS ei saa aru.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 18.02.15 00:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
Nii väikse kiirusega lastakse rattaid ringi, et isegi ABS ei saa aru. |
Nii vist ongi - vastasel juhul ju ABS rakenduks ega laseks pidureid asjakohaselt proovida. Ka ühesillaveoga autodel...
|
|
|
tarmo4
huviline
Registreerunud 06.02.15
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Quattro 2.8 1998; A4 B7 2.0 2007
|
postitati 18.02.15 21:35
|
|
|
Kuidas üldse quattro vahekast toimib? Ilmselt on need eri mudelitel ka ajas muutunud. Kas on tavaline keskdiffer või mingi muu tarkus?
Igal juhul keskdifri olemasolu puhul ei saagi ju midagi halba juhtuda, kui ainult esi- või ainult tagasilda ringi aetakse.
See ongi diferentsiaali tööpõhimõte lasta neil eri kiirustel pöörelda. See kehtib ka juhul, kui üks sild käib ringi ja teine lihtsalt seisab.
Mingi aastani paigaldati ka difri lukk. Ilmselt keskdifri oma siis?
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 18.02.15 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo4
Kuidas üldse quattro vahekast toimib? Ilmselt on need eri mudelitel ka ajas muutunud. Kas on tavaline keskdiffer või mingi muu tarkus?
Igal juhul keskdifri olemasolu puhul ei saagi ju midagi halba juhtuda, kui ainult esi- või ainult tagasilda ringi aetakse.
See ongi diferentsiaali tööpõhimõte lasta neil eri kiirustel pöörelda. See kehtib ka juhul, kui üks sild käib ringi ja teine lihtsalt seisab.
Mingi aastani paigaldati ka difri lukk. Ilmselt keskdifri oma siis? |
Üldjuhul kui keskdiffer ei ole manuaalselt lukustatav ja seda ei kasutata ülevaatusel lukus asendis, probleeme pole SEST ülevaatus punktid pole ainult
meil siin .. eestis.
Ja insenerid ikka ka mõtlevad, et kuidas alustuseks saaks ülevaatuselt läbi, või üldse sertifikaate NING peale sõitmist asjad katki ei oleks või ei
oleks toimunud liigne kulumine, rapsimine, sõidumugavusega.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 18.02.15 22:28
|
|
|
Ainult esimese generatsiooni quattro (1981-1987) on keskdiffer manuaalselt lukustatav, ehk siis b2 ja c3 kere peal võib probleeme tekkida, kui
keskmise diffri meelega enne ülevaatuspunkti sisenemist lukustad.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.02.15 07:01
|
|
|
Vale teema mille peale oma aju sisse lülitada ja p*ska genereerima hakata - ausalt! Kui elektroonika hakkab näkku andma, lülitatakse mootor lihtsalt
välja ja kasutatakse ühte pedaalivajutust.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 19.02.15 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siim1314
Tean et osad subaru omanikud lasevad rullid välja otsida selleks, et teine sild rullide peale läheks mida parasjagu ei testita. Pidid vinguma küll,
aga otsivad.
Samas käisin sõbraga kaasas ükskord volvoga, siis ka ülevaataja kohe küsis kas tavaline või nelik. Ning seina ääres nägin mingid tõstuki laadset asja,
millega tõenäoliselt oleks neliku puhul teine sild niisama üles tõstetud.
Keegi targem ehk ütleb nüüd, kas quattrote puhul tasuks ka neid rulle nõuda või ei tee see hetkeline test väga midagi kurja? |
Sa võrdled Audit ja teisi marke. Enamikku Audidest võib vabalt "tavaliselt" piduristendist üle lasta. Subaru ja Volvo puhul on vaja pidureid
testida ratta kaupa või teisele sillale rullikud alla panna. Sõltub ülevaatuspunktis kasutatavast piduristendist.
|
|
|