Lehekülgi: 1 2 |
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 21.01.15 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Küsin ka korra selguse jaoks.
Et kui mul on autol uste jaoks üks võti ja süüteluku jaoks teine võti, kas ma saaksin lasta näiteks süüteluku teha uste võtme ümber? Oleks vist
lihtsam teha 1 süütelukk võtme järgi kui 3 muud lukku süüteluku võtme järgi. |
Saab, juhul kui võtmed on sama tüüpi. On juhtunud ka seda, et näiteks ukselukud on uuemat tüüpi ning võti on teistsugune. Süüteluku lammutamine on
muidugi veidi keerulisem. Minuteada on kõik võtmete valmistamisega seotud ettevõtted koguaeg pakkunud seda teenust, et luku järgi võti valmis teha või
siis luku modifitseerida võtme järgi. Tegelikult igaüks, kellel veidi tehnilist taipu on saab aru kuidas asi käib, kui lukk on laua peal laiali. Pole
seal midagi keerulist.
|
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 01.02.15 14:37
|
|
|
Täiendan teemat vahepeal toimuvast ja mõtetest.
Kui auto soetasin, teadsin et on tüüpvigu mis mind ühel hetkel võivad üllatada. Olles varem mitmeid samu isendeid omanud, teadsin et ühel heal päeval
lööb armatuuris põlema tosooli taseme märgutuli. Tüüpveaks kipub olema lõdviku kolmik, mis on ka tosooli temperatuuri anduri jaoks, mis neil kipub
alati ühelt poolt purunema. Teadsin, et ennem kui mõne pikema tripi ette võtan, peaks selle kolmiku varuks ära ostma. Paraku juhtus see isegi varem
kui arvanuks. Ühel õhtul töölt tulles lõi tulukese põlema ja järgmisel hommikul tõdesin kardetud kohta. Suutsin masinga Forssi ära sõita, kus uus
asemele anti.
Pikalt vaevas mind ka üks "väiksem" mure. Nimelt, kliimas veakoodid puudusid aga salongi otse õhku ei puhunud, ainult üles ja alla. Ei näidanud ka
arvutiga klappe liigutades vigu. Eile sai siis hakatud lahkama klappide liikumisi. Kõik mootorid liikusid. Lõpuks kui kindalaegas sai eemaldatud
avastasin vea miks ei tule salongi otse õhku. Nimelt ühte klappi liigutav sinine hoob oli munaka pealt ennast ära visanud, millepärast ei avanud ta ka
otse puhumise klappi. Lisan pildi millest räägin. Kliki pildile et näga suuremalt:
Asja korda saamine oli tähtis ka sellepärast, et siis ei pea webasto niikaua järel olema. Jõuab soe õhk kiiremini terve salongi ära soojendada
Järgmiseks "to do" listi:
Geneka harjad ära vahetada
Süütelukupõhi vahetada
Süütelukk koos ukselukkudega ära vahetada. Sain pakkumise süütelukule koos nelja võtmega
Mõlema esiistme reietoe padjad välja vahetada, täna sain uuelaadse sportistme, kus tuleb doonorpadjad mõlema istme jaoks
Välistemperatuuri näidik ära vahetada (minu omal valgus ei tööta)
Iluvõre kroomitud äär Plastitipiga üle teha
S6 tiivad soetada
Tagaluugi juhtmed korda teha (aegajalt lähevad sõiduajal uksed ise lukku), tänu sellele ei tööta ka tagumine kojamees.
Põhja -ja käigukasti kate alla panna
Paisupaak vaja vahetada, ülemise vooliku juurest väheke lekib
Paar päeva oli kuivemat ilma ja tegin mõned värsked klõpsud (ilustamata):
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.02.15 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Tegelikult igaüks, kellel veidi tehnilist taipu on saab aru kuidas asi käib, kui lukk on laua peal laiali. Pole seal midagi keerulist.
|
Tänapäev hakkab järjest rohkem ja rohkem selliseks muutuma, et inimesed ei viitsigi üldse sellistesse puhtalt füüsikaseadustele alluvatesse asjadesse
süveneda. Kojamehe vedeliku juurde kallamine tundub juba mõnele "tegijale" selline ületamatu tegevus olevat - peab ju käed äkki pärast ära pühkima
. Õlivarda kontrollimine on TABU, sest alles aasta tagasi ju käisin
õlivahetuses ja mis see tase minu asi on. Ei imesta üldse, et sõidetakse ringi nii, et pump palub, et õli kätte saaks. Siin foorumiski kumab see läbi,
et seletad, mis moodi asju teha, aga lõpuks tuleb välja, et isikul ei püsi kruvikeerajagi käes. Ma ei väidagi, et kõike tuleks ise teha, aga see ei
tähenda, et roolis olles armatuuri erinevate hoiatustulede süttimise peale isik hoopis rõõmustab stiilis - oi kui kena, et muusika saatel ka auto
värvimuusikat näidata oskab .
PS! Minu C4 Q'd kõik seisavad ja ootavad rivis oma saatust, kuna pole ei aega ega viitsimist, et pisivead likvideerida ja sõitvana hetkel hoida -
rääkimata sellest, et nendega sõitjaid niikuinii poleks peale iseenda (kõigil juba teised pillid pepude all).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 01.02.15 18:32
|
|
|
Palun tee oma piltide suurused korrektseteks, lubatud pikim külg on 800pix.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 02.03.15 07:48
|
|
|
Väheke trükikirja vahepeal toimunust:
Sai auto müügikuulutus vahepeal jälle aktiivseks tehtud. Kuigi mitte nii suure sooviga. Aga see selleks.
Vahepeal on mõned asjad kimbutama jäänud. Esiteks aku kipub ennast mahalaadima kahe-kolme päevaga. Niipalju oleme saanud vea asukoha ringi väiksemaks
tõmmata, ning on teada, et viga tuleb otsida seoses asjadega, mis asjuvad kaitsmekarbi 8. kaitsme all (ehk siis seos võib olla salongi valgustitega
kliimaplokiga, istmemäluplokiga, peeglimäluga, midagi vist oli veel aga ei meenu hetkel). Kui see kaitse välja võtta, siis kaob ka tarbimine, mida
hetkel olen sunnitud nädalavahetusteks tegema, kui masin väga ei liigu.
Rihmapingutusamort koos õlaga jooksis vahepeal kokku, tänu sellele hakkas geneka rihma üleviskama, ise kartsin juba, et tegu roolivõimupumba või
koguni lati jamaga. Pääsesin vaid pingutusamordi õla ja uue genekarihma vahetusega ning kõik jälle sujuv.
Hetkel on webasto jälle töölepingu lõpetanud.. Arvatavasti on küünlaga mingi jama.
Pika otsimise peale sai lõpuks soetatud korralikud nivooamordid (üks uueväärne sachsi oma ja teine natune rohkem sõitnud Boge oma). Arvestades, et
uute saadavus on vaid esindustes ja tk'i hinnaga 755€, siis olen hetkel väga hÄppi.
Kuu alguses tuleb ka esisild ülevaadata, siis võib juba kevadele vastu minna.
|
|
|
Smm
huviline
Registreerunud 07.01.10
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.15 13:20
|
|
|
Istemälud oled paika saanud? Kui ei, siis tea, et see kuhu "memory" on kirjutatud, on ka nupp mida peab all hoidma salvestamise jaoks.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 02.03.15 19:16
|
|
|
Jaa, õnneks selle sain mingi aeg tagasi selgeks
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 05.03.15 13:28
|
|
|
Niisiis, kaua otsitud ja oodatult on Nivooamordid taaskord auto all tagasi - Eelkõige tänud viitsimise ja leidlikkuse eest lähevad "rebane22"-le.
Asjast lähemalt: Kuna meie riigis neid amorte järelturul enam ei kipu kohtama, sai toodud korralikud amordid "imedemaalt".
Eile sai lõpuks amordid paari tunniga alla ja töökorda seatud. Samuti puudus veel tagasilla küljest nivooamordi regulaatorvarras. Veel umbes kolm
aastat tagasi, kui esimesele masinale ka seda vaja oli, oli see Forsis kohapeal olemas, eile saime paraku vastuseks, et on tootmisest maas.
"rebane22" leiutas ja keevitas mulle samasuguse varda, mis sinna ilusti sobiks.
Kui amordid all ja vanaõli neist välja lastud oli pilt esialgu selline
Ning kui uus õli sees ja ennast üles pumpas oli maks kõrgus selline.
Pärast sai kanali peal mõõdulindiga esitiiva ja tagatiiva kõrgused võrdseks sätitud. Nüüd võib vajadusel koormat vedada, kartmata et tagument väga
mööda maad ei lohiseks.
Järgmisena tuleb tosooli temperatuuri andur ära vahetada.
Esmaspäeval peaks maanteeametist uued numbrid külge saama. 17" Avustele paremad nahad peale muretsema.
Õlivahetus ära teha. Webasto uuesti ette võtma. Minekut võiks ka väheke paremaks saada.
Nokkimist jagub.. Kuid kõike järge mööda.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 07.03.15 15:19
|
|
|
Mismoodi nivookaid õhutatakse? Omal ka nivookad muidu kobedad aga pukside vahetuseks tuleb mingi aeg alt võtta.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 07.03.15 15:54
|
|
|
Tagasilla juures on väikene "agregraat" mille külles on õhutuskraan... penikesed torud lähevad ka külge sinna.. Paremini ei oska kirjeldada
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 15.03.15 19:51
|
|
|
Otsustasin ka juba kevadele vastu minna, hakates veerema suveratastel.. Eks aeg näitab, kas oli õige samm või mitte
Klõpsasin mõned pildid juurde.
Kolm "S-i" aga milline, neist on päriselt S ?
Vahepeal sai garantiikorras vahetatud veepump.. Ning samuti läks vahetusse Automega paisupaak , mida Forsist vaid praagina pakutakse. Asemele läks
Toprani oma.
Homsest alates on saadaval ka 16" Avus valukad talvekatega, kellel huvi, vaadaku velgede ja rehvide teema alla.
Hetkel otsin jätkuvalt nivooamordi regulaatorit.
Lisan ka õlise pildi. Ehk keegi tunneb miskit ära ja on ka pakkuda.
|
|
|
viiruk
huviline
Registreerunud 15.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.15 23:36
|
|
|
Sumpsi järgi võiks arvata, et vasakpoolne on ess aga samas tagatuled on A6 omad. Äkki on hoopis kõik diislid, nagu seal majas kombeks?
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 20.03.15 12:49
|
|
|
Vasakpoolsel on ees õiged tiivad ka, panustaksin ka sellele. Reaalselt võivad kõik diislid siiski olla, sest asi see ninagi vahetada oleks.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 02.04.15 17:51
|
|
|
Teema lukku ja paluks huviliste endiste alla tõsta.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |