Lambivana
huviline
Registreerunud 26.12.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,0
|
postitati 26.12.14 15:03
|
|
|
Solk paagis
Tervist! Kuidas paagist küte kõige lihtsamalt välja saada? Autoks siis a6 2006 2,0 103kw diisel. Kas arvutiga saab paagis oleva pumba tööle panna ja
filtri pealt välja lasta? Teadjatele ilmselt rumal küsimus aga mis teha. Tänud.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 27.12.14 09:14
|
|
|
Kõike nii välja ei saa. Ise võtaks paakide luugid lahti ja teeks korralikult puhtaks.
|
|
|
Lambivana
huviline
Registreerunud 26.12.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,0
|
postitati 27.12.14 19:19
|
|
|
Tänud vastuse eest. Suht uus asi minu jaoks ja esiti võõras seepärast ka imelikud küsimused. Aga ehk oskab keegi öelda kuidas saab kütus tahmaseks või
nii ja auto ei lähe pöördesse, ajab tagant valget, pöörded kõiguvad ja kohalt minema ei saa, sest kohe kooleb? Auto sai ostetud umbes 3 nädalat tagasi
ja sõidetud kuskil 2000km. Vahetasin filtri ja kütte aga ei miskit paremaks. Seni, kui sõitis, siis väga luks aga see aeg jäi minu jaoks ikka väga
üürikeseks. Kui keegi viitsib,siis võiks miskit arvata mis viga? Tänud ja head vana aasta lõppu!
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 27.12.14 19:23
|
|
|
Üli segane jutt.
Mis tahmane kütus ?
|
|
|
|
Lambivana
huviline
Registreerunud 26.12.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,0
|
postitati 27.12.14 19:45
|
|
|
Terv! No selline must kohe.Õli tase ei ole nagu muutunud. Lased läbipaistvasse kankusse siis on ikka must võrreldes puhta diisliga.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 28.12.14 09:30
|
|
|
Äkki vana omanik rongikütust kasutanud? See on selline tume. Ise vaataks paagid üle alustuseks ja siis võiks ju süda rahul olla. Hetkel tundub, et
mõju kütusepumbale / regulaatorile olemas. Mida kauem nii edasi sõita, seda kallimaks see minna võib.
Võid ka Jann-iga ühendust võtta ja lasta arvutiga vaadata.
|
|
|
discus
huviline
Registreerunud 13.12.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.14 18:27
|
|
|
Võid kontrollida tandempumba tihendeid, tihendite väsimisel võivad diisel ja mootoriõli seal pumbas omavahel kokku saada. Esinduses püütakse väita, et
eraldi tihendit saada ei ole, aga lõpuks leiavad tihendi ka eraldi( vahetus koos tihendiga paarkümmend eurot).
|
|
|
Lambivana
huviline
Registreerunud 26.12.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,0
|
postitati 28.12.14 18:29
|
|
|
Tervist! Tänan vastuse eest. Kui auto kanku pealt käis siis valget ei ajanud välja ja käis mõnusalt mahedalt aga kahjuks ei proovinud pöördesse ajada.
Nii hea meel oli, et ei tulnud meeldegi. Niipea, kui ma oma voolikud kokku korjasin ja õiged otsad kokku panin hakkas jälle pihta.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.12.14 21:05
|
|
|
Ehk oleks ikkagi mõistlik viga otsida(kui muidugi üldse midagi viga on), mitte paagi tühjendamisega jännata. Paagi saab muidu sõites ka üsna edukalt
tühjaks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.12.14 06:59
|
|
|
2.0TDI PD mootori tüüpviga - pihustiseibid. Vaadake korraks selle mootori toitesüsteemi ehitust, seejärel ei tohiks rohkem küsimusi tekkida.
Tõenäoliselt saad uut plokikaant osta, või lasta olemasolev taastada, Eestis tehakse, garantiid ei anna ilmselt keegi sellele plokikaane
taastamistööle.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|