K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.14 17:55
|
|
|
2.5 TDI, müüa või mitte müüa?
Sai äsja just valus hoop rahakotile kogetud oma masinaga. Algul läks pump, taastati ära. Ja nüüd sain just tunda nukkvõllide vahetust. Masina seis
nüüd selline, et kõik on ok ja sõidab ideaalselt. Nimelt lendas mul kuus nookurit vahelt ära. Vahetatud sai kaks lühemat nukkvõlli uutega, uued
nookurid ja muu krempel sinna juurde. Tuli välja, et üks pikem nukk oli täitsa uus alles, teinegi polnud halvas seisus aga ikka veidi sõitnud. Oskab
keegi omast kogemusest öelda, mida sellise masinaga nüüd peale hakata? Osa rahvast soovitab müüa kuna too mootor on paras nuhtlus hoolduse kohapealt
(tõestas end ära), aga samas on nüüd suuremad tööd teostatud ja osa soovitab masinat just alles hoida. Kuidas käituda? Vahetusega müüki ja uue loterii
peale välja?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 23.12.14 06:12
|
|
|
Olen teinud paar sellist laiali jooksnud mootorit korda, omanikel on olnud kindel plaan peale seda maha müüa see õnnetus, aga sõidavad siiani ilma
igasuguste probleemideta. Samuti võtsin hiljuti ühel sellisel klapikambrikaaned maha, millel oli umbes 50.000km tagasi kogu nukkvõllikomplekt ära
vahetatud ja kõik oli nagu uus praegu, mingeid kulumisjälgi polnud. Ei saagi aru, et kuidas need nii kiiresti ära lagunevad mõnel, arvatavasti ei
maksa õli pealt koonerdada, korralik õli iga 10.000km järel ja peaks kestma see mootor!
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 23.12.14 06:40
|
|
|
Teine mõtteviis võib ka olla see,et miks peaksid müüma nüüdseks korras auto,et kellegile teisele rõõmu pakkuda,kuigi ise oled suured summad alla
ladunud ja võiksid ise rahulikult edasi kulgeda.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 23.12.14 07:06
|
|
|
Tahad kellegile jõulukinki teha ? Kui nüüdseks ise oled juba need vead
kõrvaldanud,siis sõida ikka ise edasi sellega vähemalt mingi aeg Tulevikus
saad ka müüa kui on soovi
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 23.12.14 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Olen teinud paar sellist laiali jooksnud mootorit korda, omanikel on olnud kindel plaan peale seda maha müüa see õnnetus, aga sõidavad siiani ilma
igasuguste probleemideta. Samuti võtsin hiljuti ühel sellisel klapikambrikaaned maha, millel oli umbes 50.000km tagasi kogu nukkvõllikomplekt ära
vahetatud ja kõik oli nagu uus praegu, mingeid kulumisjälgi polnud. Ei saagi aru, et kuidas need nii kiiresti ära lagunevad mõnel, arvatavasti ei
maksa õli pealt koonerdada, korralik õli iga 10.000km järel ja peaks kestma see mootor! |
Olen sinuga 100% nõus. Ise sõitsin 4,5 aastat kahepoolesega ning mootori poolt kõrgsurvepumba ära vahetanud (uue vastu mitte remonditud/taastatud),
ning pole see rohkem mulle mitte ühtegi probleemi tekitanud. Õlivahetused 8-10 tuhande järel ning asi käib siiani uue omaniku käes nagu kellavärk.
|
|
|
|
differ.ee
huviline
Registreerunud 10.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.14 08:44
|
|
|
Müüd maha ja ostad uue ja "parema". Näiteks 2.0tfsi, millel arvestad kuskil 100 000km juures juba kolvigrupi vahetusega(ce 5000eur), kuna võtab
õli.
Vaadates uusi masinaid, siis see 2.5tdi on väga hea mootor
|
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 23.12.14 10:34
|
|
|
Mul on olemas kogemus nn "stockholmi" sündroomiga mis mind vaevas. Omasin ise kunagi taolist laipa, mille igakordse kordategemise järel olin
veendunud pöial püsti, et nüüd on auto ikka täiesti korras ja kõik vahetatud.... 2 nädalat sõitu ja üllatas juba midagi, mida uneski ette ei osanud
näha. Alates mootori kappremondist (krooni ajal 50k) lõpetades ATM kasti kappremondiga (20k), kukkusid järgmisel korral tagant ära roolikarp,
amordid... ja need olid alles mõni aasta tagasi vahetatud uued Bilsteinid... Ühesõnaga, peale ca 130k EEK investeerimist sellesse autosse, ma andsin
ta lõpuks ära 23k EEK eest. Seda kusjuures siis kui ATM oli renoveeritud viimasena - jällegi 20 k eest - saaks aega tagasi keerata oleks viinud
emexisse või jupp haaval lihsalt maha müünud. Tookord ma juba vihkasin ise-ennast kui iga kuu 8 kilo EEK remondi arveid maksin, mille puhul oleks
võinud vabalt võtta liisingusse tutika garantiiga auto. Ja kindlasti parema, uuema ja moodsama!
Edu otsustamisel!
Terv,
ash
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 23.12.14 10:54
|
|
|
Minu hitleril läks kõigepealt vahetusse ABS pump,seejärel remonditi ATM kast,siis kõrgsurvepump ja ise olen vahetanud kütusetaseme anduri.
Nende remondikulude maksmiseks pidi natuke rohkem higistama ja vaeva nägema.Peale seda kadus igasugune müümise mõte ära,kuna auto turuväärtus nagunii
madal ja seda allalaotud raha NAGUNII tagasi ei saa.
Sellepärast sõidangi ise edasi,tean mis on tehtud ja mis võib veel ees oodata.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.12.14 17:23
|
|
|
Kuna nagunii keegi üle korraliku teleka hinna ei maksa sellest, siis sõida, kuni liigub, seejärel korras kallimad jubinad müüki ja ülejäänud sinna,
kus on selle koht. Kena jõulu ja ära muretse igasugu tühja tähja pärast.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.14 18:25
|
|
|
Tänan vastuste eest! Igatahes läks auto müüki
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.14 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: K.R.
Tänan vastuste eest! Igatahes läks auto müüki |
Missuguse hinnaga? |
Ausalt öeldes ei oska ma midagi täpset küsida aga järelandlik ma ka ei ole. Raha mida sinna alla sai laotud ei saa nagunii tagasi, selge see. Ma panin
esialgu 2500 ja juurde, et hind ei ole rauast. Soovid teha pakkumist?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 04.01.15 14:58
|
|
|
Mis tootja nukad ja jupid külge läksid?
Auto hind? kuulutus?
|
|
|
marek89
huviline
Registreerunud 19.09.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.15 10:00
|
|
|
Ise elasin just samasuguse šokiteraapia üle.
Auto läks rihmavahetusse ja lõpparve jäi 2300€ juurde.
Panin ise TMC nuka komplekti. Poolel mootoril läks plokikaas ka vahetusse, kuna ainult otsmised nukkvõlli pakud olid terved, ülejäänd pooleks. Nii sai
pandud siis uus(kasutatud) plokikaas.
Algul oli küll tunne, et võib aint vihaga edasi sõita aga praegu hakkan juba toibuma ja tundub hea auto olevat jälle.
|
|
|