Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 Avant Quattro 2.0 16v 103kw - 1994 - Piilu (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2842)
Piilu
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.11
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant Quattro 1.8T; A4 B5 Quattro 1.8T; 80 B4 Quattro 2.0->1.8T

postitati 24.12.14 12:43 Tsiteeri
Audi 80 Avant Quattro 2.0 16v 103kw - 1994 - Piilu



Terekest siinsele foorumirahvale, otsustasin teha teema oma igapäevaliikurist, et oleks enda tegemistest hea ülevaade ja saaks vajadusel nõu küsida. Esialgu on plaanis auto tehniliselt korda teha, Siiamaani autoga rahul.

Mõni mitte nii hea pilt:
http://www.upload.ee/image/4596065/20150313_121517.jpg

http://www.upload.ee/image/4596069/20150313_121602.jpg

http://www.upload.ee/image/4596072/20150313_122219.jpg

Ülevaade autost:
Esmane registreerimine 23.05.1994 Itaalias, Eestisse toodud 22.09.2005, Mina olen 4 omanik Eestis.
Keretüüp: universaal
Mootor: 2.0 16v 103 kW ACE
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 280000
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumeroheline met.

Turva- ja ohutusvarustus
*roolivõimendi
*kesklukustus
*ABS pidurid
*turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus
*4x elektrilised akende tõstukid
*elektrilised välispeeglid (soojendusega)
*katuseluuk (elektriline)
*4x kohtvalgustid
*kliimaautomaatik

Sisustus
*tekstiilpolster
*tagaistme seljatugi allaklapitav
*nahkkattega rool
*jalamatid (kummist)

Audio, video, kommunikatsioon
*stereo Parrot Asteroid Classic (Handsfree, GPS, Internet, SD kaart, 3x USB, Aux, Bluetooth)
*2x kõlarid ees (Blaupunkt Blue Magic CL100)

Muu varustus
*tagaklaasi soojendus
*pagasikate
*tagaklaasi puhasti
*veokonks (eemaldatav)
*Differentsiaali lukusti (kiirustundlikus eemaldatud)

eelmise omaniku poolt värskelt tehtud tööd: esimesed sarniirid, rooliotsad, kondid vahetatud.

Vigadest ostu hetkel:
Parem tagumine kont läbi, ees amordipadjad läbi, laepolster kinnitatud u. 100 knopkaga, kesklukk puldist ei tööta, kliima klapid ei liigu korralikult, juhiukse lüliti katki (laetuli ei kustu ära uste sulgumisel), vasak küljesuund ei tööta (tagant juhe ja pirn kadunud, kinnitused katki), kellaplokis mõni pirn läbi, hammasrihma kate puudu, rool väga kulunud ja krigiseb, kojamehed ei tule alla (peab kangi hoidma), istmed logisevad ja liiguvad halvasti, mootor puterdab vahest sõites 1000-2000rpm juures kui rohkem gaasi anda (rahulikul kulgemisel viga ei ole), käiguvahetusel endiselt kolks, jahutusventikad ei tööta, mingisugune rihmarullik teeb häält, juhiukse küljeliist lahti.

Sai enamvähem kõik teadaolevad vead kirja, ilmselt on neid veel.

Mõni päev tagasi sai vahetatud kojamehed, salongifilter, kliimaploki pirnid, mootori ja kasti padjad. Salongifilter nägi välja nagu oleks seda viimati itaalias vahetatud, kliimaplokk oli pime ja parempoolsed mootori ja kasti padi olid pooleks. Salongifiltri panin aktiivsöe oma, kondentsi enam akendel pole, mootoripadjad SWAG-i toodangi, kastipadjad EGT sain eelmiselt omanikult kaasa. Nüüd ootavad vahetust: õli ja filter, õhufilter, hammasrihm, kiilrihmad, p. t. kont, esimesed amordipadajd. Pildimaterjal vahetatud asjadest:

http://www.upload.ee/image/4427141/salongifilter.jpg

http://www.upload.ee/image/4427143/mootorikastipadjad.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Piilu
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.11
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant Quattro 1.8T; A4 B5 Quattro 1.8T; 80 B4 Quattro 2.0->1.8T

postitati 26.03.15 23:43 Tsiteeri


Nii, pole pikalt midagi kirjutanud, prooviks nüüd siis tasa teha. Vahepeal siis neid väheseid talvemõnusid nauditud ja üht-teist auto juures tehtud ka. Juba mõned kuud tagasi paigaldasin autole uue signalisatsiooni, nüüd siis töötab kesklukk puldist. Samal ajal avastasin, et salongitule lülitid esiustel olid katki, vahetasin ka need välja. Soetasin ka mudelipõhised kummimatid Automaailmast, talvel kõvasti parem.
Vahepeal juhtus selline asi, et esimesed kondid murdusid pooleks, kusjuures olid veel hiljuti vahetatud. Juhtus seee siis nädalase vahega, kõigepalt üks, siis teine. Tegemist oli EGT toodanguga, seega teistele ei soovita neid. Asemele panin odavama hinnaklassi kondid, tootjaks Optimal ja siiamaani kestavad.
Puterdamise probleemiga pöördusin speedsteri Hannese poole, veaks oli 2 mõranenud piipu, millest sooja mootoriga sädet läbi peksis. Hannes tegi asja korda ja jälle üks viga vähem. Ühtlasi kontrollis jahutusvendi anduri juhtmeid, need olid korras, seega ostsin uue anduri ja vahetasin ära - nüüd hakkab ilusti tööle kui kuumaks läheb.
Hiljuti tegelenud jahutussüsteemi probleemidega, kõigepealt lõpetas koostöö T-kolmik kuhu külge käib jahutusvedeliku temp. andur, nimelt murdus see kolmik klambri koha pealt pooleks, õnneks juhtus maja ees parkides. Uus maksab forsis 5-6 euri. Pildil detail nr. 12.

http://www.partsbase.org/media/images/audi/5a7070ae5e0ae6b87dec4d1c87e855cb.png

See parandatud oli nädal rahu, siis aga õlitaset konrollides, läksin vastu jahutuslõdvikut ja murdus radika küljest samamoodi klambri alt ära. Varem olin ka täheldanud, et kui mootor soe, tuleb õrnalt auru aga ei saanud aru täpselt kust, nüüd andis vähemalt koha välja.

Täna sai ka vähe auto kallal nokitsetud, Vedasin esimestele kõlaritele uued juhtmed ja tegin kärukonksu pistiku korda. parempoolset juhet vedades jäi silma selline asi:
http://www.upload.ee/image/4596179/20150326_194927.jpg
Tegemist siis kliima sisetemp. anduriga, probleem selles, et juhet pole taga. Oskab keegi õelda, kustkohast see juhe üldse tulema peab, kas kliimaploki tagant või kuskilt sealt vendi torude pealt/vahelt? Ise nagu otsisin ja ei näinud küll kuskil. Kliimaplokis väärtusi vaadates näitab mõlemat sisetempi nulli seega peab ülemist ka kontrollima ja külma ei puhu kliima üldse, isegi mitte LO peal.

Järgmised asjad mida vaja teha:
*Suverattad alla
*Kliima korda
*Õlivahetus
*Esiamordid vahetada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 15.04.15 17:56 Tsiteeri


Kas asemele tuleb 1.8T või V8?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Piilu
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.11
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant Quattro 1.8T; A4 B5 Quattro 1.8T; 80 B4 Quattro 2.0->1.8T

postitati 15.04.15 20:16 Tsiteeri


Kahjuks mitte kumbki, põhjus allpool. Mootori panin müüki sest sellele kasutust endal ei ole. Praegu siis plaan selline et neliku jätan endale, kuigi sedaanile olin juba kõik vajaliku peale kasti ostnud. Lähiajal vaatan mis veel endale jätan ja ülejäänud müüki. Eks siis paistab kas saab sedaani sõitma või ostan midagi muud, fakt on see, et autot on vaja. Sedaanil on pooleli 2.0 66kw -> 1.8T 110kw mootorivahetus, mootor ise on vahel, aga palju asju veel puudu.
http://www.upload.ee/image/4640209/20150413_110719.jpg

Avariis 100% ise süüdi.
Ülejäänud pildid: https://www.dropbox.com/sh/joyrptbky6xgqsj/AACIlFn9trYjtBVYHvzk905Ya?dl=0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]