Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.14 21:20
|
|
|
Audi A8 Quattro 4.2 V8 - 1996 - Martin_H
Tere foorumlased!
Algselt oli plaan D3 kerega pill õuele tuua, aga vaadates järelturul pakutavate varuosade hindu ning ühed ja samad autod müügis pikemat aega siis
otsustasin vanem kere kasuks . Vaatama minnes valisin küll 2 eksemplari
välja mille vahel valida, üks oli seesamune ning teine oli 1000euri kallim facelift mida vaatama ei läinudki. Esmamulje oli viisakas, välimuse poole
pealt oleks vaja korralikku esistanget koos tulepesuritega sest juhipoolses nurgas on palju mõrasid. Mootor töötab hästi, käigukast võiks töötada
külmalt sujuvamalt, varsti käin Hõbenooles dünaamilist õlivahetust tegemas ära, vast saab anomaaliast vabaks . Müügi hetkel oli auto all mersu veljed koos korralike nokiani lamellidega
Iseenesest päris huvitav nägi välja nende velgedega, paraku ei ühtinud minu maitsemeelega Juhul kui keegi tahab neid soetada siis need on vabalt müügiks. Kaasa sain ka 18" 12 Spoke veljed, milledele sai
uued naastud peale tõmmata, et talvel turvalisem sõita ikka oleks
Varurattaks on tehasest originaalina tellitud 18" ja oli vist 7 kodaraga, mille vahetaks hea meelega ühe 12 Spoke vastu mis hetkel all on.
Varuosade nimekirja sain ka, prinditi 3le A4 lehele. Ja kui kellegil on ligipääs digitaalsel kujul nimekirjale siis VIN WAUZZZ4DZTN009782
Rääkides sõidumugavusest, siis on see sportlik. See väljendub koodiga 1BE, mis tähendab Sports suspension/shock absortion . Mulle küll
meeldib see juhitavus, kuid igapäevaliikurile võiks olla veidi pehmem vedrustus. Salongi poole pealt on sisse istutatud elektrilised juhiistmemäluga
sportistmed, mis on kaetud musta nahaga. Pean tunnistama, et väga mõnus on sõita nendega . Lisade hulgas on ka kardinad, tagumine siis elektriline, töötavad kenasti. Probleemide hulka saan liigitada püsikiiruse hoidja, mis
vahest ei taha tööle hakata, piisab auto seisma jätmisest ja uuesti käivitamisest. Vahetust vajaks ka kardaani muhv, mis katsumisel tundus olevat
suhteliselt lödi, ning tagumised amordid, mis häälitsevad ebatasasustel.
Loodan, et ma originaaliaustajate maitsemeelt ei riiva, aga mingi aeg tagasi sai tellitud Hiinast Bi-xenon projektor 27 dollari eest, mille ma ka juba
külge aretasin. Tulemuseks on väga mõnus valguslisa
Paar küsimust ka asjatundjatele, autol on all 4 käiguline tiptronic, mis võiks selle kood olla? Kas 4HP24? Ning kas 5 käigulised kastid ei sobi antud
auto alla? Kuidas saaks kätte kliimaploki? Olemas teine töökorras, aga ei oska kuskilt harutama hakata .
Panen autost endast ka siis pilte:
Praeguse seisuga olen vahetanud välispeegliklaasid uute vastu, juhipoolne oli pruunistumas ning mõlemal ei töödanud soojendus. Uus õhufilter ning
uued raamiga kojamehed panin samuti külge.
Panen siia nimekirja mis on tehtud:
*Tulepesuri pump 10€
*Jahutusvedeliku paak 10€
*Jahutusvedeliku vahetus 2.90€
*Käigukasti õlivahetus 198€
*Peegliklaasid 16€
*Kojamehed 10€
*Talverehvid Master 235/50/R18 380€
*Õhufilter 10€
*Karteritihend 20€
*Kapotiamordid 10€
*Generaator 35€
*Kliimaplokk pluss pirnivahetus
*Soojaklapi mootor 10€
*Käigukangi ümbris 5€
*Mootori põhjakate 40€
*Rooliotsad 36€
*Käigukasti filter ja tihend 40€
*Tagasilla reduktori tihendid
*Juhtmestik tulepesuritele 10€
*Esiamort 15€
*esimesed ja tagumised vedrud 60€
*Esisillakomplekt Fortune Line 175€
*Suverehvid 235/50/R18 Rotalla 280€
*Rehvivahetus plus velje sirgestamine ja keevitus 70€
*Remonttööd 200€
*Küünlad 55€
*KKKT 35€
Vaja teha:
Esistange korda
Martin.
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.15 17:38
|
|
|
Kas keegi oskab juhendada kuidas ma tagumiste amortide ülemiste poltidele ligi saaks? Kiskusin pagasnikupolstrid ära ja sealt ma küll ei leidnud
ligipääsu, samuti võtsin tagaistmed välja, tagaakna laua lasin lahti aga sealt alt ei näinud ma ka miskit. Kas ma peaks selle katte maha võtma ning
turvavöö pingutid samuti?
D2
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 07.01.15 17:45
|
|
|
Rattakoopast saad poltidele ligi
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.15 18:28
|
|
|
Okei, ühesõnaga logar maha ja saan ligi?
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
Mait8
huviline
Registreerunud 20.01.15
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.15 21:38
|
|
|
Xenon plokid vahelt võetud?
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.15 07:40
|
|
|
Ei ole midagi vahelt võetud ilma plokkideta HID ei töötakski.
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 27.01.15 17:44
|
|
|
Kui kaua nad sul õli vahetasid? Endal sama masin ja ülehomseks aeg kinni pandud õli, filtri ja võimalik, et ka tihendi vahetamiseks.
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.15 22:14
|
|
|
Aega kulus minul umbes 1.5 tundi, juhul kui sul vahetatakse filter ja tihend ära siis ikka kauem. Sul on ilmselt uuema aastakäigu masin, et väljalase
jalgu ei jää?
D2
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 28.01.15 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martin_H
Aega kulus minul umbes 1.5 tundi, juhul kui sul vahetatakse filter ja tihend ära siis ikka kauem. Sul on ilmselt uuema aastakäigu masin, et väljalase
jalgu ei jää? |
Mul 97.a ja 5ne Tiptronic. Öeldi, et õli, filtri ja diagnostika tegemiseks kulub umbes 2 tundi. Avastasin, et kastil mingi tihend ka lekib ja öeldi,
et mõne tihendi vahetavad ära 10min ja mõne 10 tunniga. Oleneb kust lekib, ise ei saa aru kust. Kui tihend lekib mootori ja kasti vahelt, siis peab
kasti maha võtma ja see võtab kusagil 10h. Väljalaske kohapealt ei oska midagi öelda. Eks kui homme ära käin vaatan, mis räägivad.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 28.01.15 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martin_H
Veel oleks vaja vahetada kastifilter ja tihend, kuna selleks, et neid kätte saada tuleks eemaldada väljalase ja antud kohas kahjuks ei olnud aega seda
tööd teostada meestel. Vähemalt vanemal A8-l on niimoodi, veel rääkisid mehed, et 4HP24A kastiga käidakse väga harva seal õli vahetamas, arvatavasti
peetakse antud hooldust liiga kalliks ja siis imestatakse miks kastid otsa saavad . |
5se kasti puhul annab kasti karteri välja nikerdada küll ilma sumpat näppimata. Ebameeldiv ta muidugi on, sest suht kindlalt lendab karteris olev õli
üle ääre sülle.
|
|
|
lauri
huviline
Registreerunud 09.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.15 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martin_H
Ei ole midagi vahelt võetud ilma plokkideta HID ei töötakski.
|
Kui HID, siis selle pärast sul see tuluke seal armatuuris põlebki ilmselt.
Kuidas see Hiina bi-xenon luup toimib? Plaanisin endalegi tellida aga mitte autole.
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.15 07:45
|
|
|
Tehase xenon on antud autol peal, ka sellega põletas tulede märguannet.
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.15 20:52
|
|
|
Täna oli ka tegusam päev, vahetusse läksid kapotiamordid, klaasi- ja tulepesuripumbad ning soojaklapimootor armatuuri all. Nüüd töötavad siis ka
tulepesurid, kuid eelmine omanik on pesurid kinni pannud sest üks ei pidavat tõusma üles. Samuti on praegu nii ühendatud, et iga kord kui klaasipesu
lasen siis peseb ka tulesid, aga tahaks ikka harvemini neid töös näha. ühed juhtmed tulid küll täpselt pumba juurde aga need on ära isoleeritud, kuna
voolu ei tulnud miskipärast peale. Klaasipesuripumba küljes on ka tasemeandur, millega lootsin ka veateate armatuuris kustutada, kuid kahjuks see seda
ei teinud. peab edasi uurima milles asi.
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 12.03.15 17:17
|
|
|
Esimesed logarid ostsin ma omale revalist möödund kevad, sota auk jämedalt. Mul oli esilogari tagumine osa( kaheosalised logarid) soome
killustikurahest hõredaks kulunud.
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.15 08:37
|
|
|
Mul oleks parempoolset esimest vaja, eile sain vasakpoolse vahetatud .
Samuti sain esimesed vedrud koos amortidega, nüüd jääb üle vaid alla kruttida.
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.15 20:41
|
|
|
Vahetasin ka kliimaploki ära ning selle pirnid, samuti korjasin kõik salongipirnid välja, milleks olid LEDid ning asendasin tavalistega. Veakoodist
lootsin sellega lahti saada, peale pirnide vahetust kadus veakood, kuid ust kinni tõmmates läks jälle põlema. Samuti olen täheldanud et iga kord ei
lähe lombivalgus tööle kui ukse avan, sellel mingi mikrolüliti kuskil? Lisaks sellele on ka probleem ilmselt ühtedes soojaklappe reguleerivas
mootoris, mis peaks juhtima sooja ja külma äärtes olevatesse ventidesse ning tagaistujatele, eks peab selle ka ära vahetama Keskmistest ventidest tuleb soovitud temperatuur. Kohale jõudis ka esisilla
komplekt.
D2
|
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 01.04.15 16:42
|
|
|
Kui ise oma S8 le vedruringi otsisin siis sain aru et sellele mudelile on vist saada päris eri mõõte vedrusid. Minul oli madaldus kuid tahtsin suht
kikkis autot kuid neid kikkis vedrusid ei leidnudki, kuid samas sõbral kes tol ajal omas 7 A8- t (vedas kütet) siis tema masinate taguotsad seisid nii
kikkis et jube aga aru ei saanud miks. Võibolla oskab mõni targem kommenteerida.
|
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
Martin_H
huviline
Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.15 17:45
|
|
|
Selle teema võib lukku panna kuna auto leidis uue omaniku
D2
|
|
|
|