Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 2005 2.7 TDI tagumine kojamees töötab kontrollimatult, klaasipesuvedeliku lekkest? (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1587)
erxheins
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q

postitati 06.01.15 21:52 Tsiteeri
A6 C6 2005 2.7 TDI tagumine kojamees töötab kontrollimatult, klaasipesuvedeliku lekkest?



Kas keegi sellise probleemiga on kokku puutunud, et tagumine kojamees töötab suht lakkamatult mingite X intervallidega olenemata mis asendis kojameeste lüliti kang on ja kas klaas on puhas või must? :) Kojamees ise töötab nagu normaalselt aga suht närvidele käib juba kui ta lihtsalt lampi töötab seal kuidas ise heaks arvab ja mootorile ka see hästi ei mõju kindlasti. Taga ei tohiks tal vist vihmasensorit olla?
Kas võib asi olla selles, et klaasipesuvedelik lekib luugi sisse ja on seal mootori juhtimise lolliks/lühisesse vms ajanud? Kuna mul oli tagumise kojamehe düüsid umbes, sai neid suruõhu ja nõelaga susitud ja tundus, et sai ummistusest vabaks aga vett ei tule ikka korralikult, pole aega saanud uuesti susida seal.

Täna korra lähemalt vaadates tundus, et seespool luuki on jäljed/lõhn klaasipesuvedelikust (enne düüsidega pusimist ma seda pole täheldanud) mis viitab sellele, et see luugi sisse on lekkinud. Et teab keegi mis seal täpsemalt lolliks/lühisesse läheb ja kuidas korda saab? Kõigepealt kaitse välja võtta kui tahta edasi sõita aga muidu luuk lahti kakkuda ja uurida mootorit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ludvig
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.15 21:58 Tsiteeri


C5 kerega a6-tel oli see tagakojamehe jamamine minuarust üks tüüpviga ja tingitud klaasipesuvedeliku lekkimisest. Omal sain asja korda nii et katkusin mootori maha ja vōtsin ribadeks. Sees olevad vasest kontaktplaadid olid täiesti oksüdeerunud ja kogu sisemus oli märg. Kuivatasin ja puhastasin sisemuse ära ja kontaktplaadid tegin spets möginaga kokku mis kaitseb oksüdeerumise eest. Siiamaani (1,5 a) on nüüd korralikult toiminud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]