AndrusN
huviline
Registreerunud 10.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.14 21:26
|
|
|
Audi A6, 2006a quattro tagasild ragiseb/poob
Tere.
Mure selles, et kui rool välja keerata ja sõitma hakata, siis tagasillas on päris suur ragin.
Ragin kaob ära, kui auto sõidab otse.
Raginat teeb ainult siis kui auto on soojaks sõidetud. Mingi aeg käis ka Flamekos diagnostis siis seal öeldi et tagadiffer poob, ja kõik.
Mida see tähendada võiks? Kas äkki on diffris vähe õli või miskid osad kulunud?
Ja siis on veel vahel kerge vahel suurem vibra aeglaselt kiirendades 35-50 juures ja 70-90 juures.
Ning samamoodi ei ole seda vibra külmalt. Ja vibra ei ole ka siis kui kiirendada keskmisest kiiremini. Ning samuti kui vibreerimise momendil gaas maha
lasta ja lasta autol veereda siis ei ole ka vibra, nii kui gaasi õrnalt anda on vibra tunda.
Kas need kaks viga võivad tulla ühest kohast või pigem erinevad asjad?
Tänud ette kel kogemusi. Lasen esmasp auto uuesti üles tõsta ja üle vaadata aga ehk saab siit enne soovitusi, millele eriti tähele panu pöörata.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.12.14 06:21
|
|
|
Keskdiffri õli vaheta esimese asjana õige vastu. Tavaliselt sellega asi piirdub. Liitri hind on 100 eur. kanti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
AndrusN
huviline
Registreerunud 10.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.14 09:22
|
|
|
Ühesõnaga torsenisse vaja õige õli sisse saada. OK, aga miks seal vale olema peaks?
Kas siis peaks keskdiffris ja torsenis 'li vahetama?
Seda õiget õli saab forss`ist?
Tänud abi eest.
|
|
|
Reims86
huviline
Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a
|
postitati 20.12.14 09:38
|
|
|
See nn. kesktiffer ongi audipuhul torsen.
Vale vb. sellepärast, et millal seda vahetatud on? Vana ning ei tööta enam nii kuidas peaks.
|
|
|
AndrusN
huviline
Registreerunud 10.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.14 12:54
|
|
|
Sai uuritud Hõbenoolest selle kohta. Jaanuari keskel saab aja et õli vahetada.
Õlivahetus seal sellele torsenile ca 50.-
Kindlasti väga palju soodsam kui kuskil Tallinnas. Neil juba õli soodne.
Halvimal juhul on seal sees midagi läbi või kulunud ka. Siis pidi remont 800.- ringis olema.
Annan teada kui käidud.
|
|
|
AndrusN
huviline
Registreerunud 10.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 08:25
|
|
|
Ei läinud asi korda torsenis õlivahetusega.
Kutid ütlesid, et väike loks oli ka sees ja isegi veidi metallipuru tuli koos vana õliga.
Natuke paremaks läks ehk ikka.
|
|
|
cartman25
huviline
Registreerunud 02.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6 4,2 q
|
postitati 29.10.17 14:41
|
|
|
Ühel isendil hetkel sama probleem. Kust lahendust otsida? Keskmise torseni õli just vahetatud ja midagi ei muutunud.
|
|
|