baddass
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Võru/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (c5) 1,8t
|
postitati 09.01.15 07:18
|
|
|
Audi a8 3,3 tdi ei käivitu
Tere selline probleem et auto ise käima ei lähe , ainult eetri abil,ja kui sõidad siis vilgutab eelsüüteküünalde märki. Kui gaas põhja panna siis
sureb välja,ehk jääb kütte nälga.
Asi hakkas pihta kuuaega tagasi kui küte ära külmus. Vahetatud filter ,küte ette jõuab.diagnostika näitab fuel pressure regulator limit exeeded.
äkki keegi oskab soovitada midagi.
auto siis audi a8 3,3tdi 165kw, 2000a. v8, quattro
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 09.01.15 07:29
|
|
|
OT, aga targad räägivad, et kui korra autole eetrit näitad, siis enam ilma selleta käima ei taha minna ka.
|
|
|
|
baddass
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Võru/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (c5) 1,8t
|
postitati 09.01.15 07:30
|
|
|
tean seda aga paar korda ei harjuta teda veel
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
|
baddass
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Võru/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (c5) 1,8t
|
postitati 09.01.15 07:43
|
|
|
aga siis ta ei tohiks käima minna ju, ega keegi ei tea palju etteandepumbal surve peaks olema?
Tal 2 pumpa ka üks paagis ja teine kõhu all.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.01.15 11:50
|
|
|
Lisaks on kolmas pump kõrvalistuja poolel plokikaane tagumises otsas. Sellest pumbast peab tulema starteri andmise ajal 2.5bar ja käimise ajal 5.0bar.
Põhja-aluse pumba survet ei mäleta peast, äkki oli 3.0bar. Kõrgrõhu poolel peab olema käivitumiseks umbes 100bar, seda saab arvutiga jälgida starteri
andmise ajal.
See on parajalt keerumine auto muidu. Üks sarnase veaga on olnud minu juures Võrus kunagi, viga oli ühes pihustis tookord. Ega see sama auto pole
juhuslikult
Edit:
Paagipump ei pumpa kütust paagist välja, toidab ainult sifoonpumpasid paagis sees.
Mootoriajusid on kaks, veakoode tuleks mõlemast otsida.
|
|
|
baddass
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Võru/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (c5) 1,8t
|
postitati 27.01.15 13:01
|
|
|
audi
sai siis vag-comiga diagnostikat tehtud ja sellised asjad tulid
kustutasin vead ära ja panin eetriga käima, siis ei näitanud vigasid aga gaasi andes suri ära ja andis teise veakoodi
Control Module Part Number: 4D0 907 409 A
Component and/or Version: 3.3l/4VTEDC G400AG D03
Software Coding: 00016
Work Shop Code: WSC 02314
Additional Info: WAUZZZ4DZ1N002124 AUZ7Z0Y1416090
VCID: 2643101AC247002ECEF-4B36
2 Faults Found:
17473 - Fuel Pressure Regulation
P1065 - 35-10 - Regulation Discrepancy - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 35-00 - No Signal
Readiness: N/A
Tuesday,01,October,2013,14:11:46:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 4D0 907 409 A
Component and/or Version: 3.3l/4VTEDC G400AG D03
Software Coding: 00016
Work Shop Code: WSC 02314
Additional Info: WAUZZZ4DZ1N002124 AUZ7Z0Y1416090
VCID: 2643101AC247002ECEF-4B50
1 Fault Found:
17428 - Fuel Pressure Regulation
P1020 - 35-00 - Control Range Exceeded
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.02.15 11:32
|
|
|
See auto on minu juures hetkel. Sai kindlaks tehtud, et paagist ei tule kütust peale, põhjaalune pump imeb õhku. Paagisisene pump hääle järgi töötas,
aga paagis olevat "kaussi" järelikult ei täitnud mingil põhjusel. Võtsin paagist pumba välja, kütust oli paagis mõlemal pool umbes 5cm silma järgi,
näidik näitas ligi pool paaki vist. Hetkel ei oska öelda, kas kütusenäidik võis valetada. Igal juhul peaks paagipump kogu kütuse kokku korjama paagist
sifoonpumpade abil.
Avastasin ühe mõraga plastikust toru, seda toru pidi imebki põhjaalune pump kütust paagist välja. Ei oska öelda, et kui kõrgel seda kütusetaset seal
"kausis" hoitakse, võimalik et imeb õhku mõra ülemisest otsast.
Sai pandud prooviks ka teine kasutatud rõhuregulaator ja kütust imeb kanistrist hetkel, mootor käivitub nüüd omal jõul, aga siiski üpris pikalt
kedrates, arvatavasti mõni pihusti ka vigane veel
|
|
|